pátek 1. září 2023

Fotografická výzva

 O tom, že probíhá fotografická výzva, kterou vyhlásila Stáňa na téma Do mraků, jsem se dozvěděla z některých blogů, a tak jsem se trochu pohrabala v letošních fotkách. Žádné zázraky ode mne nečekejte, fotím  jen mobilem, ale těchto pár foteček se tématem hodí a připadají mi docela zajímavé.

Začíná jaro, foceno v dubnu a je to takový mráček sirotek 



Červen, ostrov Korfu, foceno dopoledne 



a stejné místo navečer 





26 komentářů:

  1. Anonymní1/9/23 09:52

    Lezarts
    Je dobré mít zásoby všeho druhu ve svém fotoaparátů:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné Evi. Máš na stáňu odkaz? Já jsem oblohu fotila aniž bych o výzvě věděla, tak bych možná mohla článek dodatečně prohlásit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, Stáni stránky najdeš na veverkoviny.blogspot.com. Přeji pěkný víkend, zdravím 🙋‍♀️😉

      Vymazat
    2. Děkuji a také pěkný,že den.

      Vymazat
  3. Občas se tam něco najde, fotek mraků zrovna moc nemám. Přeji hezký víkend, pá 😉😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpověď pro Renatu, nějak se nezadařilo 🙋‍♀️

      Vymazat
  4. Evičko, moc hezké fotografie zvláště ty od moře 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné mraky, Evi! Moc se mi líbí tvé fotky!
    Přeji pohodovou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotografie a s palmama.Zase něco jiného než naše z luk.
    Mráček sirotek se mi moc líbí.
    Evi,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, díky. Obloha u moře se někdy mění hodně rychle. Díky 😀😉

      Vymazat
  7. Moc se mi líbí Tvoje mrakofotky :) Zvlášť ten siroteček.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní3/9/23 10:17

    Prima fotky!
    Hezkou neděli !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou moc nádherné fotky. 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Díky moc za pochvalu 😀😉

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné fotografie. Ta večerní, druhá dospodu nemá chybu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, zdálo se, že bude pěkně pršet, ale nakonec se mraky jen přehnaly. Měj se hezky, zdravím 😉

      Vymazat
  12. Evi já bych si vybrala mraky na Korfu... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, přestože to vypadalo hrozivě, nakonec z toho žádná bouřka nebyla. To je dobře, protože já se bouřky bojím a u moře by to nemuselo být příjemné. Měj se hezky, moc zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké fotky :) také moc ráda fotím oblohu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc fotek oblohy nemám, ale něco jsem našla. Hezký víkend, pá 😀

      Vymazat
  15. Těší mne, že ses zapojila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Stáňo zapojila jsem se moc ráda, díky. Měj se hezky, zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat