středa 11. května 2016

Panenky - šklebíci

Znáte panenky šklebíky? Já sama jsem je před pár lety objevila na internetu úplně náhodou a můžu říct, že mně se líbily. Uznávám, že někomu mohou připadat ošklivé jako příšerky, ale je dost těch, kteří těmto panenkám úplně propadli. Některé sběratelky mají i několik desítek těchto exemplářů. Já doma mám tyto panenky tři. Sourozence Máňu a Lojzu a jednoho kluka, Pepína.
Panenky jsou původem ze Španělska, kde je vyrábí rodinná firma pod značkou D´ANTON JOS. V současné době je už vyrábí více firem, většinou jako k bonus v limitovaných sériích.
Výrobní ceny nejsou vysoké, ale tím, že jsou poměrně málo dostupné, jejich ceny rostou. Cena roste i s krásou nebo deformací panenky. Jejich těla jsou látková, nohy, ruce a hlava jsou buď z vinylu nebo z gumy.
Na stránkách šklebíci.cz se můžete s těmito panenkami seznámit podle značek nebo si můžete prohlédnout celé sbírky těchto nádherně ošklivých panenek.

Žádné komentáře:

Okomentovat