úterý 19. prosince 2023

Když vypne mozek

Jestlipak byste z fotky poznali, co jsme měli mít dneska k večeři. Možná pistáciové buchty? Vzhledem k tomu, že já a kynuté těsto, to fakt ne.  



Nebudu vás napínat, měly to být zapečené, plněné žampióny. Ony teda do určité doby byly, ale pak přišel ten zkrat. Minulý týden mi manžel donesl novou zapékací mísu s víkem. Bylo tam psáno, že se v mikrovlnné troubě může používat až do 220°C, rozhodně nepsali, že se může v pečící troubě používat včetně víka. Můj mozeček si zapamatoval jen tu teplotu, a tak krátce po přiklopení víka to dopadlo takhle. 
 Moje babička sice říkávala, že přišli lidi o víc, ale mě nejvíc naštvala ta příprava. A jedna dobrá zpráva. Mísu se podařilo zachránit, protože horké, roztavené víko se dalo krásně sloupnout. 







27 komentářů:

  1. To né 😱já si jednou malém upekla koláč s kolíčky na prádlo. Přípla jsem si pečící papír před vlitim těsta na plech. Na štěstí jsem zareagovala včas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moje reakce byla naprosto nulová, ale stane se, hlavně zdraví 😂😄

      Vymazat
  2. Marti, prostě blbka k pohledání 😄😂 Měj se moc fajn a jestli už jsi doma z lázní, tak hlavně klídek, pá 🎄😊

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,mě to pobavilo a cením si tvé odvahy dát to na blog.Stává se,nejsme dokonalé.
    Mně se stalo to,co píše Marta,upekla jsem koláč s kolíčkama.Můj neomylný manžel to nechápal.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to vlastně žádná odvaha nebyla, prostě sdílená realita, jak může člověk nepředvídatelně a naprosto nesmyslně jednat. Ani můj neomylný manžel nechápe, což celkem chápu, ale nemusel by to řešit hodinu 😄😂😄

      Vymazat
  4. Evi, to se prostě stává....já jsem zase před lety oplakávala ztracenou peněženku s právě ten den vybranou hotovosti na nákupy...Po několika dnech jsem šla do mrazáku pro maso a našla ji tam...Tomu se říká zmrazený vklad hihihi...Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to bylo určit milé překvapení, zmrazená hotovost by měla déle vydržet 😄 Někdy se prostě zadaří nebo nedaří ? 😂

      Vymazat
  5. Evi, tak to ses musela na sebe pěkně rozzlobit. já vždycy mám na sebe takový vztek, když něco zbytečně zkaňhám. Já vím, mrzelo to. No, alespoň máš historku k zasmání, kdykoliv někde uvidíš žampiony, pobavíš se.
    Já takhle někdy ve 20 letech jsem prvně zavařovala borůvky. slyšela jsem, že se po zavaření má dát ten zavařovací hrnec zchladit. Tak jsme ho horký odnesli do koupelny a pustili do něj studenou vodu ze sprchy. Nevěřila bys, kdy všude byly střepy a borůvky, i na stropě, po stěnách, rozbitá vana...my jen stihli zavřít vodu, utéci a zavřít dveře. Výbuchy rozbitých skleniček byly ještě dlouho poté. Děs.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loty, kam se hrabou moje žampióny na tvoje borůvky 😂 Já se směju jako blázen ještě teď, četla jsem to manželovi a chechtal se také. On kdysi vařil vejce natvrdo, zapomněl na ně a když se vyvařila všechna voda, začaly z kastrolku lítat skořápky. Jedna nám dokonce odloupla trochu malby na stropě, to je prostě život 😂🙋‍♀️

      Vymazat
    2. Taky paráda! A taky jsem četla mému muži. Já zase poprvé ukazovala mého prvorozeného synka v postýlce v ložnici, šetříc čas, zapnutý kastrol s rajskou omáčkou... Než jsme se vrátili, na rajské se udělal škraloup a jen puf, puf, puf - dírkami ve škraloupu tlakem prskala rajská na linku, stěny i strop, vše červené. :-) jsem hold dobrá kuchařka!

      Vymazat
  6. Náhodou, Evi, vypadá to jako umělecký počin a nebo jako dílo dětí od Janinky, podle barvy bych to tipovala. Janinka promine.
    V nějaké galerii moderního umění by to vystavili na významném místě!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, nějaká galerie by se v okolí našla, ale prezentace lidské, teda vlastně mojí blbosti byla nejrychlejší právě na blogu. Musím říct, že můj muž to jako umělecký počin fakt nebral, pořád nechápal 😂😄😂

      Vymazat
    2. Když mohl p.Svěrák ve Vratných lahvích dát el.konev na plamen sporáku? Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Občas se zadaří...:D. Jsem ráda, že nejen mně ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, prostě blběna u které nastalo zavaření mozkových závitů. Ale co, když nejde o život ..... 😂😄

      Vymazat
  8. Evi, takou akci občas umíme asi každá...
    Ale potaženo je dokonale...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, prostě totální blackout, zkrátka blbka zabodovala. Možná jsem svým výtvorem pár lidí pobavila, takže vlastně super. Můj muž se teda moc nebavil, pořád nechápal, ale to už je jeho problém 😂 😄😂

      Vymazat
  9. Dokonalé umělecké dílo ! Musela jsem se doslova uchechtnout. A jsem ráda, že v takovýchto činech nejsem sama :-).
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, prostě zkrat a jsem ráda, že ses uchechtla a moje dílo tě pobavilo. Snad těch pobavených bylo víc. Asi jsem zrovna neměla den 😂😄😂

      Vymazat
  10. No páni tedy Evíku sice jsi mne rozesmála, ale to se stává nejen Tobě. Já minulý týden jsem si koupila nové víko do mikrovlnky a co se mi povedlo opláchla víko a položila na sklokeramickou desku no a neuvědomila jsem si,že byla rozpálená jelikož syn si dělal vajíčka. Sedím a říkám si co to zde smrdí? A ono víko tak hlavně že jsem si koupila nové a nestálo málo.😂 🤣 Jinak moc děkuji za pochvalu cukrovíčka.♥ Měj se hezky a víč co?? Já dostala takovou chuť na pistácie😂 🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, občas se najde den blbec, ale tak to prostě chodí. Tvoje cukroví mě vážně nadchlo, tolik druhů a ještě krásně nazdobených. Měj se hezky, pá 😉💓

      Vymazat
    2. Evičko, tak ještě jednou velmi pěkně děkuji za pochvalu jsem ráda, že Tě zde mám♥😉💓

      Vymazat
  11. Asi jsem ve spamu, psala jsem tu včera.

    OdpovědětVymazat
  12. Lezarts
    Vítej do klubu. Já takových historek mám taky několik😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, jsem ráda, že v tom nejsem sama. Někdy to fakt stojí za to, pá 😂

      Vymazat
  13. Ahoj Evi, bez brýlí to vypadalo na kopečky pistáciové zmrzliny :o). Takových zážitků mám plno, naposledy např. jsem dala maso vařit do papiňáku bez vody a šla k sousedce na kafe... Hned druhý den jsem dala vařit brambory opět bez vody... Veselé Vánoce přeju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, ani nevíš, jak jsi mě potěšila 😂 Někdy prostě přijde den blbec . M oc zdravím, pá 😂😉

      Vymazat