pátek 15. září 2023

Hračička

Ve středu pro mne začala další divadelní sezóna. Byly jsme s kamarádkou v Divadle Radka Brzobohatého na napínavém thrilleru Hračička. 
Uvádím recenzi představení
Jde o thriller, který ukazuje fyzickou převahu psychopata a hrůzu jeho oběti, schopnost uvěřit iluzím, stejně tak způsob, jakým se věci mohou vždy nečekaně obrátit. 
Šílenec unáší krásné ženy, se kterými pak hraje psychologickou hru. Nikdy je nezabíjí, ani neznásilňuje. Jeho jednání vychází z maniakální potřeby zesměšňovat druhé a přivádět je do kómatu. Proto ho soud ani policie nemůže obvinit ze zabití, jen z ublížení na zdraví. Situace nakonec donutí neuroložku, která je jeho poslední obětí a zároveň ošetřující lékařkou všech napadených žen, vzít spravedlnost do vlastních rukou. 

V roli neuroložky se alternují Romana Goščíková a Lucie Vondráčková, psychopata hraje Jan Fanta. 
Tohoto mladého herce neznám, ale jeho výkon byl skvělý a uvěřitelný. Myslím, že má před sebou nadějnou hereckou kariéru. V hlavní ženské roli jsme viděly Lucii Vondráčkovou a musím říct, že přestože to moje krevní skupina není, tady se mi hodně líbila. 








18 komentářů:

  1. Děj je hodně zajímavý,kdyby to byla knížka,hned se po ni podívám.
    V divadle jsem byla spíše vždy na komediích a vůbec si neumím představit takový thriller,zda to nepostrádá napětí.Toho herce také vůbec neznám a s Lucií Vondráčkovou to mám stejné.Jak ve zpívání,tak v hraní,prostě mi nesedne.
    Evi,hezký večer a pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, podle režiséra je to snad jeden z prvních thrillerů na jevišti, ale můžu říct, že se to povedlo. Napětí tam určitě je a konec nečekaný, teda pro mne. Měj se hezky, zdravím 😉

      Vymazat
  2. Anonymní15/9/23 20:10

    Lezarts
    To byl určitě zážitek!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V divadle jsem teď nebyla delší dobu, tak jsem představená uvítala s radostí. Líbilo se mi to. Měj se hezky, zdravím 😉😊

      Vymazat
  3. Na každý pád, návštěva divadla👍 zdravím Evi🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, už mi todocela chybělo. Možná víc mi chybí cvičení 2x v týdnu, protože sama se cvičit nedonutím a už mně začíná bolet celý člověk. Záda docela dost. Měj se hezky, zdravím 😉😀

      Vymazat
  4. Evi, musím říct, že v posledních letech chodím spíš na něco lehčího, tohle téma na divadle musí být docela zajímavé.
    Děkuji za tvé postřehy a přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, z představení jsem cítila napětí, ale bylo to fakt zajímavé. Měj se hezky, příjemný pracovní týden 😀😉

      Vymazat
  5. Zní to zajímavě, ale moje odpověď by byla podobná jako u Jitky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že i netradiční představení bylo dobře zrežírované a divákům se líbilo. Je fakt, že příběh z knihy si zrežírujeme podle sebe. Zdravím 😀😉

      Vymazat
  6. Zajímavé téma a určitě bych se nebránila představení navštívit. Skoro si neumím Lucii V. v takové roli představit. Ale třeba by mne taky překvapila.
    Měj pěkný den a i celý víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já jsem také byla překvapená, moc ji nemusím, ale tohle zvládla dost dobře. Měj se hezky, přeji hezké dny 😉😀

      Vymazat
  7. Jana Fantu znám ze seriálu TV Prima "Dobré zprávy", kde hrál jednu z hlavních rolí. Je mi hodně sympatický. Lucka V.
    mi také jako herečka moc nesedla, ale asi každá role herci jinak "sluší". I když já nemám moc možnost posoudit divadelní výkony. Interpretace postav je jiná ve filmu než na divadle. Thriller v divadelní podobě si nedovedu představit, ale usuzuji, že to napětí dokážou umocnit osvětlovači a hudba.

    OdpovědětVymazat
  8. Majko, jak jsem zjistila, napětí se dá dobře vyjádřit i na divadelních prknech. Hodně záleží na hercích, nejsem žádný divadelní kritik, beru to tak líbí-nelíbí, ale musím říct, že líbilo. Měj se hezky, pá 😊😉

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Evi, taky bych šla někdy ráda zase do divadla. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, já mám před sebou hned několik představení. Výhoda důchodu a bydlení v Praze. Měj se moc hezky, ahojky 😀😊

    OdpovědětVymazat
  11. Představení je určitě zajímavé. Přeji ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Járo, bylo to prima. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat