pondělí 8. dubna 2024

Procházka lesem

Tentokrát jsme na chatu odjeli už ve čtvrtek, předpověď slibovala krásné počasí a ono to tentokrát opravdu vyšlo. Ve čtvrtek jsme cestou koupili nějaké kytičky a bylinky, tak jsem je na zahrádku vysadila, petúnie a pelargónie půjdu koupit tento týden. 
V pátek odpoledne jsem vyrazila na procházku do lesa, na tu jsem se opravdu hodně těšila. Vylezla jsem na místní rozhlednu, kde jsem udělala pár fotek a pokračovala dál za nádherného ptačího koncertu. Cestou jsem potkala slečnu na krásné malé kobylce. Souhlasila s fotkou, tak vám ji také nabízím. 
Víkend byl opravdu přímo letní, měla jsem dojem, že snad za pár dní budou prázdniny. Domů jsme se vrátily až v pondělí, ani se nám moc nechtělo. Barča je na tento týden objednaná na střihání a na veterinu, já jdu ke kadeřnici zítra a také se musím zastavit v knihovně.  Víkend to byl přímo malovaný.









Mám jaro spojené se žlutou a zelenou barvou 








31 komentářů:

  1. Evi. Nádherně strávený čas. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, víkend se opravdu podařil a kromě práce byl čas i na odpočinek a procházku. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  2. Bylo opravdu nádherně :) hezké fotky <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc se mi líbila ta malá kobylka, byla nádherná 😀

      Vymazat
    2. To je :) také hafling, jako mám já :)

      Vymazat
  3. Evko, krásné fotografie. Krásný výhled. A ty prázdniny - jo kdyby - ještě děti čekají přijímačky na střední, maturita... Myslím, že by ty prázdniny braly hned :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, do prázdnin je opravdu ještě daleko, ale počasí bylo tentokrát opravdu letní. Na procházku lesem jsem se už těšila, pá 😉😀

      Vymazat
  4. Evičko, odreagovala jsi se od hluku velkoměsta ,což není k zahození. Určitě se opět na chatu vypravite,prázdniny budou coby dup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, byl to příjemný víkend a kromě práce byl čas i na knihu a procházku lesem, která mi už docela chyběla. Ulicemi courám každý den, ale les, to je jiná 😀😉

      Vymazat
  5. Nádhera, Evičko! Naprosto chápu, že ses na chatu těšila, máme dny jako malované!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, bylo opravdu nádherně ani se nechce věřit, že je začátek dubna. Uvidíme, co si pro nás ještě příroda přichystá 😀

      Vymazat
  6. Evi,to jsou nádherné fotografie.Nemohla jsem se dočkat až bude konečně teplo.Všechno kvete a je toho teď tolik k focení.Já zahradu už nemám,ale jsem na zahradách u mých dětí a sester.Nechci si nechat ujít tu krásu.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, je moc fajn, že máš možnost užívat si zahrady v rodině. Být jen v městském bytě, to si neumím představit. Já s babičkou a rodiči jezdila na chatu už od dvou let, hodně by mi to chybělo. Měj se hezky 😊😉

      Vymazat
  7. Ano,ano- bylo a je stále krásně - téměř letně. Co mohlo, to rozkvetlo. Pěknou procházku jsi měla. Krásné výhledy jsi nafotila.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, takový víkend je moc příjemný, zlepší náladu a přidá i nějakou tu energii. Měj se hezky, pá 😃

      Vymazat
  8. Anonymní9/4/24 14:34

    Lezarts
    Myslím, že tento we byl málo kdo zavřený doma. Uvidíme jak se to počasí bude vyvíjet.
    Jsi pilná, já ještě ani nevím co dám do truhlíků🤔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Truhlíky mám také ještě prázdné, bojím se, že je osadím a ještě přijde mráz. Už se mi to stalo dvakrát, netrpělivost se tak trochu prodražila 😀

      Vymazat
  9. Evi, udělala sis krásnou procházku a báječně jí zdokumentovala.👍👍👍
    Dívka na koni... za pár let takto bude k vidění i Bětka, která každé pondělí jezdí na koni. Zatím pod bedlivým dohledem trenéra.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  10. Alenko, u nás v lese potkávám mladé lidi a děti na koních docela často. Tahle kobylka byla zvláštní svou velikostí, většinou jsou koně v normální velikosti. V okolí je hodně míst pro ustájení, je to teď tak trochu moderní záležitost, ale krásná 😀

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné fotografie z procházky. Mám toto jarní období, kdy všechno kvete, nejraději.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, je to takové probouzení přírody ale po zimě i to naše. Také mám jaro ráda, pá 😉😊

      Vymazat
  12. Krásná, malá kobylka a moc hezké fotky, Evi. Přeji krásné dny :)

    OdpovědětVymazat
  13. Šárko, ta kobylka byla fakt nádherná. Díky za návštěvu, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  14. Evi, moc pěkná procházka včetně rozhledů do kraje. My byli taky na chalupě, ale i když bylo nádherně, tak jsme moc neprocházkovali, protože jsme připravovali chalupu na nástup řemeslníků (a budeme ještě pokračovat).
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, na nástup řemeslníků přeju pevné nervy, ale potom .... Určitě se na veškerý binec zapomene a budete se jen kochat 😉😄

      Vymazat
  15. To byl moc prima pobyt na chatě. A jaké kopečky jsou z té vaší rozhledny vidět?
    Přeji hlavně dobré počasí. 🍀

    OdpovědětVymazat
  16. Hanko, je to krajina kousek za Prahou, kopečky jsou Středočeská pahorkatina, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná procházka, kytičky a ty výhledy!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  18. Maruško, chodím tam na procházky moc ráda a ještě raději na houby. Hodně často tam na lesních cestách potkám nějakého koníka. Měj se hezky, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  19. Fotka s koníkem je dobrá. Já na focení a ptaní někdy nejsem dost odvážná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se klidně zeptám. Dřív jsem taková nebyla, ale teď když nevím, tak se zeptám. Občas vytěžím sousedy nebo i lidi na ullici. Ještě se mi nestalo, že by mně někdo neodpověděl, občas popovídáme docela dlouho. Dělávala to moje babička a já se jako holka za ní styděla, no a teď by se asi divila 😀😂😀

      Vymazat