úterý 3. ledna 2023

Třináct u stolu

Pro někoho pohroma, pro jiného nepodstatná záležitost. A právě tady jde právě o tu pohromu. 
Před letošními vánočními svátky jsme s kamarádkou byly na generálce v Divadle Lucie Bílé, na situační komedii Třináct u stolu. 
Komedie francouzského autora je velmi vtipná a pro komediální herce, jako jsou právě Simona Stašová a Miroslav Etzler naprosto skvělá příležitost. 
Manželé Madeleine a Antoine chystají ve svém domě slavností štědrovečerní večeři i dárky pro své hosty. Madeleine je velmi pověrčivá, a tak se obává a všemožně snaží zabránit hrozícímu počtu třinácti hostů u stolu. Pokaždé, když se zdá, že je situace vyřešena, nastávají další vtipné situace, které vyplývají ze vztahů jednotlivých pozvaných hostů.
Před uvedením této hry bylo na tiskovce pro Simonu Stašovou připraveno velké překvapení. Agentura Dobrý den z Muzea rekordů Pelhřimov, předala Simoně Stašové certifikát o tom, že byla zapsána do České databanky rekordů. Je totiž herečkou, která během jednoho roku hrála největší počet hlavních divadelních rolí, a to celých devět. 
Závidím tu paměť. Sama mám co dělat, abych při nákupu donesla domů to, pro co jsem vyrazila. 



 







20 komentářů:

  1. Už jsem na tu hru nedávno taky natrefila, musí to být docela fajn komedie.
    Simona Stašová je úžasná. Byla jsem na ní jednou a ohromně se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V divadle jsem ji už viděla několikrát a nikdy nezklamala. Jako mladá nic moc, ale čím je starší, tím je lepší. Geny se nezapřou 😊

      Vymazat
  2. Anonymní3/1/23 22:11

    Lezarts

    Simona, bývá většinou garantem dobrého představení👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je i můj názor. Několikrát jsem už ji na divadle zažila a nikdy jsem nebyla zklamaná 😉

      Vymazat
  3. Ahoj Evi tak to bylo určitě hezké představení ! Přeju pěkný den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, bavila jsem se moc. Také přeju hezké dny, zdravím 😉😊

      Vymazat
  4. Evi, moc děkuji ta tip. Hru znám a s paní Stašovou v hlavní roli to musí být paráda a hlavně hromada legrace.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, evidentně se bavilo celé divadlo. Ona je fakt skvělá. Čím starší, tím lepší 😊

      Vymazat
  5. Evi,to muselo být krásné představení.Šla bych tak ráda do divadla,ale pořás si nemůžeme se sestrou nic vybrat.Ani žádný koncert.Kulturu nějak zanedbáváme.
    Měj hezké dny nového roku

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, já jsem za možnost chodit do divadel vděčná. Nikdy jsem neviděla tolik představení, jako za poslední roky. I důchod má své výhody 😀😉

    OdpovědětVymazat
  7. Evko, už jsem o hře slyšela, určitě skvělý zážitek. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, my jsme byly s kamarádkou hodně spokojené 😊

      Vymazat
  8. Simonu Stašovou jsem viděla tuším předloni v představení Shirley Valentine a byla boží, věděla jsem, že je dobrá, ale že až tak, to jsem netušila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tuhle hru jsem také viděla a byla jsem tenkrát nadšená, pá 😉

      Vymazat
    2. Taky jsem byla strašně nadšená. I jsem ji pak poprosila, aby se vyfotila s dcerou jedné známe. Já se fotit nepotřebuju. Simona byla velmi milá.

      Vymazat
  9. Evi určitě to bylo krásné představení. Simona Stašová má herectví v krvi po mamince, to je vidět. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  10. Járo, ty geny tam určitě jsou. to je fakt. Také moc zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  11. Muselo to být bezvadné představení. Jak píšeš v komentářích - čím stařší, tím je Simona Stašová lepší.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, jako mladá byla taková myška, dneska je to Paní herečka. Přeji hezký víkend, pá 😊

      Vymazat
  12. Tak na tohle představení bych šla taky.

    OdpovědětVymazat