sobota 23. prosince 2023

Pláče i nebe

 Tenhle příspěvek tady opravdu být neměl, jenže život přináší tragédie i v předvánoční době. To, co se stalo tento týden je nesmírná tragédie pro všechny, zvláště pro rodiny všech obětí i pro všechny zúčastněné. Slova to nedokáží vyjádřit, zasáhlo nás to všechny. 
Odpoledne jsem jela alespoň zapálit svíčky k Filozofické fakultě a před budovu Karolína. Spousta lidí, z nichž mnozí neskrývali slzy, spousta květin a neskutečné množství svíček. 
Přestože ráda fotím, tentokrát jsem nefotila, přišlo mi to nepatřičné snad až nedůstojné. 
Odpoledne jsem se dozvěděla, že se tragédie dotkla tak trochu i rodiny mé dlouholeté kamarádky. Její vnučka začala letos studovat v Anglii a na vánoční svátky přijela domů. Právě dneska se měla setkat s kamarádkou z gymplu, už se nesetkají, nikdy. 
Na zpáteční cestě domů jsem se zastavila na Staroměstském náměstí v kostele Svatého Mikuláše 









11 komentářů:

  1. Evi, je to fakt hrůza, která myslím zasáhla každého. Tušila jsem, že se něco děje, už když jsem šla ve čtvrtek kolem půl čtvrté z práce – byl zavřený Mánesův most (mezi Klárovem a FF), stály tramvaje, metro nestavělo na Staroměstské… Ale že to bude taková hrůza, to mne nenapadlo ani ve snu.
    Klidné vánoční dny

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden vyšinutý člověk zmaří tolik lidských životů a udělá na celý život nešťastné rodiče a ostatní příbuzné.😢😢😢Já nevím kam ten svět spěje a je mi z toho hodně smutno. Přesto Evíku díky za fota já kostelíky mám moc ráda. Krásné a poklidné svátky přeji celé Tvé rodince a hlavně se opatrujte♥Také jsem zapálila svíčky ale u mne doma😢

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu tragédie, která zasáhla všechny. Když jsem viděla první záběry na netu, jak studenti běží s rukama nad hlavou z budovy a vedle policie, napadlo mne, že je to cvičení. Bohužel nebylo.

    OdpovědětVymazat
  4. Ani nevím co k tomuto napsat... Přeji ti pokud možno klidný zbytek vánočních svátků ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tetkapernikarka
    🌹🌹🕯️🕯️

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo to hodně nepříjemné překvapení. :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Je to strašné... Sestra jela 2 hodiny předtím kolem...

    OdpovědětVymazat
  8. Tolik bolesti pro rodiny i přátele...na tuto událost hodně lidí dlouho nezapomene. Je mi to moc líto.♥

    OdpovědětVymazat
  9. Nevím, co k tomu napsat. Je to bolest,slzy

    OdpovědětVymazat