úterý 26. září 2023

Krásné babí léto

Letošní září se opravdu vydařilo a my jsme se dočkali nádherného babího léta. Doufám, že pěkné počasí ještě nějakou tu chvíli vydrží a my si ho budeme na chatě užívat. Pár dní jsme byli v Praze a od pondělí už jsme zase na chatě. Odpoledne jsem vyrazila na procházku do lesa a první zastavení bylo opět u koní, kde jsem si nafotila jedno krásné koňské oko. 





 Nedaleko je rozhledna a tam jsem pořídila další fotky. Nešla jsem až nahoru, měla jsem před sebou delší procházku a už takhle jsem pořádně funěla. Přestože jsme jen pár kilometrů za Prahou, příroda je tady opravdu nádherná, spousta lesů a rybníků, jen ty louky díky nové zástavbě někde nenávratně mizí, škoda. 








26 komentářů:

  1. Krásné fotky :) Koníky já miluju a ta příroda, ach! U nás teda včera i dneska byla mlha, ale dnes se pak dopoledne vyjasnilo. O víkendu chceme jet k babičce a dědečkovi sbírat houby, ale prý má v sobotu pršet... tak třeba v neděli porostou... a když ne, bude to aspoň hezká procházka :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, díky za komentář. U nás je tento víkend zase krásně, ale houby nerostou, neviděla jsem ani prašivky. Trochu mě to mrzí, protože na houby chodím moc ráda, ale procházka lesem je i tak parádní. Měj se hezky, moc hezky, pá 😀😉

      Vymazat
  2. Anonymní26/9/23 20:49

    Lezarts
    Ano, kousek od Prahy a jsme v kraji lesů, vod a strání´👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do toho kraje jezdila už jako malá holka a mám to tady hodně ráda. Velká výhoda je, že to máme opravdu hodně blízko. Měj se hezky, zdravím 😉

      Vymazat
  3. Evi, máte opravdu krásnou přírodu kolem chaty. Tak snad počasí vydrží.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jsme tady od pondělí a dneska dopoledne trochu pršelo. Od oběda opět svítí sluníčko, tak si to užíváme. Zítra se vracíme domů a uvidíme, jaké počasí nás bude čekat v příštím týdnu. Doufám, že ještě i další víkend bude hezky. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  4. Evi, děkuji za krásného koně a kouzelnou krajinu. Máte chatu v parádním místě.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, je to tak, u nás je opravdu nádherně, navíc nám cesta z Prahy netrvá ani hodinku. Měj se hezky, užívej si víkend, pá 😉😊

      Vymazat
  5. Opravdu máte chatu na krásném místě. A když se počasí vydaří jako v těchto dnech, tak to si to opravdu užíváte.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, teď jsme tady od pondělí, pořád je krásně, jen dneska dopoledne trochu zapršelo. Zahrada už to potřebovala. Zítra se budeme vracet domů, tak si to ještě užíváme. Měj se hezky a přeji pěkný víkend, pá 😀

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Také jsem v přírodě moc ráda, zvláště, když počasí přeje. Zdravím 😀

      Vymazat
  7. Ty krajinky jsou nádherné.Mám kousek od Prahy sestru a tam je to samá rovina.
    A koníček je kouzelný.
    Evi,měj hezké dny babího léta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moje cesta do lesa vždycky začíná u koní. Občas nějaké jezdce potkávám i cestou a když dovolí, můžu si je pohladit. Je to hodně příjemný zážitek. Měj se hezky a užívej si sluníčko 😉😀

      Vymazat
  8. Pěkně sis vyšlápla. Babí léto prý ještě chvíli vydrží. To je super. Jaro bylo váhavé, tak si to nyní vynahradíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, letošní podzim je mimořádně vydařený. Já bych takové počasí brala celoročně 😀 Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  9. Krásné toulání! Je fakt, že počasí v září mě nepřestává fascinovat a maximálně si ho užívám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, letos je počasí mimořádně krásné, tak si ho také užíváme. Mně by tohle počasí počasí vyhovovalo celý rok. Měj se hezky, pá 😀😉

      Vymazat
  10. Též se snažím si to užít. Krásné fotky😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska dopoledne trochu pršelo, ale po obědě zase vysvitlo sluníčko. Je to nádhera, takový podzim se mi líbí moc. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  11. Evi to jsou moc hezké fotografie. Také u nás louky v okolí mizí díky nové zástavbě. Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, díky za pochvalu fotek. Pěkné počasí využívám k procházkám docela často, pár fotek ještě přidám. Měj se hezky, přejí pěkný víkend, pá 😀😉

      Vymazat
  12. Míšo a jen kousek za Prahou, je tu fakt nádherně. Měj se hezky, pá 😉😃

    OdpovědětVymazat