pondělí 10. dubna 2017

I špatná mailová adresa může být výhra

Začátek března ještě bývá obdobím, kdy na nás ve všech nákupních centrech útočí sezonní slevy. Zimní oblečení, boty, sportovní potřeby, zkrátka je třeba uvolnit sklady a připravit se na letní sezonu.
Také jsem se nechala zlákat na výprodej zimních botiček. Kotníčkové boty se mi líbily moc, cena byla více než přijatelná, tak jsem si je vyzkoušela a celá natěšená nesla domů. Po několika dnech jsem je ještě chtěla vyzkoušet, a tak jsem v nových botkách vyrazila do ulic, naštěstí žádné dlouhé poletování po městě. Už po půl hodině bylo jasné, že je něco špatně. Vnitřky boty se zarývaly do vnějších kotníků dost bolestivě, byla jsem ráda, když jsem dopajdala domů. Odřené nožky bolely a bylo celkem jasné, že v těch botkách se chodit nedá.
Nedalo se nic dělat, druhý den jsem se rozjela do obchodu. Boty, ve kterých jse se už prošli venku, vrátit nelze. Chůzi v nových botkách máte trénovat v obýváku. Dobře, celkem chápu, a tak vrácení zboží měním na reklamaci.
Do protokolu sepíšeme důvod reklamace, nahlásím telefon a emailovou adresu, po vyřízení dají vědět. Zákonná lhůta pro vyřízení je 30 dní, pokud prodejce lhůtu prošvihne, máte nárok na odstoupení od smlouvy.
Lhůta uběhla, žádná SMS, žádný mail, tak jsem se jela do prodejny poptat. Slečna koukla na reklamační protokol, zalistovala v nějakém notesu, chvíle napětí a já se dozvídám, že reklamace uznaná nebyla, mail odeslali 16. března, SMS zprávy neposílají. Hotovo!
Tohle si přečtěte, tady mi to podepište.
Byla jsem si jistá, že jsem nic nedostala, a tak jsem slečnu požádala, aby mi mail ukázala. Celkem ochotně vyhledala a vytiskla mnou požadovaný doklad, kde skutečně byla reklamace zamítnuta. Dozvěděla jsem se, že pokud obuv zákazníka tlačí, není to vada výrobku, ale vlastně vada vaší nohy. Zase jsem chytřejší!
Dívám se na ten papír, kontroluju svoji adresu a mám chuť hlasitě, ale opravdu hlasitě jásat. Jásám pouze v duchu a slečnu upozorňuji, že mail byl sice 16. března odeslán, ale patrně úplně někomu jinému, neboť v mé adrese byla chyba. Pouhá dvě písmenka mi udělala obrovskou radost.
30 denní lhůta k vyřízení byla pryč, já uplatnila možnost odstoupení od smlouvy a domů si nesla peníze místo nenositelných (pro mne) bot.
Někdy i malá chybička udělá celkem velkou radost.



Žádné komentáře:

Okomentovat