čtvrtek 24. srpna 2023

Psychothrillery a jeden skvělý příběh

Tentokrát nabízím ke čtení dva psychothrillery a jeden krásný příběh dvou kamarádek od české autorky z období sedmdesátých let. Naprosto rozdílná témata, ale všechny tři knihy hodně čtivé, napínavé thrillery nebudete chtít jen tak odložit. 

P.A. Paris  Za zavřenými dveřmi  prvotina, která odstartovala autorčinu kariéru 


   V Pasti lží                 


Hana Marie  Kornerová    Stanice odložených lásek 




Příběh dvou kamarádek z jedné vesnice od dětství a školních lavic až do jejich dospělosti. Jejich osudy sledujeme od 70. let, kdy se Laděna ve svých osmnácti letech vdává a Kamila dokončuje střední zdravotnickou školu. 
Do života nevkročila příliš šťastně ani jedna z nich. Prožijete s nimi lásky šťastné i nešťastné, vydařená manželství i ta nevydařená, průšvihy, humorné historky. To všechno v knize najdete aniž byste se zbláznili z kotrmelců, které jim život přichystal. Pro ty, kteří tuto dobu prožili na vlastní kůži, je kniha ještě přitažlivější. 
Mottem knihy může být:  Stamice, malá vesnice, konečná stanice 

Nasaďte si na hlavu klobouk a vyrazte s knihou třeba k vodě. 






13 komentářů:

  1. Evi,zajímavé knihy,zaujaly mě všechny.Píšu si a hned se podívám,zda jsou v moji knihovně.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mám je také půjčené z knihovny. Přeji pěkný víkend, snad už trochu chladnější 😀😉

      Vymazat
  2. Evi, píšu si, ale na čtení bude asi více času od podzimu. Od Körnerové už jsem něco četla, ale tuto knihu neznám. Thrillery jsou pro mne také hodně lákavé. Hodně hezkých chvil nad knížkou přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, podzim a zima budou zase dlouhé, na knihy určitě nějaký čas zase bude. Pěkný víkend, zdravím 😉😊

      Vymazat
  3. Evičko, moc děkuji za zajímavé knižní tipy a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, také přeji příjemný víkend, trochu chladnější s radostí uvítám 😀😁

      Vymazat
  4. Stanici odložených lásek jsem četla a líbila se mi moc. Ty dvě si píšu a v knihovně se poptám.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko i mně zásobuje knihovna. Pěkný, snad trochu chladnější víkend 😉😀

      Vymazat
    2. Chybička se vloudila i mě .... 😅

      Vymazat
  5. Já teď čtení knih hodně zanedbávám. Nějak se na to nedokážu soustředit. Přečtu kus a za chvíli nevím, co jsem četla, protože se mi honí hlavou spousta jiných myšlenek. Tak že jdu radši ven na procházku, čerpat sílu z přírody, dokud to jde. Až se zkazí počasí, dojde určitě i na nějakou tu knížku . Měj se moc hezky Evi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, také mám období, kdy čtu hodně a kdy málo, kdy tvořím a kdy mně to ale vůbec nebaví 😂 Přeji pěkný víkend, trochu deště uvítám já i zahrada, pá 😉😀

      Vymazat
  6. Evíku, díky za tip i když já už moc nečtu ale dám inspiraci dcerce ona moc ráda čte:-) Měj se hezky♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ivetko, díky za předání tipů, dceři by se knížky mohly líbit, pá, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat