úterý 23. dubna 2024

Něco na zub za pár minut

Ti, kdo ke mně občas zavítají dobře vědí, že v pečení se zrovna nevyžívám. Občas něco upeču, to zase ano, nejraději takové rychlovky, kdy se všechno promíchá v jedné míse, nalije do pekáče nebo na plech a je hotovo. I tentokrát to bude rychlovka za pár minut a stačí  vám jen pár surovin. 


Jablíčka v listovém těstě

2 jablka
l listové těsto (vyválený plát)
1 vejce
skořice, cukr
moučkový cukr na posypání 

Jablíčka zbavíme jadřinců, třeba pomocí uzávěru od mléka a nakrájíme na kolečka, která z obou stran posypeme skořicí a cukrem. Plát listového těsta nařežeme na cca 1.5 cm proužky a těmi jablíčka obalíme. Naskládáme na pečící papír, potřeme rozšlehaných vajíčkem a pečeme dozlatova. Hotové posypeme moučkovým cukrem. 
Fotky jsem použila z internetu, protože než mi došlo, že bych mohla udělat nějakou fotečku, fotit už nebylo co. 



 





Dobrou chuť 



32 komentářů:

  1. Anonymní23/4/24 16:48

    Lezarts
    Báječná rychlá dobrota, asi na ni u nás dojde:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní23/4/24 16:51

    Ahoj Evi😊 Toto už jsem taky zkoušela. I když je to rychlovka, to namotávání chce taky trochu trpělivosti 😊 Ale upečené to hezky vypadá a je to i dobrý. Měj se hezky 😊🍀
    Alena pernikarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, u prvních kousků jsem se trochu čílila, ale pak jsem přišla na to, že když se proužek přetrhne, další část se přilepí a jede se dál. Proto jsou lepší otvory větší 😀😉

      Vymazat
  3. Evi,to musí být dobrota.Spojení jablka a listové těsto mám ráda.Je to docela pracné,myslím to omotávání,ale výsledek úžasný
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, pokud se střed udělá trochu větší, tak to moc pracné není. Prvně jsem měla jen malý otvor, a to se mi proužky těsta trhaly. Dobré to ale je, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě je to moc dobré. Listové těsto už jsem dlouho nekupovala, ale toto mě láká, že to vyzkouším. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro, je to trochu změna oproti závinu, ale je to fakt dobré a dobře to vypadá. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  6. Anonymní23/4/24 20:06

    Jo, jo, šikovný holky si pořadí 👍😄
    Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní23/4/24 20:07

    Tetkapernikarka
    Oprava… šikovný holky si poradí 😄

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to moc hezky a jednoduše. Listové těsto občas kupuji, někdy i to vyválené. Kdysi jsem dělala jablka v županu, to je vlastně podobné, jen se dalo menší jabko, do vykrojeného jádřince se dala marmeláda nebo třeba tvarohová náplň. Když se těsto rozevírá, tak sepnout párátkem. 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je to dobré a vypadá to dobře, třeba pro návštěvu ke káviččce přímo skvělé 😀

      Vymazat
  9. Evi, je to hezké a jistě moc dobré.
    Já dělám takový cop - těsto na tři díly rozdělím jen jako, okrajové z obou stran nařežu našikmo, pokladu jablky a nakrájené dílky zapletu nahoře navzájem, je to cobydup a šup do trouby. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, také super změna oproti klasickému štrůdlu. Zdravím, pá 😀😉

      Vymazat
    2. Ve čtvrtek v noci jsem upekla buchtu s nastrouhanými jablky, chutnalo to trochu jako perník a ráno manžel zíral, kde se to v kuchyni vzalo. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Mňam, jednoduché a určitě moc dobré, to je přesně pro mě :)) Brzy vyzkouším. Krásné dny přeji. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, v podstatě štrůdl, ale je to fakt moc dobré, pro nějakou návštěvu super zákusek. Viděla jsem u Ládi Hrušky. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  11. Jablka, skořice a trocha těsta - to je vždycky skvělá dobrota!
    Evi, díky za inspiraci!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, je to docela rychlá příprava. U tebe mě zaujal tvarohový koláč, určitě velká dobrota. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  12. To určitě zkusím a to hned tuto sobotu. U ml.syna na zahradě se budou slavit narozeniny staršího syna, takže nepřijdu s prázdnýma rukama. :-)
    Měj se hezky a díky za tip !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to bude příležitost pochlubit se nějakou novinkou. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  13. Takový recept je dobrý nápad. Asi to vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad bude chutnat. Děkuji za návštěvu mého blogu, zdravím 😀

      Vymazat
  14. Evi, vypadá to báječně. 👍👍👍 Děláš mi chutě.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, je to dobré a na talířku to vypadá skvěle. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  15. Mňam, vypadá to suprově. Ráda vyzkouším :) díky za tip

    OdpovědětVymazat
  16. Lenko a je to i dobré 😀😂

    OdpovědětVymazat
  17. Určitě dobrota - a zdraví. Jen to motání. Jablíčka by asi měla být větší. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas tolik práce to není, a pak přijde odměna. Je to fakt dobré, pá 😀

      Vymazat
    2. Odměna to jistí, to je fakt! 🤩

      Vymazat
  18. jj, to je prima recept :) díky za připomenutí.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem u Ládi Hrušky a hned po skončení programu jsem šla do toho. Plát těsta i jablíčka jsem měla, tak jsem musela využít toho, že mám do pečení chuť 😂

      Vymazat