neděle 13. srpna 2023

Parádní víkend

Tenhle víkend se opravdu vydařil. Byla jsem domluvená se sestřenicí na procházce kolem rybníků, kde jsme trávily téměř celé dětství. Chaty měli naši rodiče kousek od sebe, my děti jsme na tábory nejezdily, a tak jsme všechny víkendy od jara do podzimu včetně prázdnin trávily společně. Navíc jsme i v Praze bydlely kousek od sebe, chodily do stejné školy a v podstatě jsme byly jako sestry. 
V pátek bylo počasí na procházku tak akorát, tak jsme vyrazily. 












kaplička sv. Prokopa 




V sobotu odpoledne jsme měly zamluvený bazén v nedalekém hotelu Valnovka. Byly jsme tam čtyři baby a bylo to skvělé. Hodina nám utekla ještě rychleji než obvykle a příští týden plánujeme další návštěvu bazénu. 

24 komentářů:

  1. Evi, to je úžasné takové celoživotní přátelství. My jsme se několikrát stěhovali a kdoví, kde je všem kamarádům konec. Procházka byla určitě příjemná, jak ukazují fotky. Užijte si opět bazén.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, největší kamarádky mám z dětství a školních let. Sestřenici a spolužačku ze základky. Byla doba, kdy jsme se moc nestýkaly, ale věděly jsme o sobě. Teď se s oběma zase setkáváme víc. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  2. Evi to je fajn, že jste si to takto se sestřenicí užily. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, zítra bychom měly vyrazit na Sázavu, snad nám to vyjde. Měj se hezky,moc zdravím 😉😊

      Vymazat
  3. Evi, procházka kolem rybníka a lesa, to dodá inspiraci a sílu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, procházka byla skvělá, určitě ještě nějakou podnikneme. Měj se hezky, zdravím 😀

      Vymazat
  4. Evi, fotky jsou nádherné a dobrá společnost k tomu - moc ti takové dny přeji!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, díky, skvělý víkend dodal energii a dobrou náladu. Moc zdravím, pá 😉😀

      Vymazat
  5. Evi,měly jste krásnou procházku a pořídila jsi z ní nádherné fotografie.
    Je to moc hezké mít takové přátelství od dětství.Já měla jenom bratrance,ale
    mám bezva kamarádky,také od dětství.
    Užij si další hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, protože jsme všechny už v důchodu zase je čas na společná setkávání. Měj se hezky, užívej sluníčko a opatruj se, pá 😉😊

      Vymazat
  6. Taky mám ráda setkávání s kamarádkou z dětství na její chatičce u rybníka, kde jsme si dětství i kus mládí užívaly. Mám ráda i kamarádky, které se mi do života dostaly po přestěhování (po svatbě) z rodného města do místa mého trvalého bydliště. Bezva fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, kamarádky jsou pro život důležité, jsem za ně moc ráda. Měj se krásně, užívej si sluníčko, pá 😉😀

      Vymazat
  7. Anonymní14/8/23 11:06

    Lezarts
    Příjemné místo na relax a ještě k tomu v dobré společnosti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, byl to fakt skvělý víkend a jsem za to ráda. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  8. To mohl být pěkný víkend, plný aktivit a skvělých lidí. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spokojená jsem byla moc, bylo by skvělé zažít víc takových setkání a nemusí to být jen o víkendu. Díky za návštěvu, zdravím 😀

      Vymazat
  9. Krásné prostředí a určitě super zavzpomínání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, bylo to příjemné setkání a vzpomínek bylo hodně moc. Vždyť jsme tam strávily celé dětství i dospívání. Pusu jsme nezavřely, zdravím 😀😂

      Vymazat
  10. Moc krásná procházka, setkání i fotografie. Rybník je nádherný. Mám taková místa ráda. Přeji ti krásné další letní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, byla to procházka kolem dvou rybníků, kde jsme jako holky trávily nejvíce času. U rybníka se skálou při hezkém počasí snad každý den. Včera jsme se se sestřenicí byly koupat na Sázavě, opět paráda a ještě teď mě bolí pusa, tu za celé odpoledne nezavřeme 😀😂

      Vymazat
  11. Fotky jsou jasnÿ důkaz, že se vše vyvedlo👍😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naplánovaná procházka i koupání se opravdu vyvedlo. Včera jsme pokračovaly na řece Sázavě, která, pravda, nebyla moc teplá, ale jsme holky hrdinky, vlezly jsme tam třikrát. Pěkné letní dny, zdravím 😀😂

      Vymazat
  12. Nádherné fotky a určitě jste si to užily Evičko♥. Po smrti manžela se mě ujmula sestřenice, seznámila mě s jejími kamarádkami a nyní se už necelých 8 let scházíme každé pondělí na kávě, je to pro mě nejkrásnějí den v týdnu, jen až nebudu moc řídit auto, tak se za nimi bohužel nedostanu

    OdpovědětVymazat
  13. Květo, je důležité mít nějaké kamarádky a přátele, samotnému člověku je smutno. Dobře, že se sestřenice postarala. Já autem nejezdím, řidičák sice mám (i když asi teď už propadlý 😊), ale nejezdím už spoustu let, spoléhám na manžela. Pokud by nemohl jezdit on, bylo by to komplikovanější. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat