neděle 20. srpna 2023

Užívám si koupání

Tenhle týden je opravdu nádherné počasí, sluníčko pálí, někdy až moc. Využíváme s mojí sestřenicí koupání na Sázavě jak jen to jde. Je to od nás pár kilometrů a protože ona je aktivní řidička, po obědě vyrážíme. Na pláži u řeky je většinou málo lidí, je tam možnost koupit občerstvení a vstupné na celý den pouhých 20,- Kč. Léto utíká rychle, čeká nás opět dlouhá zima, tak si to ještě musíme užít. 










I za první republiky se sem sjížděly party kamarádů 






17 komentářů:

  1. Evi, tak to Ti teda přávidím, na druhou stranu zde máme přehrady dvě, ale nevyužíváme ☻ Voda brrrr, nejní to móře☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moře to opravdu není, ale koupání v řece má také něco do sebe. Měj se hezky, zdravím 😀😉

      Vymazat
  2. Sázava je pověstná vodáky i obklopená kdysi trampskými osadami. Věřím tedy, že i dneska má tu příchuť kamarádského léta s pozdravem "ahój!" Evi, užívejte si u body, léto ještě nekončí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, počasí zatím koupání přeje i vodáků je na Sázavě dost. Já jsem nikdy vodu nesjížděla, ale zážitek to je určitě parádní. Měj se hezky, také si užívej pěkné počasí, zdravím 😊😀

      Vymazat
  3. To je krásné místo na koupání.To máš Evi fajn a ještě s kamarádkou.
    My se jezdíme tak 2x v týdnu vykoupat k dceři do bazénu.Mají velký,zabudovaný do země,že si i manžel zaplave.V paneláku máme jak v peci.
    Měj se hezky a užívej léta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, byli jsme teď doma v paneláku na jednu noc a stačilo to. Je tam fakt vedro, a to nám do bytu sluníčko svítí jen dopoledne. Bazén na zahradě teď také hodně využíváme, hned po příjezdu na chatu jsme se hned byli ochladit. Měj se hezky a užívej si letní počasí, pá 😉😊

      Vymazat
  4. U řeky to může být příjemné, my sice doma nemáme vedro, ale zaplavat bych si šla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, u vody se horko vždycky snáší lépe. Teď jsme byli na jednu noc doma a hned jsme zase ujížděli na chatu. Snad nám to léto ještě chvilku vydrží. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  5. Evi, máte skvělý letní program! Moc hezké jsou ty převlékárny.
    Rádi denně využíváme náš bazén, s ním je léto prostě krásné!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, kabinky jsou nově natřené a o travnatou pláž se tam pravidelně starají. Vedle koupaliště jsou i tenisové kurty, a jak jsem se dozvěděla byly tam už i za první republiky, jezdil tam prý i Vlasta Burian. Trochu to připomíná atmosféru Rozmarného léta. Měj se hezky, pá 😀😃

      Vymazat
  6. Anonymní21/8/23 09:25

    Na Sázavu jezdili naši kluci na tábor od podniku, kde jsem pracovala. Ale už jsou to jen dávné vzpomínky :-). Já využívám bazén u syna. Zahrada je obklopená z jedné strany lesem, takže jsem v podstatě v přírodě. A abych se neutopila, hlídá mne fenka Molina :-).
    Měj se hezky!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  7. Hanko, my se musíme hlídat navzájem i když u jezu jsem nějaké pejsky viděla 😀 Ty máš osobního strážce, Molina si tě ohlídá. Měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Evi tak tam musí být příjemné koupání, přírodní mám nejraději. Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, je to fakt jiné než v bazénu, ale super. Také moc zdravím 😀

      Vymazat
  9. Také si užívám koupání, ale v bazénu. Dříve jsme jezdívali s manželem na Orlík a nebo na Lipno. Moc se mi tam líbilo, ale bylo to daleko. Nyní popojdu 10 metrů a jsem v bazénu. Evi děkuji za návštěvu a komentíky na mém blogu ♥ Potěšilo mě to ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květo, také děkuji za návštěvu. Já se občas na tvém blogu také zastavím, ale ne vždy nechám komentář. Měj se hezky a opatruj se, pá 😀😉

      Vymazat