čtvrtek 12. ledna 2023

Pod vlivem reklamy

Když jsem jako holka občas s tátou sledovala MS v ledním hokeji, vždycky jsem těm zápaďákům záviděla, že mohou koukat na reklamy. U nás jsme koukali na diváky  v hale nebo na koťata v košíku. Co bych dneska dala za koťata v košíku! Reklamy nesnáším, pravděpodobně jako většina z vás, ale někdy se jim prostě vyhnout nedá. Chceš film, tak se vším všudy. Reklamy nijak nevnímám a nereaguji na nabízené zboží, ale koncem loňského roku mě jedna zaujala.
Vytírání podlahy se v malých místnostech panelákové bytu neobejde bez nutnosti padnout na všechny čtyři. Na čtyři padnu celkem v pohodě, horší je to dostat se zpátky na dvě a protože bude hůř, reklama mě zaujala. Úklidový mop Swiffer.
Je to velice snadno ovladatelný mop, kterým se dostanu opravdu všude tam, kam potřebuji. Startovací sada obsahuje prachovky na podlahu, které skvělé chytají prach i zvířecí chlupy a vlhčené ubrousky s příjemnou citrusovou vůní. Pro panelákové bydlení ideální. 
Tenhle výrobek si mě získal, ale na reklamy mám stále stejný názor, raději ta koťata. 










22 komentářů:

  1. Na reklamy jsem silně alergická a myslím si, že je nás opravdu hodně. Situace je horší a horší. Podobný mop mám asi tři roky od Viledy, ale na plovoucí podlahy s ním spokojená moc nejsem, protože se tolik nevyždímá a podlaha zůstává mokřejší než bych chtěla. Tak až se "rozfláká" už si podobný nepořídím. Stejně se mi nejlépe vytíralo postaru - na koště vyždímaný hadr :-) :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím spokojená jsem, hlavně při úklidu toalety a koupelny. Přeji pěkný volební víkend 😀😀

      Vymazat
  2. Na reklamy nekoukám a tak nemám přehled,vždy si jdu něco dodělat.Dlouho sedět nevydržím a tak je vítám z tohoto důvodu.Manžel to má všechno ale pod kontrolou.A často něco z reklam objednává,mopy mám dva.jeden asi stejný a druhý s kbelíkem.Vyhovují oba.Ocenila jsem je hodně,když tu byl s námi pět let pes.Ale i od kočky jsou chlupy
    Evi,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mně vyhovuje moc. Na velkou plochu výhodný nebude, protože ten vlhčený ubrousek by asi jeden nestačil. Hezký víkend, pá 😊

      Vymazat
  3. Evi, se psem bych mohla mít mop neustále zaparkovaný někde v rohu :o)
    Ten tvůj neznám, tak kdy se ty naši odporoučely...
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já jsem s mopem spokojená, na menší prostory je ideální, uklidí i rohy a já nemusím na čtyři. Hezký volební víkend, pá 😉😊

      Vymazat
  4. Evi, tuto reklamu jsem také už viděla. Já osobně nejraději vytírám úplně postaru. Tedy ručně a pěkně prolezu po kolenou celý byt, protože mám pocit, že mopem se to jen "rozšmudlá" a když tam zajedu podruhé, potřetí i počtvrté, tak vždy se něco dalšího setře. Tak že když to udělám pěkně a poctivě ručně, tak vidím, že to mám udělané pořádně a dostanu se i do míst, kam se žádným mopem nedostanu, třeba pod topení nebo do rohů kolem nábytku, kde je málo místa. Měj se moc pěkně a ať Ti mop dobře slouží a jsi spokojená. Třeba i u mně na něco takého časem dojde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, v pokojích máme koberce a na ostatní místnosti je skvělý. Dobře se ovládá a vytře i rohy. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  5. Fakt??? Manžel, ten kouká na TV stále a už mně cosi o jakémsi mopu povídal. Ale já jsem to odmítla, protože v naší malé kuchyni bych ho asi nevyužila. Takže opět na kolen, na kolena.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, mně se osvědčil právě na úklid malých místností. Krásně s ním zajedu i do rohů, takže šetřím svoje stará kolena. Přeji pěkný víkend 😀😊

      Vymazat
  6. Anonymní13/1/23 09:54

    Lezarts

    Na šetření kolen jsem si pořídila parní generátor. Vyčistí kde co a bez chemie. Před 25 lety jsem také vyzkoušela vlhčené, jednorázové ubrousky, ale kvůli psovi jsem je zrušila, veterinář mi je kvůli zdraví psa rozmluvil. Teď se mi tu plazí po zemi vnouček, tak ubrousky opět nejsou u nás populární. Ale úplně ze všeho nejlepší pro celé tělo by bylo, mít někoho na úklid😁 😁😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, to máš pravdu, taková paní na úklid není k zahození 😀 Náš byt není nijak velký, tak si vystačím sama, ale já jsem s ním spokojená. Pro vnoučka by to určitě dobré nebylo. Měj se hezky, pá 😉😊

      Vymazat
  7. Ten moc vyzerá skvelo! Takéto reklamy na domáce vychytávky ja môžem! Alebo potom jedine akcie na jedlo, haha💐

    Vianočný balíček z Elnina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na televizní reklamy moc nedám, tohle byla čistě náhoda. Akce na jídlo ale využívám, jako správný důchodce 😀😁

      Vymazat
  8. Na reklamy je naprosto alergický můj muž. Je z nich nadšená nejsem, ale jsem schopná na ten jejich čas nějak to v sobě vypnout . Ale někdy se mi to zdá dosti neúnosné, protože jejich čas ve vysílání se prodlužuje.
    Ale reklamu na tento mop jsem zaregistrovala. Možná by se mi i hodil, ale já jedu po staru :-).
    Hezký den|!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mám ho zaparkovaný v koupelně a spokojená jsem zatím moc. Lehce se ovládá, zajede i do rohů a menší prostory jsou uklizené fakt rychle. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  9. Snažím se pokaždé reklamy přepínat. Teď mě silně irituje reklama s paní Holubovou, někdy si říkám, kam až jsou ty celebrity schoné pro peníze klesnout :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta se mi také vůbec nelíbí. V jejím případě to určitě malá částka nebude, roky přibývají a každá koruna dobrá 😉

      Vymazat
  10. Evi, i já jsem tuhle reklamu zaregistrovala.
    Některé reklamy člověka opravdu zaujmou a některé dokonce i pobaví. V poslední době reklama na firmu Rohlík s Jiřím Bartoškou a máslem. U té jsem se i zasmála.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak tuhle reklamu jsem ještě neviděla, já na televizi koukám celkem málo, ale určitě na ní narazím. Moc ráda tě zase vidím, a to nemyslím jen na mém blogu 😉 Měj se hezky, zdravím 😀

      Vymazat
  11. Také už jsem se občas chytla na reklamu s praktickým pomocníkem na úklid, ale dlouho odolávání. Například se mi líbila sada na umývání oken, ale koupila jsem ji až když mi ji půjčila snacha na úklid po rekonstrukci bytu. Není jen na okna, ale i na kachličky super. Vždy jsem měla obavy mít obrovské tabule v paneláku v šestém patře. Používala jsem i skládací schůdky. Nyní nikam nelezu, koupila jsem si k tomu teleskopickou rukojeť a super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, i reklama může být občas přínosem, ale čeho je moc, toho je moc. Občas mám pocit, že vzhledem k délce reklam sledujeme vlastně reklamy přerušované filmem 😀😉

      Vymazat