pondělí 4. září 2023

Toulavé boty

Léto skončilo, meteorologický podzim nastal 1. září, ale počasí následujících dnů bude podle předpovědi ještě krásně teplé, teploty mohou dosahovat až ke 30°C. Myslím, že se letošní léto opravdu vydařilo a tak mnozí z vás vyrazili na výlety a dovolené nejen po naší krásné zemičce, ale i do zahraničí. Někdo k moři, někdo do hor, každý podle svých představ a snů. 
Moc ráda jsem s vámi poznávala nepoznaná místa a že jich teda bylo. Jen u nás je spousta krásných lokalit, rybníků, řek, hradů, zámků , skanzenů, kostelů a zvoniček. Dozvěděla jsem se mnohé zajímavosti a díky vašim fotkám jsem prošla krásné zahrady, vaše i ty zámecké i mnohá města a městečka. 
 Všem moc děkuji, ale přesto si myslím, že ty nejtoulavější boty patří Jiřince a jejímu blogu trvalkadahlia.blogspot.com Najdete tam spoustu fotek z jejích cest minulých, ale i těch letošních. Navštívíte místa nejen u nás, ale i neskutečný počet zájezdů do zahraničí, třeba i zatím poslední do Irska.
Jiřinko, obdivuji tvoji touhu po poznávání a elán se kterým do toho vždycky jdeš. Budu se těšit na tvoje další cestovatelské příspěvky a za všechny uveřejněné moc děkuji. 

Toulavé boty jsou tvoje 





16 komentářů:

  1. Milá Evi, tos mne dojala, přijdu sem a čekám nějaké tvé toulání po krajině nebo na zahrádce u chaty a ty na mne s tímhle, málem mi slza ukápla. To je takové vyznamenání, že se musím sakra snažit, abych tu latku udržela!
    Moc děkuji a máš to u mne. Pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, já děkuji tobě a určitě nejsem sama. Laťku jsi nasadila fakt vysokou, ale ty to ani jinak neumíš. Měj se hezky, zdravím, pá 😉😊

      Vymazat
  2. Evi, to je moc hezké. Jiřinku jsi moc potěšila. Já také na její blog moc ráda chodím, protože tam vždy najdu mnoho zajímavého a k mnoha článkům se vracím i opakovaně a v zimě, až nebude možnost toulání po venku, tak si ty fotografie na blogu Jiřinky, ale i u vás, ostatních blogerek, znovu opravdu vychutnám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já se na jejím blogu dovídám spoustu zajímavých věcí a poznávám místa, která vůbec neznám. Měj se, pá 😉

      Vymazat
  3. Anonymní4/9/23 22:36

    Lezarts
    Zasloužené vyznamenání! Jířa, nás opravdu umí perfektně protáhnout ”letem domovem i světem”!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, je toho až neskutečně hodně a já před ní opravdu smekám 😉

      Vymazat
  4. Nezbývá než souhlasit s předešlými komentáři. U Jiřinky se toulám často a moc ráda👍🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, takových je nás hodně. Měj se hezky, zdravím😀

      Vymazat
  5. S radosti a nadšení, s úctou a poklonou se pod to podepisuji!
    Evi, měj krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, sleduji těch blogů samozřejmě více, všude najdu spoustu zajímavostí, ale tady je těch zajímavostí opravdu hodně. Zdravím, pá 😀

      Vymazat
  6. Evi,napsala jsi to krásně.Jiřinka je nezmar a toulavé boty ji právem patří.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Jo,jo podepisuji se pod Tvoje slova a i pod komentáře nade mnou.
    Jiřinka je prostě cestovatelka !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, je to až neuvěřitelné kolik času na cestách tráví. Ráda se poučím a seznámím s místy, která neznám. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  8. Jitko, jsem ráda, že se mnou souhlasíš. Chodím tam ráda a pravidelně. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  9. Dobře jsi vybrala. Jiřinka je cestovatel celým srdcem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, já jenom zírám, kolik toho stíhá. Díky ní poznávám spoustu neznámých míst. Přeji pěkný víkend, pá 😀😉

      Vymazat