neděle 21. července 2024

Momentálně nepoužitelná

 Nevím jak jste na tom v těchto dnech vy, ale já jsem fakt nepoužitelná. Buď je to věkem nebo vedrem, pravděpodobně obojím.  Vůbec si neumím představit že ráno letím do práce, odpoledne nakoupit a rychle domů obstarat děti, uvařit, uklidit a pak padnout do postele jako pytel brambor. Je teda pravda, že problémy s usínáním jsem neměla a všechen ten kolotoč mi připadal naprosto normální. Tak to  v tom životě prostě chodí a určitě vám neříkám nic nového, jen mě to zpomalování někdy štve. Nejvíc nepoužitelná jsem právě v těchto dnech, vedra už vůbec ráda nemám. 
Mám ale nedaleko svojí sestřenici, která  na vedra sice také nadává, ale pořád něco dělá, vaří, peče, uklízí, je prostě taková motorová a navíc jezdí autem Já sice také, ale pouze jako spolujezdec. Tenhle týden jsme proto dvakrát vyrazily k vodě, k naší oblíbené Sázavě a trávily jsme tam dvě odpoledne.  Voda sice žádné kafíčko nebyla, ale dalo se a koupání bylo moc příjemné. Doufám, že si to letos ještě zopakujeme.








30 komentářů:

  1. Evi, tak jsi našla na vedra lék. U nás doma spíš musíme dávat pozor, aby se nám na nohách netvořila jinovatka.Bydlíme nad sklepem ve zvýšeném přízemí a dobře se tu spí.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, jinovatka na nohách a nudle u nosu? Také spím raději v chladnější místnosti, ale přeci jenom s mírou 😀 Moc zdravím, pá 🙋‍♀️

      Vymazat
  2. Evi, v našem věku je to normální. U vody muselo být dobře. Podle lidí a loděk prázdninově. Mně letos ta prázdninová nálada nějak nebere, ale snažím se. Přes víkend jsem byla také motorová, zavařila jsem 10kg okurek bez pomoci. Zato teď jsem úplně mimo. Přeji nám všem krásné letní dny plné pohody alenošení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, okurky už nezavařuji, moc jich nespotřebujeme a pokud si je člověk nevypěstuje, tak se to vůbec nevyplatí. V Praze se nakládačky prodávají dost draho, na trzích kolem 70,- a minulý týden je jeden Vietnamec prodával za rovných 100,. Kč. Nekecám, ptala jsem se ho dvakrát. Také přeji pohodové léto, pá 🌞😀

      Vymazat
  3. Evi, můj vztah k horkým letním dnům se s přibývající věkem pořád zhoršuje. Teď jsem ráda, že se s práce dopotácím domů a už nejsem schopná toho moc udělat.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, nechci tě strašit, ale bude hůř. Teda já to tak mám, pá 😀🌞

      Vymazat
  4. Evi, já léto miluju a snažím se ignorovat fakt, že horko už nesnáším tak dobře, jako dřív. On je rozdíl, jestli je člověk na pochůzkách městem nebo u bazénu...
    Opatruj se. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, třeba u té Sázavy jsme vydržely dlouhé odpoledne a bylo to fajn. V neděli jsme s manželem přijeli na pár dní domů a ta neděle byla dost hrozná. Dneska už je příjemně, takhle mi to vyhovuje. Zdravím, pá 🌞😉

      Vymazat
  5. Horka nemám ráda.Nejlepší je najít si místo,kde se dá koupat.Oba s manželem rádi plaveme.Jenže rybníky v okolí,kam jsme se jezdili ještě s vnoučatama koupat slouží chovu ryb.Včera jsme si našli pěkné místo u Jizery,ale ta má sotva 20 stupňů a vodu tu zase mám ráda teplejší.A tak jsme rádi,že si můžeme zaplavat u dcery v bazénu.Panelák je už prohřátý a tak jsme každý u svého větráku.Evi,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ten větrák mě pobavil 😀 U nás v okolí jsou rybníky také nepoužitelné, ve většině jsou sinice, pár jich je chovných. Aspoň bazén na zahradě funguje, ten se teď využije. Také přeji hezké dny, pá 😀🌞

      Vymazat
  6. Evi, tak si to užívejte alespoň u vody, protože v rozpálených městech je to horko mnohdy nesnesitelné. Hezký dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, v neděli jsme přijeli s manželem na pár dní domů a byla to dost hrůza. Přes noc se trochu ochladilo a dneska je příjemně, velká vedra už vážně nemusím. Moc tě zdravím, pá 😉🌞

      Vymazat
  7. Nejsi sama, já to mám podobné. Čekám až pominou vedra a zaprší, pak přijde energie a já začnu fungovat. Už aby to bylo. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je dneska už docela příjemně, dopoledne jsem obstarala, co bylo potřeba a v týdnu asi zase ujedeme na chatu. Také moc zdravím, pá 😉😀

      Vymazat
  8. Ta současná vedra mi až tolik nevadí. Ale je fakt, že už je vnímám jinak, nežli dříve.
    Osvěžit se mohu v bazénu u syna, netrápím se, že jsem to a to neudělala-ono mi to neuteče :-). Do práce už nemusím, takže ta horka celkem zvládám.
    Dnes máme tady u nás nebe do šeda, takže asi bude nějaká teplotní změna :-).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, tak to já se také netrápím, že něco nestíhám, z toho už jsem vyrostla a jako důchodci to s manželem bereme s nadhledem. Práce nikdy neuteče, klidně počká. U nás je dneska příjemně, sluníčko vyleze jen občas a fouká příjemný větřík, což je obzvlášť v jinak rozpálené Praze hodně fajn. Také zdravím, pá 😀

      Vymazat
  9. Evičko,jsme na tom stejně,dnes jsem se přemohla a jela do města za kolegyni na kafíčko. Rozpálené náměstí až hrůza. Zálezly jsme do klimatizované kavárny,to bylo blaho. Zpět na zastávku MHD kousek,ale výheň jako hrom. Léto mám ráda,ale ne takový pařák.😱🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já mám léto také ráda, ale co je moc, to je moc a rozpálené ulice města, to je fakt zážitek. Včera jsme na pár dní dorazili domů a dneska je tady příjemně. Pod mrakem, větřík a dokonce se dá bez problému chodit i v ulicích 😀 😂

      Vymazat
  10. Renato, je pravda, že i na zahradě vyhledávám stín a možnost ochlazení v bazénu, většinou je to sice úleva, ale docela rychle zmizí. No, prostě mladí už jsme byli 😀😂

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní23/7/24 20:09

    Vedro je úmorné. Zrovna včera jsme s manželem vzpomínali, že za mlada nám teploty šplhající ke třicítce nevadily. Oběd musel být na půl dvanáctou a ve dvanáct se už jelo na kolech k vodě, obvykle to byl rybník v Robousích. Na zpáteční cestě jsme se stavěli ve vesnické hospůdce, pivo do nás dospělých doslova zahučelo, do dětí limonáda a doma čekala halda nádobí, prádlo, úklid ... a vše se zvládlo. Teď chodím jako mátoha .... Mládí je prostě fuč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně takhle to máme i u nás, ale tak už to prostě je. Jsme zpomalení, ale ještě fungujeme, to je hlavní a za to se musíme pochválit 😀 Mládí je sice pryč, ale i teď si musíme dělat radost a život si užívat i když jsme mnohdy jak ty mátohy. pá 😀😉😂

      Vymazat
  12. Evi, také vedra špatně snáším, ale když nemusím nic dělat, jsem spíše někde zalezlá. U vody už jsem nebyla dlouho. Přelidněná koupaliště mě spíše odpuzují a než se dopravovat za vodní plochou v autobuse, to raději sedím doma. Ale, spíše ráno na zahradu, odpoledne doma. Snad se podaří o dovolené se do nějaké vody ponořit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, na místo mě doveze sestřenice a přestože je o travnatou pláž a okolí skvěle pečováno, lidí tam moc nechodí. Kolikrát už jsme přemýšlely, kam chodí mladí lidé z okolních chat a domů, ale napadají nás jen sociální sítě u vlastních bazénů. Měj se hezky, zdravím 😉😀

      Vymazat
  13. Milá Evi, úplně ti rozumím, vedro je náročný a přiznám se, že se vždycky tak v půlce léta začínám těšit na podzimní deštík. :-D Je úžasný, že si můžeš takhle s kamarádkou = sestřenici vyrazit k vodě, podle fotek to vypadá báječně. Já jsem se byla taky zrovna včera koupat, pláž s pískem, voda v rybníce průzračná a jako kafíčko, nikde nikdo, no co ti budu povídat, užila jsem si to maximálně. ;) Tak tedy: vedra nepotřebujeme, ale jinak je to léto zábava. ;) Měj se krásně, papapa

    OdpovědětVymazat
  14. Vivi, já mám přírodní koupání moc ráda a tady je to fakt parádní. Travnatá, udržovaná pláž, stánek s občerstvením, nemá to chybu. U té vody se vedra snášejí samozřejmě líp, takže nám odpoledne uteče jako voda. Také moc zdravím a přeji pěkné léto, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní24/7/24 20:20

    Tetkapernikarka
    Když z těch veder není děsná bouřka, tak mi ani tak nevadí. Je pravda, že mám kam zalézt 😄 Spíš noc bývá nekonečná . Jinak si léto užívám, mám rada vše co k letu patří 😄 Každé roční období má svoje.
    Evi, moc pozdravuju😊 Alena -tetkapernikarka

    OdpovědětVymazat
  16. Alenko, když můžu být na chatě u bazénu nebo pod zahradní sprchou, tak je to v pohodě. A máš pravdu, v každém období se najde něco pěkného, nemusím jen dušičkové počasí, déšť a mlhu. Měj se hezky, také zdravím, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
  17. Vedra jsou úmorná, ale přežít je u vody je moc fajn. Já nejsem vodomil, takže ty extrémy v létě fakt protrpim. Do 30 stupňů ideál 😀😀

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám vodu ráda, ale rybníky v okolí ke koupání nejsou, tak musíme k řece dojíždět. Naštěstí to není daleko, autem jsme tam za 20 minut. Momentální vedra
    jsou příšerná, jsem ráda, že nemusím být v Praze, na chatě je skvěle a bazén je teď hodně využívaný. Zdravím, pá 😄

    OdpovědětVymazat
  19. U vody v přírodě je skvěle, zrovna tam vyrážím s kamarádkou. Moje dvě nejbližší kamarádky jsou taky jak s motorem, jak jsi psala. Jedna je o 2 roky mladší, jedna o 10. Ale to co dělají, jsem nedělala v jejich věku.

    OdpovědětVymazat