pondělí 27. května 2024

Fanynka? Jak kdy!

 Hokejová fanynka se ze mne stává jen tehdy, pokud se hraje mistrovství světa nebo OH, samozřejmě s naší účastí. Ale i to má jeden háček. Pokud naši prohrávají tak, že rozdíl ve hře i v počtu gólů už je tak velký, že naděje na výhru téměř umřela, od televize odcházím. 
Tentokrát se tak nestalo a já sledovala všechny naše zápasy od začátku až do konce poslední vteřiny, často i bez manžela, který prý na to nemá nervy. No nevím, moje nervy samozřejmě také pracovaly, ale vydržela jsem. 
Moc jsem to těm našim klukům přála, byla vidět obrovská snaha celého týmu. Ukázali, že na to mají a moc se chtěli předvést v tom nejlepším světle, zvláště doma před vlastním publikem. Vyšlo to, obrovská bojovnost přinesla vytouženou zlatou medaili. A opět se potvrdilo, že hokej dokáže lidi stmelit. V obou arénách nebo na náměstích se úplně cizí lidé na sebe najednou dokázali usmívat, objímat se, jít za společným cílem, ukázat srdce na pravém místě. 
Mistrovství skončilo, obávám se, že s tím skončí i ta lidská soudržnost. Byla bych moc ráda, kdybych se mýlila a pravda byla jiná. Uvidíme. Také jste sledovali letošní mistrovství s úžasným koncem?




26 komentářů:

  1. Hanko, já se také nejraději dívám doma, na davové fandění už nemám věk 😂 Osobně moc obdivuji maminku D. Pastrňáka, která mu v začátcích hodně pomáhala, jako samoživitelka se dvěma dětmi to nebylo jednoduché, dokonce měla i tři zaměstnání, jak sama říkala, Samozřejmě, že kdyby byl dřevo, nepomohlo by mamince ani šest zaměstnání 😀 Všem klukům to moc přeji, zaslouží si to. Měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, my fandili s manželem o sto šest 🥰Hokej jsem hrávala , byla jsem většinou v obraně,nebo v brance. Měla jsem dva bratry a s tátou jsme si doma zprovoznili na zahradě kluziště. 15 m x 30, mantinely a osvětlení. Večer hráli dospělí a odpoledne děti. Z výhry našich hokejistů jsem měla radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tak na hokej máš vlastní vzpomínky. Já jsem jako holka také hrála s klukama hokej na rybníku, ale jen párkrát. Ale pamatuji se, že rána pukem bolela a ta lepší vzpomínka je na čerstvě upečené rohlíky ze mlejna, který byl hned vedle rybníku. Měj se hezky 😀😂

      Vymazat
  3. Kdysi jsem hokej hodně sledovala,teď stačilo,že na něj koukal vedle v pokoji manžel a tak u toho hulákal,že jsem vždy věděla,jak se hraje.Včera jsem ho poslala ke kamarádovi,ten má televizi i v garáži a tak si to pánové užili spolu.A já si to doma užila sama.Moc jsem to hokejistům přála,ta radost všude byla veliká a máš pravdu národ se spojil.Známý je na dovolené v Řecku a poslal video,jak tam Češi fandili.Evi,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, hokej je jedna z mála věcí, která dokáže spojit davy, Teda jen v případě výher, jinak ne, škoda 😉

      Vymazat
  4. Evi, je to skvělé! Nebudu se rozepisovat, myslím, že tohle vítězství a jeho dopad krásně zhodnotil pan prezident.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, je to tak a je jen škoda, že se taková pospolitost objevuje většinou jen při vítězství našich hokejistů, zdravím 😊

      Vymazat
  5. Já mám hokej ráda, narozdíl od fotbalu, ale hlavně na živo, v TV ho sledovat nemusím, ale závěrečné zápasy mistrovství jsem viděla :) Spíše už se ale těším, až vyrazíme s manželem na naše indiány do haly :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já fotbal nesleduju, je to hra pomalá, kde se pohybují nagelovaní hoši a k opravdovým chlapům mají celkem daleko. Navíc nesnáším jejich, dost často nafilmované, tvrdé zákroky. Hokej, to je jiná. Moc zdravím tebe i princeznu 😉😊

      Vymazat
  6. Anonymní28/5/24 09:00

    Lezarts
    Je to báječné, že máme zlato, ale já se o tom dozvídám prostřednictvím rozhlasu. (TV jsem téměř vyškrtla z mého života).
    Naposledy jsem byla vztažena do fandění hokeji v roce 1969. Nějak mě sledování sporu a OH přestalo bavit, když se z toho stal velký byznys. A to jsem z rodiny, kde se praktikoval sport na vrcholné úrovni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že sport je hodně o penězích, a to do toho, naštěstí, nijak nevidím. Stačí jen to, co se dostane mezi obyčejný lid. To je hnus, velebnosti, jak pravila Kelišová 😀😂

      Vymazat
  7. Hokej se u nás sleduje vždycky. U všech zápasů jsem všechny třetiny neseděla, ale některé jsem sledovala celé. A jak jsem viděla na IG, tak hokej měla puštěný i vnučka Hanka v Saudské Arábii :-). Moc to těm klukům přeji !!!
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak vidím, že ti naši kluci potěšili rodáky snad po celém světě. Byl to zážitek, moc jim to přeji 😀😂

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Já se na zápasy nekoukám, na mne jsou to moc velké nervy. Ale dívala jsem se na vyhlašování výsledků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nervy to jsou, to je fakt. A jak říkala moje mamka, co blázníte, chleba levnější nebude 😀😊

      Vymazat
  10. Hokej jsem nikdy tak neprožívala. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, koukala jsem už jako holka s tátou. Černobílá pidi obrazovka, někdy nebylo ani poznat, kdo je kdo 😀

      Vymazat
  11. Já to mám ale úplně přesně stejně jako ty. Letos jsem u finále vydržela, nějak jsem jim od začátku věřila, že to dopadne a dopadlo! Tak hurá!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, byly to trochu nervy, ale bylo to fajn. Jsou to kluci šikovní 😀😉

      Vymazat
  12. Jsem stejný fanoušek jako ty - hokej sleduji jen na MS, nebo OH. Dívala jsem se, moc jsem držela palce a jsem moc ráda, že to klukům vyšlo a dokonce doma <3 :) Dostál je TOP <3 stejně starý, ale četla jsem, že má holku, tak nic, no :DD

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, vkus skvělý, Dostál je fakt moc pěkný kluk, děvče si umělo vybrat 😀😂😀

    OdpovědětVymazat
  14. Vítej v klubu! Jsme taky fandové, letos jsme k tomu dokonce inspirovali i naše kluky, vůbec jsem netušila, že by je to mohlo bavit :D. Koukali jsme na všechny zápasy a přiznávám, občas to byl fakt nervák a já si zakrývala oči :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, naše zápasy jsem viděla všechny, když byly večer, tak jsem si říkala, že je konečně na co koukat. Bylo to prima a kluci udělali radost všem fanouškům bez rozdílu věku 😀😂

      Vymazat
  15. Sledovala jsem i když mě to rve můj mozek ale ztlumila jsem zvuk tak v poho :-) byli to nervy no jinak paráááááááááááááda ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, všichni fanoušci byli určitě nadšení a paráda to fakt byla. Měj se hezky, moc zdravím 😀😉

      Vymazat