pátek 28. října 2016

Tenhle "šuplíček" prostě nemám

Ruční práce pro mne nikdy velká zábava nebyla, vlastně mě to nebavilo. Snad jen když jsem si jako holka šila na malé gumové panenky a potom na mateřské dovolené, kdy jsem pletla dětské svetry a háčkovala čepičky. Potom hodně dlouho nic. Změna přišla s důchodem. Začalo to háčkovanými zvonečky, medvědy, výrobou a zdobením různých věnečků, a to nejen těch vánočních.
Zjistila jsem, že to jde, že mě to baví a tvoření se paradoxně stalo mým koníčkem. Bohužel mi chybí vlastní nápady, fantazie většinou také nic moc, tenhle celkem důležitý "šuplíček" v hlavě prostě nemám. Ale mám oblíbené inspirativní časopisy, internetové stránky pro šikovné ručičky, úžasný portál Pinterest, kde mohu vesele opisovat od těch nápaditějších a kreativních. Nápadů a návodů je tam opravdu dost a dost.
Zaujalo mne např. zdobení sklenic a lahví jutou, provázkem, krajkou a třeba barevnými knoflíky. Docela prima nápad na dárek.




Žádné komentáře:

Okomentovat