pátek 10. května 2024

Výstava skalniček

Na Karlově náměstí, vedle Faustova domu probíhá výstava skalniček, spojená i s jejich prodejem. Výstavu pořádá klub skalničkářů a otevřená bude do 24. května. Dneska dopoledne jsem se tam vypravila nejen na obhlídku, ale i na nákup. Skalničkový záhonek  na tarasu jsem musela téměř celý zlikvidovat, takže se výstava svým termínem bezvadně trefila do mých plánů.
Pojďte nakouknout, zvu vás na malou ochutnávku 












a můj nákup 

                                
 

20 komentářů:

  1. Evi, já na tuto každoroční výstavu jezdívala pravidelně v době, kdy jme měli na zahradě skalku. A podobně jako ty jsem pak jezdila domů se spoustou rostlinek. Skalku už nemáme, poslední pozůstatky jako jsou netřesky, sedum a další už je jen v nádobách. Ale poněkud skomírají. Loni jsem se zahradě ve druhém pololetí nemohla věnovat a muž nádoby "zazimoval" pod tůji, kam se nedostala ani kapka deště, či sníh. Zemina byla seschlá a scvrklá a já jí nazvala instantní. Muž se chystal obsah nádob vyhodit, což jsem mu zakázala. Zda se něco vzpamatuje, netuším.
    Tak ať ti nové přírůstky na skalce dělají jen a jen radost.
    Měj hezké dny. 🌸🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, netřesky jsou hodně odolné, třeba něco zachráníš. Když k nim promluvíš, že ty ne, ale muž, tak si třeba dají říct 😂🤣😂 Pá 🙋‍♀️

      Vymazat
  2. Tak to se ti Evi hodilo.Jak mě bavilo tohle nakupování,když jsem měla zahradu,měla jsem tam velkou skalku.Teď kupuji kytky jenom na lodžii.
    Výběr velký,tak sis určitě dobře vybrala.Tak ať tě skalničky těší.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nabídka byla pestrá, ale ceny i tady rostou. Jeden obyčejný netřesk za 50,-. Těch mám ale dost, mohla bych prodávat. Snad se skalničky uchytí a budou nám dělat radost, pá 😊😀

      Vymazat
  3. Evi to je nádhera a krásné jsi nakoupila.
    Také jsem dělala záhon před bytovým domem a....nakupovala květiny. Hezké dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, nabídka skalniček byla velká, ještě, že se nemohlo platit kartou, to bych tam nechala mnohem víc 😀😂

      Vymazat
  4. Evi, tak tam jsem byla přesně 9.5.19 a od té doby zatím ne. Zrovna dnes jsem o tom mluvila s Janou, že bychom se tam mohly podívat a vida, info je tu. Díky moc. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ač pražanda, byla jsem tam teprve potřetí. Tentokrát se mi návštěva hodila do mých plánů, jinak skalničky moc nekupuji. Klub pořádá výstavy 2x ročně, na jaře a na podzim. Měj se hezky a přeji pěkný víkend 😀😊

      Vymazat
  5. Evi, moc pěkné nahlédnutí a výstavu. Možná se taky dojdu kouknout - uvidím, jestli se mi to povede nějak skloubit s prací...
    Hezký den a ať ti nové přírůstky pěkně rostou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, nějaký den bude výstava ještě trvat, třeba se ti poštěstí. Přeji pěkný víkend, pá 😊😀

      Vymazat
  6. Evi, nádhera! Určitě bych si něco vybrala. Taky jsem včera byla na kouzelném místě, budu vás informovat :o)
    Přeji příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, už se těším. Tvoje výlety jsou vždycky moc zajímavé a nezapomeň na Áronka. Také přeji pěkný víkend, pá 😊

      Vymazat
  7. Kdybych tam byla, taky bych nakoupila.
    Měj pěkný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, taková výstava je vždycky lákavá a pokaždé se něco najde, co musíme mít 😀 Také přeii pěkný víkend 🌞

      Vymazat
  8. Anonymní11/5/24 09:40

    Lezarts
    Krása, přeji příjemné zahradničení!

    OdpovědětVymazat
  9. Renato, snad se u nás skalničky zahnízdí, většinou moc náročné nejsou, tak jsem zvědavá 😀😊

    OdpovědětVymazat
  10. No páni to je pastva pro oči 😊Jinak Evíku moc zdravím a omlouvám se já teď málo zajdu na PC jezdila s mužem po vyšetření ( kontrola atd ) a pak raději su na zahrádce. Měj se hezky a krásný víkend přeji♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, není proč se omlouvat. Zdraví máme jenom jedno a když je hezky, tak je na zahrádce určitě líp než u PC. Doufám, že všechna vyšetření jsou v pořádku 😊 🌞

      Vymazat
  11. Tak to je krása a ještě, když si člověk nakoupi a udělá radost, tak je to nejlepší 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem zasázela, tak teď budu čekat, jak se u nás bude skalničkám líbit. Šárko, přeji pěkný víkend 😀😉

      Vymazat