středa 6. prosince 2023

Sněhuláci

 Sněhu je teď všude dost a dost, a tak se na mnoha místech stavějí ti praví, nefalšovaní sněhuláci. Děti jsou nadšené nejen ze sněhuláků, ale sněhu si užívají na každém kopečku. 
I já jsem se pustila do sněhuláků. Nejsou sice ze sněhu, ale zase vydrží přes celou zimu. Potřebovala jsem jen dvě bílé ponožky, výplň do polštářů, dvě dětské ponožky na kulicha a pár korálků na knoflíky. 
Není to nic složitého, sněhulák je za chvilku hotový a doma mi dělají radost.  





22 komentářů:

  1. Anonymní6/12/23 10:09

    Lezarts
    Jsou, jak ze “žurnálu”!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásný.S jehlou mi to moc nejde,já si koupila sněhuláky v Kiku.
    Viděla jsem je u Hanky na blogu.Jeden barevně bliká,to jsem zjistila až doma a ten zaujal kočičku.Druhý je sádrový,ale není nad to si ho vytvořit sama.Takové věci jsou neokoukané.Evi,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, sněhuláky jsem v KIKu také viděla, ale nakonec jsem si udělala vlastní. Mám některé připravení i jako malý dárek. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  3. Sněhuláci jsou skvělí, Evi, jsi šikovná, ale to rádio, to je taky super.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evi sněhuláci jsou moc roztomilí ! Taky jsem je před časem dělala, vůbec z ponožek jde dělat spousta hraček,zvířátek. Měj se hezky, pozdravuju. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ponožky jsou pro tvoření ověřené. Také jsem a z nich dělala různé panáky a zvířátka, pro děti skvělý dárek. Také moc zdravím, pá 😀

      Vymazat
  5. Evi, no roztomilost sama...
    Stejně jako Lenka - ponožkové tvoření bylo jeden čas hodně populární...
    Přeji hezké adventní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, z ponožek jsem také dělala spoustu zvířátek a paňáců, hned byl dárek pro děti. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  6. Anonymní7/12/23 06:15

    Tetkapernikarka
    Evi, jsou krásní a neroztají 😄
    Kdysi jsme s dětmi takové sněhuláčky plnili rýží.
    Pozdravuji a přeji pěkné adventní dny😊🎄🍀❄️ Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, na to si také pamatuji, rýžový sněhulák byl pro tvořilky oblíbený. Také moc zdravím a přeji klidné předvánoční dny, pá 😀

      Vymazat
  7. Roztomilá dekorace. Mohou se na Tebe usmívat celou zimu. Taky jsem svého času sem tam něco z ponožek vytvořila.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Hanko, jednu dobu bylo ponožkové tvoření ve velké oblibě a je pravda, že zvířátka i postavičky byly roztomilé, Měj se hezky, přeji klidné dny, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  9. Evičko, paráda , jednoduché a krásné
    🍀

    OdpovědětVymazat