neděle 28. července 2024

Čtenářský příspěvek

Začátkem týdne jsem byla opět v knihovně pro další várku čtení. Přes léto funguje knihovna jen dva dny v týdnu, teď bude zavřeno 14 dní, mají dovolenou, tak jsem se musela předzásobit. 




Na knihy ráda používám textilní obaly, kterých je na výběr opravdu hodně Naposledy jsem si v Mega knihách koupila tyhle dva puntíkaté. 



V galanterii jsem objevila docela hezké zažehlovací obrázky, tak jsem si obaly ještě vylepšila.




Ve vesnické knihobudce jsem ještě objevila dvě knihy Magdy Váňové a protože už jsem od ní něco četla a knihy se mi líbily, hned jsem si je vzala. Po přečtení je zase pošlu dál, už jsem tam pár knih také  donesla. Nevím proč, ale vždycky se mi namísto knihobudky vybaví kadibudka. Možná i proto, že mnohé z knih tam stejně se svým majitelem doputují. Se mnou teda ne, nemám tam to správné pohodlí, ale pár takových čtenářů znám. 






25 komentářů:

  1. Anonymní28/7/24 22:04

    Lezarts
    Vtipná narážka!
    Zásoby jsou, tak přeji pohodu v lehátku s knihou v ruce:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, autorku posledních dvou knih vůbec neznám. Ale mám ráda Březinu a četla jsem i Někdo cizí v domě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, právě dočítám Učitelku angličtiny, líbí se mi moc, pá 😉

      Vymazat
  3. Evi, Březina je dobrá volba, vidím i Shari Lapenu, teď se hodně čte, já za sebe nějak nevím...
    Přeji příjemný čas s knihou. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, Březina píše fakt skvěle, obě jeho knihy se mi líbily, zdravím 😉😊

      Vymazat
  4. Evi,jsi velká čtenářka.Od Březiny jsem si nedávno koupila tři knihy,čte se mi dobře.Mizení jsem četla a Polednici neznám.Ale zase znám ještě od Váňové Herečku a také se mi kniha líbila.Znamenám si další jejich knihy.
    Hezkou pohodu s knížkou,čekají nás velká vedra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, Březina mě mile překvapil, jeho knihy se čtou moc dobře, pá 😉

      Vymazat
  5. Četla jsem jen Někdo cizí v domě. U nás v knihovně prázdniny nemají, což mi vyhovuje. Zrovna dnes tam mám v plánu zajít.
    Měj hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, v těch vedrech jsem byla fakt nepoužitelná, tak jsem četla fakt dost. Dneska u nás odpoledne pršelo a hned je to lepší, no prostě už ta vedra hůř snáším, zdravím 😊

      Vymazat
  6. Chvilku mi trvalo, než jsem si našla cestu k Lapeně, ale Někdo cizí v domě je v porovnání s Manžely odvedle za mě mnohem lepší. Jsem zvědavá na vaše dojmy z knížek.
    Hezky den, Evi. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, zatím mi knihu zabavil manžel, tak si musím chvíli počkat, budu ho trochu popohánět, pá 😊😉

      Vymazat
  7. Anonymní2/8/24 12:22

    Tetkapernikarka
    Evi, Ty jsi tedy čtenářka 😮😊👍
    Moje maminka dokázala číst i do tří do rána…já to nepodědila😊

    OdpovědětVymazat
  8. Já čtu ráda, v těch vedrech to byla moje nejoblíbenější činnost 😉

    OdpovědětVymazat
  9. Textilní obaly jsou báječný nápad. Taky mám ráda knihobudky a občas něco přinesu a pak zase pošlu dál.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to mám i já. Knihy od M. Váňové bude teď číst sestřenice a pak zase zpátky do knihobudky. Jsem ráda, že takové možnosti existují, vyhodit knihy neumím, ale posílat je dál udělá radost mně a ještě dalším čtenářům. Moc zdravím, pá 😉😊

      Vymazat
  10. Ahoj Evi Ty jsi pilná čtenářka, dřív jsem četla mnohem víc teď se na to nemůžu pořádně soustředit... Měj se moc hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, ty máš zase moc šikovné ruce a já obdivuji tvoje výtvory a nápady. Když přijdou nějaké problémy a starosti, to se také na čtení nedokážu soustředit, pak pomáhá ruční práce nebo úklid, to je vyzkoušené. Přeji ti klid, pokud možno pohodu a spoustu dalších nápadů, na ty se už teď těším. Pá 😉😘

    OdpovědětVymazat
  12. Knihobudky jsou skvělý vynález. Mám je ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodím do knihovny, ale občas prolezu i nějakou knihobudku, najdou se i tam zajímavé knihy. Také si myslím, že je to super nápad. Měj se hezky, zdravím 😉😊

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Nám se knihovna opravuje, takže byla 2 měsíce zavřená, kdy se stěhovala na nové místo. Také jsem se pořádně předzásobila (20 knížek :D ale hlavně dětských, měla jsem to ke zkoušce z dětské literatury). Teď je knihovna znovu otevřená. Měsíc jsem kvůli státnicím nečetla nic jiného než matematiku, tak jsem se strašně těšila, až zase budu číst normální věci :D Zavítala jsem tedy do knihovny se seznamem. Ale knihovna je v provizorních prostorách, tak tam je jen zlomek knih, co normálně mají, takže jsem si toho moc nevybrala :( ale ještě mám nějaké nepřečtené knihy doma, takže dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já také chodím z knihovny s pořádnou náloží knih, ale matematika to teda není 😂 Držím všechny palce aby státnice byly v pohodě. Měj se hezky, zdravím 😉😀

      Vymazat
  15. Do knihovny už nějaký pátek nechodím, ale někdy doprovodím kamarádku a podlehnu a nějakou knížku si půjčím. Taky u nás jednou za čtvrt roku bývá v knihovně burza knih, výprodeje. A občas si s kamarádkou zajímavé knihy půjčujeme. Pořád je knih kolem mne dost. Knihobudku máme na nádraží, pěšky je to skoro hodina cesty, takže tam jen někdy zabrousím, něco půjčím, něco dodám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do knihovny chodím moc ráda a v poslední době čtu docela dost. Ve vedrech se mi nechce nic moc dělat a knížku v ruce udržím 😂😀😂

      Vymazat