pondělí 6. května 2024

Dovolená v Rakousku

V letošním roce na zahraniční dovolenou určitě nepojedeme a na horské túry už rozhodně ne. Manžel má problémy s chůzí, takže jsme vděční za naší chatu se zahradou, kde může popocházet podle svých možností. V podstatě nepřicházejí v úvahu ani výlety s pěší procházkou, ale co nadělám. 
Nedávno jsem si prohlížela fotky starých dovolených a narazila jsem na rakouské Vysoké Taury. Je to už hodně dávno, ale byli jsme tenkrát moc spokojení a přestože to byla dovolená v horách, počasí nám celý týden až neuvěřitelně přálo. Zájezdu jsme se zúčastnili s CK Poznání a dovolenou v Rakousku jsme si pak ještě jednou zopakovali, na jiném. ale opět nádherném místě. 
Pár fotek nabízím i tak trochu z nostalgie




















22 komentářů:

  1. Evi, tak to je přesně to, co na Rakousku obdivuji, na ,,každém rohu,, krása a poklid.
    Jistě si to rádi připomínáte. Rozumím a díky za ty nádherné fotky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, díky. Tam je opravdu nádherně a když vyjde počasí, tak to nemá chybu. Zdravím a opatruj se, pá 😀

      Vymazat
  2. To muselo být nádherné :) já byla před 5 lety ve Skotsku, kde pořád prší a taky nám celý týden počasí přálo (když jsme odjížděli, začalo pršet :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to byla klika jako hrom. Tam bych se také ráda podívala, pá 😀

      Vymazat
  3. Evi,to jsou nádherné fotografie.Mně stačilo,když jsme Rakouskem jen projížděli a bylo na co koukat.Jinak jsem tam nikdy nebyla.My kdysi hodně cestovali za hranice,ale to jsem ještě moc nefotila a tak mám jenom pár fotografií a diáků.Vzpomínky naštěstí ještě fungují.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, dříve se moc nefotilo, my jsme doma měli hodně diáků a prohlíželi jsme si je na prostěradlo, které táta natáhl na skříň 😀😊

      Vymazat
  4. Evi, připomněla jsi mi naše rakouské dovolené - moc ráda na ně vzpomínám. Byli jsme právě taky ve Vysokých Taurech. Letos ještě nic neplánujeme - jsme na tom trochu podobně jako vy - manžel má problémy s chůzí, takže na dlouhé výšlapy to nebude. Ono teď se stejně budeme muset vrhnout do úklidu chalupy po zednících a dojet odzimovat chatu :).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, dokončení chalupy je určitě prvořadé, tam můžete jezdit vlastně pořád. My jsme za naší chatu také vděční, navíc to je jen 30 km za Prahou, tak jsme tam hned. Výlety si budu muset organizovat sama nebo s kamarádkou, ale až tak mi to nevadí. Měj se hezky, pá 😉😊

      Vymazat
  5. Rakouskem jsme pouze projížděli,ale bylo na co koukat. Pár zajímavostí od delegátky nebylo k zahození.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tam je opravdu krásná příroda a klídek. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  6. Evi, hlavně si myslím, že nemusíme litovat, když na dovolenou do zahraničí nejedeme. Jsou lidé, kteří jsou zvyklí brát za kvalitní dovolenou jen tu zahraniční. V Rakousku jsem byla mockrát, jen na krátkodobé pobyty nebo jsme projížděli dál. My se také chystáme na tuzemskou dovolenou a jinak bych ráda jela třeba na Slovensko, ale i do Polska. Staré fotografie jsou krásným osvěžením a je dobré sáhnout do svých "zásob". 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, na zahraniční dovolené jsem nikdy nijak netrvala. Teď je spíš problém, že s manželem kvůli problémům s chůzí toho moc nenavštívíme ani u nás. On nikam nechce. Ještě, že máme tu chatu 😀😉

      Vymazat
  7. Evi, moc ráda jsem se podívala, krásné fotky a jistě i ještě hezčí vzpomínky.
    Manželovi přeji zlepšení zdravotního stavu a vám oběma krásnou dovolenou v našich krajích.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, ono s tím cestováním to bude složité. Manžel nechce vlastně nikam, snad ještě na nějaký krátký výlet. Uvidíme, to by vyjít mohlo. Měj se hezky, zdravím 😉😊

      Vymazat
  8. Anonymní7/5/24 09:00

    Lezarts
    Moje srdeční záležitost, jezdím každý rok v létě do Rakouských Alp, a teď i s vnoučkem a celou rodinkou.
    Všichni jsou spokojeni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, docela závidím, protože tam je opravdu nádherně. Tak si to tam užívej a bude se těšit na nějaké fotky. Pá 😀😊

      Vymazat
  9. Zavzpomínala sis nad pěknými fotkami. Dovoiené jako takové jsme už odpískali. Manželovi se už nikam nechce, takže jen malé výlety s ním nebo s kamarádkami. A ani mi to nevadí. Ono je u nás taky hezky.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, jsme na tom vlastně stejně. Ani můj manžel už nikam nechce, tak doufám, že absolvujeme alespoň pár krátkých výletů. Mně ani nevadí vyrazit sama, s kamarádkou nebo sestřenicí. Měj se hezky, pá 😀😊

      Vymazat
  10. Nádherné fotografie a vzpomínky. Naše loňská dovolená na jihu Čech také byla poslední. Teď už se s manželem také nikam vydat nemůžeme kvůli jeho nemoci. Můžu cestovat sama, ale to už není ono a stejně bych neměla klid, pokud bych odjela na více dní, byla bych stejně myšlenkami doma...přeji ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Járo, doufám, že nějaké krátké pobyty ještě zvládneme. Teď máme v plánu welness pobyt přímo u vás v Rumburku. Musíme si ještě dohodnout termín a snad to vyjde. Moc ráda bych si prohlédla váš kraj, je tam spousta krásných míst, manžel by snad nějaký výlet zvládl. Měj se hezky, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky Evíku, no já pojedu jedině k doktorovi a celé léto na zahradu to bude moje dovolená😂🤣měj se hezky a krásné sluníčkové dny přeji♥

    OdpovědětVymazat
  13. Ivetko, tahle dovolená se uskutečnila už před mnoha lety, ale vzpomínáme rádi. Byli jsme tam dvakrát a pokaždé to bylo moc fajn. Léto na zahradě je také prima, už se na to těším. Měj se hezky, pá 😃😊

    OdpovědětVymazat