neděle 7. července 2024

Bederní pás s turmalínem

 Ke svým červnovým narozeninám dostal manžel na bolesti zad bederní pás s turmalínem. Pro tuto vlastnost se turmalínová vrstva využívá ve výrobcích, které ulevují od bolesti zad, krční páteře, kolen. Zlepšuje krevní oběh a vydává infračervené záření. 
Před použitím pásu je třeba místo, na které budeme pás přikládat  lehce navlhčit. Po přiložení ucítíte teplo, které se zhruba po 10ti minutách zintenzivňuje. Pokud ucítíte, že je vám teplota nepříjemná a začíná pálit, pás samozřejmě sundejte. Pocit přirovnávám k fyzioterapii, při které se používají elektromagnetické destičky. 
Zpočátku stačí používat 10 minut, později dobu prodlužujte, nejlépe 2x denně 20 minut. Ač dárek pro manžela, pravidelně ho používám já, většinou 30 minut denně. Záda ještě samozřejmě bolí, je to teprve krátká doba, ale určité zlepšení jsem poznala. 
Informace o tom, pro koho turmalín není vhodný, najdete třeba na stránkách TianDe. 
Na krční páteř a kolena jsou pásy samozřejmě jiné. 





21 komentářů:

  1. Evi, děkuji za tip! zatím nic podobného nepotřebujeme, ale ono to přijde :o)
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tak to je skvělá zpráva a ať vám to vydrží co možná nejdéle. MOc zdravím, pá 😉

      Vymazat
  2. Také naštěstí nic takového nepotřebujeme,teď o zádech nevím,ale když jsem chodila do práce a seděla dlouho u PC bolela mě hodně krční páteř.Tak hlavně,aby pás pomohl.Evi,hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nijak velké bolesti nemám, jak by řekl náš pan doktor, vzhledem k věku normální 😉 Bohužel, teď přes léto nefunguje cvičení, které je 2x týdně a určitě je to znát. Sama se ke cvičení nedonutím. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  3. Evičko, přednesu název pasu manželovi a ten si určitě vše vyhledá na internetu. Snažím se po ránu cvičit ať jsem fit. Ne vždy to pomůže,hlavně ne prochladnout a nedělat zbrkle pohyby👍🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, přes léto není naše seniorské cvičení a protože chodím 2x týdně, tak mi to začíná chybět. Sama se nedonutím, jenom tak nádech - výdech a už mi to samotnou nebaví. Měj se hezky, pá 😀😉

      Vymazat
  4. Evičko, tak to by bylo něco pro mne. Ale musela bych s tím chodit i venku. Zatím mi vždy pomohlo si na půl hodiny lehnout. Ráno mě například nic nebolí, ale po obědě je to už horší. Kd,si jsem měla hřejivé náplasti a vůbec jsem to nevydržela a za chvíli strhla. Jak to pálilo. Pás je asi lepší.ale věřím, že teplo zde pomůže. Mám doma bederní pás na elektriku s nastavením výhřevnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, pás se připevní celkem napevno suchými zipy, takže i venku není problém. Ale i tvůj pás s nastavitelnou výhřevností je určitě super. Měj se hezky, opatruj se, pá 😉

      Vymazat
  5. Anonymní8/7/24 22:40

    Lezarts
    Na teplo proti bolestem nedám dopustit ! Mám na to polštářek do mikrovnky. U mě nemá moc času aby vychladl :-)))
    Tak tohle je nóbl náčinek :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Používám téměř pravidelně, nejraději vleže v altánku. Vzhledem k současným vedrům až navečer i s ptačím koncertem. Kam se hrabe televize 😉😃

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tip. Bolesti zad občas mívám, tak se ho pokusím sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc tě zdravím, doufám, že je u vás dle možností klid. Zahřívacích pomůcek na bolesti zad je celá řada, tohle byl dárek, který využívám hlavně já. Měj se hezky, pá 😉🙋‍♀️

      Vymazat
  8. Anonymní10/7/24 23:33

    Tetkapernikarka
    Evi, hlavně ať pás pomáhá. Nějaké ty pomůcky na bolístky taky doma máme, ale já věřím bylinkám z Justu a hlavně, chce to ten pohyb. I když tělo někdy protestuje😄
    Přeji pěkné letní dny 😊🌞🍉 Alena

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko, od června máme cvičební prázdniny i my důchodci a můžu říct, že mi to chybí. Do začátku října je to ještě dlouhá doba, sama se nedonutím. Ale vzhledem k tomu, že se tělíčko občas ozývá, tak se asi budu muset přemluvit 😀 Měj se hezky a užívej si léto, pá 🌞😀

    OdpovědětVymazat
  10. O výrobku s turmalínem čtu prvně, a je fajn, že jste s výrobkem s manželem spokojeni. I určité zlepšení je výhra! Do budoucna bych něco podobného pořídila příteli, protože v posledních letech si v práci záda pěkně huntuje, a bolesti jej přepadnou občas i teď, tak uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem netušila, že něco takového existuje. Doufám, že to přinese alespoň nějakou úlevu. Eliss, moc zdravím 😀

      Vymazat
  11. Diky za typ, manžel, jako správný sportovec, na záda občas trpí😞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jestli to bude fungovat. Jeden známý používá turmalínovou bandáž na koleno a je spokojený, tak uvidím. Zdravím, pá 😉

      Vymazat
  12. Pokud to "pomůže", tak to není zbytečné. Mám zkušenost, že víra tvá tě uzdraví, prostě na začátku se člověk pozoruje, jestli to pomáhá a ... ano, zpočátku se to chválí, ale po čase... Každý má jiné tělo i problémy, takže těžko bude univerzální léčba, to by nebylo potřeba doktorů. Komu pomůže "jen" cvičení, ten nemá nic závažného - to si myslím já. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, uvidím, jestli budou nějaké pozitivní změny. Chybí mi teď cvičení na které chodím 2x týdně i tady jsou prázdniny. Sama se nedokážu donutit, ale asi to budu muset přehodnotit, protože cvičení fakt pomáhá. Měj se hezky, zdravím 😉😀

      Vymazat
  13. Evi, zajímavé. O něčem takovém jsem neslyšela. Podívám se po něm. Záda občas bolí, mám starou asi stoletou "kočku". Nevím, zda ještě pomáhá, ale už není tak čistá, jak bych si představovala.

    OdpovědětVymazat