čtvrtek 7. září 2017

Začíná nám babí léto

Pro nás se se začátkem školního roku vlastně nic nemění, ale potřebovali jsme vyřídit pár věcí, tak jsme zase na chvilku odjeli z chaty domů.
Notebook s námi nechce kamarádit, a tak ho do opravy dáváme během prázdnin už potřetí. Závada je stále stejná, špatná základní deska, která se nejdříve musela objednat přímo od výrobce a po následné opravě (?) opět nefunguje. Třeba to na třetí pokus konečně vyjde. Oprava nebyla nijak levná, ale zatím to řeší záruka. Že jsem byla téměř celé léto na chatě bez notebooku je věc jiná. Takže třikrát a dost. Pokud se dílo nepodaří, budu chtít vrátit peníze. Jsem připravená bojovat do roztrhání těla. No, uvidíme.
Zašla jsem také do knihovny pro přísun dalšího čtení, manžel vyřídil parkovací kartu na následující rok a společně jsme zajeli navštívit mé rodiče.
V úterý už jsme zase odjeli na chaloupku. Počasí je celkem příjemné, takové správné babí léto, ale večer už je třeba trochu zatopit. Stačí polínko a pár borovicových šišek a hned je příjemněji.
Zahrádka mi zatím ještě dělá radost, truhlíky i moje oblíbené staré hrnce, mísy i nočníky jsou pořád ještě obalené květy. A začaly nádherně kvést jiřiny.
Snad si to babí léto budeme ještě nějakou tu chvíli užívat.



Žádné komentáře:

Okomentovat