pondělí 1. dubna 2024

Letošní první víkend na chatě

 V letošním roce jsem byla na chatě jen dvakrát a vždycky jenom na otočku. Pro brambory a podívat se, jestli je všechno na svém místě. 
Tentokrát už jsem vyrazila i na noc, a to sebou nese především docela dost práce. Počasí přálo, vyrazili jsme dopoledne a úklid mohl začít.  Povléknout, vyklepat deky a předložky, vyluxovat, utřít prach, vytřít podlahy, poklidit WC, umývárnu a sprchový kout. Práce dost, ale ve výsledku byla fakt spokojenost. Jen je pravda, že od ruky už to jde pomaleji a večer se tělíčko začíná bránit. Druhý den jsem  pokračovala většinou kolem chaty, pavučiny na oknech i v altánku a alespoň malá velikonoční dekorace. 
V týdnu se chystám do Holešovické tržnice nakoupit nějaké letničky a bylinky, doufám, že už žádný velký mráz nebude. S muškáty a petúniemi přece jenom počkám, nerada bych je kupovala dvakrát, mám s tím vlastní zkušenost. 
Doufám, že jste si Velikonoce užili v klidu a pohodě, a to všem přeji i v následujících dnech.




18 komentářů:

  1. Taky jsme teď o víkendu na chalupě poprvé spali. Jen úklid se nekonal - máme objednané řemeslníky (na začátek května), tak vyklízíme ty dvě místnosti, kde začnou. Zatím máme jednu a byly z toho asi 3 pytle do odpadu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stáňo, tak to teda nezávidím, ale konečný výsledek bude skvělý, ten naopak závidím. Měj se, pá 😄

    OdpovědětVymazat
  3. Tak že sis Evi užila práce na chatě až dost. U nás je stále ta smogová mlha a zataženo. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo u nás bylo počasí docela příjemné. Smog se objevil jen trochu a dokonce svítilo i sluníčko. Jen ten vítr mi vadí. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  4. Jsi šikulka:)! Já byla na chatě pro narcisky. Vzala jsem tam babičku, byla ráda, s dědou tam bývali každý den, teď už to bohužel není možné... Babičce jsem uklidila celý byt, uklízela jsme i doma, do toho pekla beránka, buchtu a barvila vajíčka. Byl to náročný prodloužený víkend :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, pilná jako včelka 🐝 Babičce jsi určitě udělala velkou radost s návštěvou chaty i úklidem. Hodná vnučka, pá 😄😄

      Vymazat
  5. Chatařská sezóna začala a ten začátek je ve znamení práce, dobře si to pamatuji :o)
    Evi, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, práce to je, ale taková jiná. Na práci se většinou nijak zvlášť netěším, ale tady jsem natěšená byla 😀😉

      Vymazat
  6. To počasí jinak nedá- prostě chatařská a chalupářská sezóna svým způsobem začíná.
    Měj klidný dnešní den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, byla jsem už docela natěšená, tak mi ta práce docela šla od ruky. Jen to tělo se večer trochu zlobilo, pá 😀😉

      Vymazat
  7. Evi, užila sis konečně svou milovanou chatu. 👍👍 To odzimování nějaký čas opravdu zabere.
    My byli u mladých na chatě, takže vím, o čem je řeč.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, na chatu už jsem se fakt docela těšila, takže i ta práce šla celkem od ruky. Teď je to fajn pocit, že už pojedu do čistého. Měj se hezky, pá 😀😄

      Vymazat
  8. Anonymní2/4/24 21:34

    Lezarts
    Počasí lákalo k jarnímu úklidu na letní sezónu. Za tu dřinu si budeš moci zaslouženě užívat letního bydlení☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejhorší mám za sebou. Teď se těším na víkend, pokud vyjde počasí podle předpovědi, bude to super 😀

      Vymazat
  9. Ještě že tu chatu máte, že? 😎 Děláte věci, které mají smysl, protože vás to těší a nabíjí. A to dění v přírodě máš asi jako na dlani. 🐦 🐇

    OdpovědětVymazat
  10. Hanko, je to moc fajn, navíc to nemáme daleko. Už se těším až vyrazím do lesa na procházku. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
  11. Evi. To muselo být prima si užít na tak pěkném místě po dlouhé době. A ten úklid? - lepší jak posilovna, ne? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Jiřinko, posilovna to trochu byla, ale tady mě výsledek potěšil. Posilovna by určitě takové výsledky neměla a navíc ani nevím, jestli tam odrostenky vůbec pustí, mohla by to být poslední cesta za "zdravím " 😉😊

    OdpovědětVymazat