středa 8. května 2024

A zase v kuchyni

Když jde můj muž nakupovat, neponechá bez povšimnutí samozřejmě akce a pak něco nového nebo zajímavého co běžně nenakupujeme, ale co by za ochutnání stálo. Minulý týden mu padlo do oka lanýžové máslo, které splňovalo obě podmínky. No fajn, ale co s ním, jak a kam ho použít? Přímo nerudovská otázka se kterou jsme se obrátili na vševědoucí a někdy až moc vědoucí Google. Tentokrát poradil moc dobře, něco jsme přidali, někde ubrali a skvělá večeře byla hotová za pár minut. 

Špagety s lanýžovým máslem

špagety pro 2 osoby
1 polévková lžíce lanýžového másla
2 čajové lžičky pesta z medvědího česneku 
2-3 stroužky česneku 
strouhaný sýr 

Uvařené špagety smícháme s lanýžovým máslem, pestem a přidáme rozetřené stroužky česneku. Na talíři posypeme strouhaným sýrem a jíme a jíme. 
Hotovo raz dva a chutná to fakt skvěle. 









22 komentářů:

  1. Anonymní8/5/24 10:15

    Lezarts
    Tomu věřím, pro milovníky česneku mana!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je česnek oblíbený, moje kamarádka ho používá tak často až ji podezírám, jestli ho nedává i do buchet 😉😊

      Vymazat
  2. Já sice milovníkem špaget nejsem, ten tvar mi nesedí, ale těstoviny mám ráda a dělám si je. To může být dobrá změna. Ale tolik česneku, asi máte skvělé žlučníky, ne, to jen postřeh ze života. 😉 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mohou se použít jakékoli těstoviny a česnek samozřejmě podle gusta. Já třeba žlučník už dávno nemám 😉😊😄

      Vymazat
  3. To by bylo něco pro mne! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, u nás se česnek používá docela často, samotné pesto nemá takové grády, tak bylo třeba dodat. Bylo to fakt hodně dobré. Měj se hezky, pá 😊😉

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, recept vypadá báječně, děláš mi chutě. 👍👍👍
    Měj hezké dny 🌸🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, tak to vypadá hodně lákavě, mňam :) Krásné květnové dny ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, tak na lanýžové máslo jsem nikdy nenarazila. Recept je zajímavý, česnek mám ráda, takže by mi to nejspíš chutnalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, manžel to objevil v Bille, potraviny prémium, Já bych to určitě přešla.

      Vymazat
  8. Pochutnala bych si, Evi!
    Děkuji za tip a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě by mi to chutnalo. Na takové máslo jsem ještě u nás nikdy nanarazila.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já jsem to také nikde neviděla, ani jsem nevěděla, že takové máslo existuje. Manžel to přinesl z Billy, potraviny prémium. Zdravím, pá 😉😊

      Vymazat
  10. Ahoj Evi, to bych ochutnala... Chci Ti napsat, že jsem konečně narazila na ta sluníčka na otevírání plastových lahví, jak jsi o nich jednou psala. Tak jsem jich vzala rovnou deset a podaruju v rodině, je to super. Sama plastovou lahev prostě neotevřu, tak Ti moc děkuju za inspiraci !!! Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, jsem ráda, že ti sluníčko pomohlo, já už to bez něj také neotevřu , tak jsem za tip také byla ráda. Měj se hezky a přeji pěkný víkend, pá 😀😋

    OdpovědětVymazat
  12. Evíku, to bych si dala😋 Lanýžové máslo ani já neznám😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, také jsem neznala, ale bylo to fakt moc dobré, pá 🙋‍♀️

      Vymazat
  13. Evi, to bych si pošmákla ☺ Těstoviny můžeme ☺

    OdpovědětVymazat
  14. Marti, bylo to fakt dobré. Občas vymyslíme něco nového, většinou můj muž. Měj se hezky, pá. 😉

    OdpovědětVymazat