středa 27. prosince 2023

První vánoční svátek

První vánoční svátek jsme po obědě vyrazili na naše oblíbené místo, na Kampu. Počasí nebylo k procházkám zrovna moc vstřícné, ale tahle místa mají své kouzlo vlastně za každého počasí. 
Díky rychle tajícímu sněhu, kterého i v Praze napadlo dost, byla Vltava na některých místech docela pěkně rozbouřená. Uzavřely se náplavky i protipovodňová vrata na Čertovce, zastaven byl i provoz přívozů. Z Kampy jsme pokračovali přes Staroměstské náměstí k Jindřišské věži a pak domů. Odpoledne to bylo příjemné a já vám z něj nabízím pár fotografií. 











Na závěr, v našich krajích tak trochu netradiční nevěsty, jedna černá a jedna růžová. Novomanželé se přišli k Vltavě fotit úplně nezávisle na sobě. 







22 komentářů:

  1. Evi,to jsou překrásné fotografie Prahy.Umím si je představit jako obrazy.
    A můžeš dělat z fleku i svatebního fotografa,fotky jsou dokonalé.
    Měj hezké poslední dny roku 2023

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, moc děkuji za pochvalu, fotky jsou focené mobilem, jsem ráda, že se ti líbí. Měj se hezky, pá 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Tetkapernikarka
    Evi, fotky se Ti opravdu povedly, jsou hezke, stejně jako nevěsty😊
    Preji pekne mezisvátkové dny😊🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, nevěsta v černém se často nevidí, možná je to u nich tradiční oblečení. Také si užívej klidné dny, pá 🎄😊

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, to se jen tak nevidí nevěsta v černém,růžové jsem měla já,navrch bolerko z bílé krajky 🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, také to byla moje první černá nevěsta 😊 Moc zdravím, pá 😄

      Vymazat
  6. Evi, hezké fotky. My nakonec na žádnou procházku ani nevyrazili - manžela bolí kyčel a počasí taky moc nelákalo...
    Focení svatebních párů občas vídám ve Valdštejnské zahradě, ale černou nevěstu jsem taky ještě neviděla.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, počasí teda fakt nebylo zrovna nejlepší, ale doma mě to moc nebaví. Snažím se každý den někam vyjít, byť jen na malou procházku. Většinou chodím sama, manžel si také stěžuje na bolesti nohou 🤨
      Černá nevěsta byla moje první, vůbec by mě černá barva na svatebních šatech nenapadla, ale vůbec to nebylo špatné. Zdravím 🙋‍♀️😊









      Vymazat
  7. Procházku Prahou neodmítnu nikdy, krásné fotky, Evi!
    "Černou nevěstu" jsem viděla před lety v Londýně, pro nás je to dost neobvyklé...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, černá nevěsta je opravdu neobvyklá, ale nemůžu říct, že by se mi to nelíbilo. Pro nás dost nepředstavitelné, ale vůbec ne špatné. Měj se hezky, zdravím 😊

      Vymazat
  8. Krásné fotky. Nevěstu v černém vidím snad poprvé. Sice je to zvláštní, ale proč ne :-)
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, také to byla moje první černá nevěsta, ale vůbec to nevypadalo špatně. Přeji hezký den i když počasí zrovna moc hezké není, pá 😊

      Vymazat
  9. Lezarts
    Tyto procházky, zatím, jsou nádherné!
    I s netradičním sousoším nevěsty a ženicha:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, nevěsty byly příjemným bonusem, zvláště ta černá 😊😄

      Vymazat
  10. Ráda jsem se podívala do míst, kam se už často nedostanu. Ta vánoční Vltava je daň za ty očekávané "bílé Vánoce", které pak stejně většinou nevyjdou. Voda podle zpráv v TV dokázala zaměstnat a potrápit množství lidí. K nevěstě v černých šatech - v některých kulturách nemusí být černá barva výrazem smutku. 🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, je to určitě tak, jak píšeš, jen nikdy nedokážu rozlišit, odkud ty šikmé oči jsou. Poptám se, moje kamarádka má šikmookou snachu a fakt by mne zajímalo, jestli se dá podle očí poznat o jakou jde národnost. I když já také podle očí nepoznám jestli je vedle mě Němec, Polák, Australan nebo Francouz 😄😊😄

      Vymazat
  11. Evi to jsou moc hezké fotografie. Novomaželé vypadají úžasně, oba páry. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Járo, nevěsty u Vltavy byl příjemný bonus. Měj se hezky a užívej si pohodu, pá 🎄

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké fotečky :) také jsem se byla 25. projít, fotila jsem hlavně vodu, měli jsme jí tu hodně...

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, letošní svátky většinou o sněhu nebyly, někde jen samá voda 😉

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotografie Evíku i novomanželům to velmi slušelo :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ivetko, počasí jim docela přálo. V mrazu a sněhu by to asi nebylo ono, ale mně by se takové fotky zase líbily. Zdravím 😀😊

    OdpovědětVymazat