neděle 6. srpna 2023

Procházka lesem

Po delší době jsem opět vyrazila na procházku do lesa. Tentokrát bylo počasí na procházku jako dělané, ve vedrech se mi nikam nechtělo. Než se dostanu do lesa, musím do kopečků, ať už si vyberu od chaty jakýkoli směr. Navíc mám pocit, že se s přibývajícím věkem kopečky stále zvedají, takže v horkém počasí to moc příjemné není. 






 
pro unavené nožky příjemné posezení 



na cestě jsem našla tři oříšky, ale žádné hadříky ani botky tam nebyly, škoda 




26 komentářů:

  1. Evi,to jsou nádherné fotografie.Mám to stejné s těmi kopci a i dokonce se mi zdá,když jdeme s nákupem,že bydlíme čím dál výše.
    Tři oříšky mám od vnuček,přivezly mi je z nějakého výletu a pořád doufám,že se v nich něco skrývá až přijde ten správný čas...
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já byla netrpělivá a v oříškách nic, třeba budeš mít větší štěstí 😁 Moc zdravím, měj se, pá 😉😊

      Vymazat
  2. Moc hezká procházka i fotografie Evi. K lesu buď musím do kopce a přes louky nebo to obejít po silnici. Zapršelo a na loukách se objevily žampiony, tak že brzy určitě porostou houby.Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, trochu jsem po houbách pokukovala, ale zatím jsem neviděla ani prašivku. Doufám, že se hub dočkáme, moc ráda je chodím sbírat, někdy urputně hledat, ale čištění nechávám jiným, to mně fakt nebaví. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  3. Evi, moc hezké fotky! V lese jsem dlouho nebyla, ani nám se tam ve vedrech nechtělo... A ty oříšky - pohádky a kouzla se prostě dějí jen někdy :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, prostě nejsem Popelka, ale i tak to byla skvělá procházka 😀 Také přeji hezké dny, pá 😉😊

      Vymazat
  4. Anonymní7/8/23 08:00

    Lezarts
    Nejdřív vedro a teď déšť a teplota na kožich. Tak se musí využít, každé chvíle jak jen je to možné na obhlídku krajiny:) U Sázavy je to, opravdu hodně do kopce, ale je tam krásně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, my u Sázavy tak úplně nejsme, jsme jen 30 km za Prahou směr Benešov, ale od chaty do lesa je to všude do kopce. Brácha teď trvale žije v chatě po rodičích jen 3 km od nás a tam je celkem rovinka. Jinak máš pravdu, kolem Sázavy je fakt krásně. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  5. No jo ty kopce. Já mám výhodu, že les mám co by kamenem dohodil a z jedné strany do kopce nemusím (protože my na kopci bydlíme :-), no ale když chci jít do lesa z jiné strany, tak do kopce musím a taky mi to už dává zabrat. Jenže když ono v tom lese je tak krásně,že.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, v lese je to přímo balzám na duši. Klid, pohoda, ptačí koncerty, co víc si můžeme v téhle hektické době přát. Snad ještě nějaké ty houby, Měj se, přeji pěkné i když dešťové dny, pá 😉😀

      Vymazat
  6. Evi, nalákala jsi mne. V lese jsem už dlouho nebyla, i když ho mám docela blízko. Ale v poslední době jsem měla dost často zdravotní potíže. Jinak často používám turistické hole. Jsou to moje velké kamarádky...Už se těším až vyrazím na houby.

    OdpovědětVymazat
  7. Helo, také ty hole mám, ale zatím nepoužívám. Pořídila jsem si je kdysi na procházky do hor, ony se ale ještě určitě hodí. Na houby už se také moc těším. Ráda sbírám, ale čištění ráda nemám, to nechávám manželovi, jemu to nevadí. Měj se hezky a budeme se těšit na ty houby, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, ráda se podívám na vaši krajinu, já jsem letos v lese nebyla a kdoví kdy se tam dostanu. Tedy jen v Mariánském údolí v Brně, ale to je spíše lesopark. Už jsme si prohlíželi mapku a plánovali výšlap v blízkosti města, ale počasí se zhoršilo a ty deště jsou tu dost silné. Tak uvidíme. Na houby nechodím, to nechávám druhým. Užívejte léta. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, díky užívám. Momentálně jsme v Praze, ale brzo zase odjíždíme. Zima je potom dlouhá a to se mi na chatu jezdit nechce. Je pravda, že dřív jsme jezdili celkem pravidelně každý víkend, ale teď už dávám přednost pohodlnosti domova. Také přeji pěkné letní dny, zdravím 😀😉

      Vymazat
  9. Anonymní7/8/23 21:19

    Fukcarinka- u nás se najdou i lesy bez kopečku,ale není tam tak pěkně jako na horách. Na tři oříšky jsem také narazila,nechala jsem je tam pro princeznu🥰. Houby sbírám moc ráda a mňam ,taková smaženice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, některé lesy i u nás jsou docela bez kopečků, ale než tam dojdu, tak funím jak "náš" zahradní ježek. Jó a tu smaženici bych si dala s chutí, třeba po těch lijácích nějaké houby začnou růst, už se těším. Měj se hezky a opatruj se, pá 😀😘

      Vymazat
  10. Krásný les i pěkné oříšky jako pro Popelku. Však už se těším až budu s mužem chodit po lese syn byl včera a houbařská sezóna už začíná 😉něco málo donesl.Opatruj se Evíku a snad se už to počasí umoudří.

    OdpovědětVymazat
  11. Ivetko, je pravda, že jsem chodila většinou jen po cestách, ale nezahlédla jsem ani prašivku. Už se také těším až porostou, třeba se po těch deštích něco objeví. Ivetko, opatruj se, zdravím 😀😊

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní8/8/23 19:22

    Tetkapernikarka
    Evi, to jsou ták pěkné snímky 👍😊Do lesa chodím taky ráda, ale do nějakého většího, kde bych ráda potkala i nějakou houbičkou, to musím daleko. Ale jsem vděčná za kousek zeleně za barákem, nejvíc máme kaštany, smrky jsou už minulostí. Procházka taky pěkná, dnes jsme to s vnoučkama prošli celé. A měla jsi vidět, jak pak chutnaly
    palačinky 😁😁😁
    Měj se 🙋🌞😊🍀Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, palačinky od babičky by mi také chutnaly 😀 Také bych si nějakou tu houbičku dala, snad se dočkáme. Měj se, pá 😉

      Vymazat
  13. Moc krásné fotky. No jo holka, ale ty jsi ty oříšky nerozlouskla. Co když....:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Evi, já byla v lese naposled dnes dopoledne, houby jsem nenašla. A s vnučkama jsme travili prázdniny na chalupě, která je úplně v lese a je tam moc hezky. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Lenko, já už se na houby také těším, něco napršelo, tak se snad nějaké objeví. Měj se a užívej si víkend, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  16. Jéé, to je dobrá náhoda s těmi třemi oříšky :) já byla také v lese, kam jsme dříve s koníky chodili na procházky, ale většinu vykáceli, tak to bylo dost smutné :( už tam není žádný stín, cesty rozježděné od techniky...

    OdpovědětVymazat
  17. I u nás jsou lesy dost vykácené. Minulý rok jsem se nedokázala zorientovat, přestože tam chodím už víc jak padesát let. Ovšem je fakt, že nemám orientační smysl 😂😂 Hodně se les změnil, ale je tam krásně. I u nás potkávám docela dost lidí na koních, jsou tady kolem nás ustájení na více místech. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat