pátek 5. července 2024

Tentokrát to bude o napětí

Tentokrát vám představím tři knížky z knihovny, všechny jsou napínavé, tak trochu psychothriller, detektivka nebo kriminálka, jak chcete. 

Goffa Martin   Dítě v mlze 

Únos sedmiletého chlapce od základní školy vypadá jako krutý, ale ne neobvyklý zločin. Vyšetřování odhaluje nezvyklé odlišnosti. Žádná komunikace s únoscem, žádné požadavky, žádné výkupné. 
Únosce hned na začátku odhalí svou tvář, jako kdyby se svým pronásledovatelům vysmíval. Vyšetřovatelé ho samozřejmě ihned poznají, pachatelem je jejich bývalý kolega. Kolega stíhá kolegu, paradox. Bývalý kolega je jako dlouholetý a zkušený vyšetřovatel vždy o něco napřed. 
Jeho vzkaz "bolest za bolest" detektivům hodně napoví.
Autora znám, jeho knihy se mi líbí. Krátké kapitoly, napínavé až do samého konce, určitě doporučuji.



B.A.Paris   Terapie 

Mladí manželé se přistěhují do luxusního obytného komplexu v uzavřené komunitě. Koupě domu byla velice výhodná a mladé ženě cena neustále vrtá hlavou, proč? Důvodem nízké ceny byla bývalá majitelka domu. O ní však žádný ze sousedů, se kterými se mladí manželé snaží blíže seznámit, hovořit nechce. Takový psychothriller, který za přečtení určitě stojí. Možná od autorky znáte V pasti lží nebo Za zavřeným i dveřmi. 



M. H. Clarková   V podezření 

Autorka vychází z faktu, že reality show je mezi diváky velice oblíbený žánr. Děj se odehrává v televizním studiu, tématem jsou neobjasněné vraždy. Producentka pořadu dostává možnost i souhlas, zařadit do seriálu i případ smrti studentky Susan.
Podezřelých je mnoho, ale skutečný vrah dostává strach. Snaží se likvidovat svědky a unese i samotnou producentku.
Opět krátké kapitoly, které vás nutí číst a číst. Od autorky jsem četla už několik knih a ani tentokrát nezklamala. 



18 komentářů:

  1. Anonymní5/7/24 11:24

    Lezarts
    Neodolala jsem a koupila jsem si také nějakou detektivku do lehátka:-) MH. Clark také ráda čtu.
    Tak to bude u tebe na chaloupce, též pohoda s knihou v ruce☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lehátko nebo altán a knížka, to je opravdu pohoda. Zdravím, pá 😀

      Vymazat
  2. Tento žánr moc nevyhledávám, takže knížky neznám, ale o Martinu Goffovi jsem slyšela a ráda bych si od něj někdy něco přečetla. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já mám jeho knížky ráda, vyzkoušej, pá 🙋‍♀️

      Vymazat
  3. Clarka znám a něco od něj mám i doma.Všechno jsou to zajímavé tipy na četbu.
    Já si přivezla od sestry tři knihy a je to dost drsná četba.
    Evi,měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, myslím, že by se ti líbily. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  4. Evi, samé zajímavé tituly!
    Děkuji za tipy a přeji krásný slunečný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já toho přelouskám docela dost, třeba se i tobě moje tipy někdy hodí. Měj se hezky, pá 🌞

      Vymazat
  5. C A. Clarka znám, a jeho Vzpomínky na budoucnost jsem četla, ale M. H. Clarkovou neznám. Detektivky teď nejsou žánrem, který bych teď chtěla číst, ale čtu spíše knihy o horolezcích a jejich zdolávání vrcholů a také cestopisy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, je mi jasné, že čteš raději něco klidnějšího, cestopisy mám také ráda a občas nějaký přečtu. Moc tě zdravím, pá 😉🌞

      Vymazat
  6. Píšu si. A pokud v knihovně objevím, přečtu si.
    Díky za tipy a měj pěkné letní dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já jsem byla spokojená, napětí v knihách ráda mám, v životě už to tak není. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  7. Osobně tento žánr nevyhledávám. Napětí je v současném životě dost. Bývaly doby, kdy jsem četla "jen" detektivky a tak je to možná také tím. Ovšem každý titul si svého čtenáře jiště najde.
    Ať se daří! 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, napětí v knihách ano, ale jinak dávám přednost klidu a pohodě. Měj se hezky, moc zdravím 😉

      Vymazat
  8. Evi, díky za tipy na četbu. Autory neznám ani jednoho...

    OdpovědětVymazat
  9. Stáňo, třeba na některého někde narazíš, jsou to tipy na knihy, které se mi líbily. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, určitě dojde i na detektivku. Díky za tipy 🍀

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, za málo, pá 🌞😉

    OdpovědětVymazat