středa 13. prosince 2023

Čtenářský koutek

 O tom,  že nás čtenářů, kteří mají rádi detektivky, kriminální příběhy nebo třeba thrillery je dost a dost, to vím, a proto vám s touto tematikou něco nabízím. 

B.A. Paris  Přiveď mě zpátky

Od této autorky je to už moje třetí přečtená kniha a i tentokrát můžu říct, že jsem byla spokojená.
Mladý, zamilovaný pár tráví svoji dovolenou ve Francii, kde se tento příběh začíná odvíjet. 
Při jedné zastávce u benzinové pumpy odchází Finn do obchodu a jeho dívka Layla čeká v autě. Po návratu Finn zjistí, že Layla z auta zmizela a od té doby už jí neviděl. Tak vypovídal na policii, kde nahlásil zmizení své přítelkyně. 
O několik let později se Finn zasnoubil s Ellen, sestrou jeho dávné přítelkyně Layly. Po jejich zásnubách se začínají dít podivné věci. Na policii se přihlásí svědek, který tvrdí, že zmizelou dívku ve městě viděl. 
Najednou se začnou objevovat ztracené věci z její minulosti, podivné zprávy a varování. 
Co se vlastně stalo a o co neznámému vlastně jde? 
Napínavé, čtivé, některé pasáže, pravda, tak trochu nereálné, přesto se mi kniha líbila. 





Hakan Nesser   Čtvrtá oběť 


Severská krimi, která nás seznámí se spoustou detailů ze života jednotlivých aktérů je dost drsná. 
Kaalteringen, běžně klidné letovisko, začíná obcházet strach. Ve velmi krátké době došlo ke třem brutálním vraždám a nikdo z vyšetřovatelů si netroufá říct, zda bude vrah ve svých činech pokračovat. 
Pátrání inspektora Veeterena vás určitě bude bavit a odhalení nečekaného vraha určitě překvapí. 














12 komentářů:

  1. Zaujaly mě obě knihy. 🙂
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, já byla spokojená, tenhle žánr čtu ráda. Měj se hezky, pá 🎄

      Vymazat
  2. Evi,to bude napínavé čtení. Kratim si chvilky v lázních četbou knihy Vůně citrónu .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, lázeňský pobyt už se ti krátí, tak si ještě užívej klídek a pohodu. Na tu knihu se také podívám. Zdravím, pá 🎄😀

      Vymazat
  3. Obě knihy nevypadají špatně, zaujala mne hlavně ta druhá - autora vůbec neznám a detektivky ty já ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, četla jsem jeho druhou knížku a protože mám severské detektivky ráda, tak jsem nyla spokojená 😉

      Vymazat
  4. Evi, ráda jsem se podívala, co zrovna čteš. To tedy právě teď naprosto nestíhám...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, máš ještě pracovní povinnosti a těch koncem roku nikdy není málo. Na čtení bude čas někdy příště 😉🎄

      Vymazat
  5. Zdravím a píšu si !
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, také takhle sbírám tipy a pak to v knihovně vychrlím. Někdy to vyjde a někdy si musím dát záznam. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  6. Lezarts
    Děkuji za nahlédnutí do Tvého čtenářského koutku. Čtu, občas, ráda detektivní zápletky, ale jen ty co nejsou drsné a nemám při držení knihy ruce od krve:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, přiznám se, že někdy mi kape krev z postele 😊😀

      Vymazat