úterý 2. července 2024

Zahrada nezklamala

Po krátkém pobytu na severu  Čech a návratu do Prahy jsme netrpělivě čekali, jak přežila naše zahrada. Od bráchy, který teď trvale bydlí nedaleko, jsme věděli, že v našem okolí nespadla ani kapka. Čekala jsem, jak to zahrada zvládla a byla jsem mile překvapená. Je pravda, že jsme přijeli jako na zavolanou. Moje první kroky vedly s konví vody k truhlíkům, záhonkům a starým hrncům, zahrada si poradila sama. I naše pidi jezírko nezahálelo, zdravil nás i jeden květ leknínu, po bližším hledání jsem objevila i několik dalších poupat. Na relax na zahradě už se těším, bazén napuštěný, zahradní sprcha připravená. Určitě nás čeká i nějaké výletování (doufám) a rozhodně si nenechám ujít koupání na Sázavě. Tak hlavně zdraví a můžeme se vrhnout do léta. 













20 komentářů:

  1. Hm, tak to je moc hezké, moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, zahrada vás odměnila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, jsme šťastní, že ji máme, zdravím 🌞😉

      Vymazat
  3. Ahoj Evi zdravím, užij si léto na chatě, máš tam hezký kytičky. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, také si užívej léto a opatruj se. Těším se na další fotky s tvými vnučkami, určitě zase něco zajímavého vymyslíš, pá 😉🌞

      Vymazat
  4. Zahrada... tu nemám a dnes říkám, že jsem ráda. Mohla jsem totiž vlastnit v zahrádkářské kolonii, ale to jsem odřekla a dobře jsem udělala. Kdybych měla chatu, bylo by to jiné. Zahradní chatku nechci. Hodně let se starám o květinový záhonek před domem, to jsem "zdědila" po své mamince. Občas tam zajdu a své "mičurinské" touhy uspokojím. Proto ani na balkoně nic nepěstuji. Květiny máš hezké, begonky jsou křehké, ale yuccu, tu bych chtěla. Tedy nevím, jestli bys ji zasadila před "barák", já nemám jiné místo. Tobě přeji hlavně radost z toho pěstování. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já žádný pěstitel nejsem, kytičky hlavně v nádobách, dva malé květinové záhonky a bylinky, zeleninu nepěstujeme. Yuca nevyžaduje skoro žádnou péči a dobře se rozmnožuje dělením. Taková vděčná rostlina, která se o sebe postará sama. Měj se hezky, pá 🌞

      Vymazat
  5. I já jsem se z dovolené vracela trochu se strachem - taky to bylo bez ztráty kytičky :o) Doslova! Moc hezké fotky!
    Evi, přeji léto podle tvých představ. Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, to je nádhera, krásně ti vše kvete, radost pohledět. Máš vše krásně upravené a využití těch kameninových hrnců je skvělé. Přeji Tobě i manželovi krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji za pochvalu. Měj se hezky, pá 🌞😀

      Vymazat
  7. Evi, hezky zahrádka přežila tvou nepřítomnost. Moc se mi líbí osazený truhlík na úvodní fotce.
    Pěkné léto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už minulý rok jsem zvolila žluto fialovou kombinaci a také se mi líbí. Stáňo, přejí hezké a pohodové dny, pá 🌞

      Vymazat
  8. To buď ráda. Moje zahrada je v žalostném stavu. Sklep chaty malém vyplavený, studna přetéka, čerpáme vodu ven, hlína po vykopech se vymílá a splachuje dolů s kopce.salát hnije.......jsem nešťastná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, to je mi opravdu moc líto, vím, že zahrádka je tvoje srdeční záležitost a vždycky obdivuji tvoji pracovitost. Příroda dokáže překvapit někdy mile a někdy je to průšvih 😮 Moc zdravím, pá 🙋‍♀️

      Vymazat
  9. Anonymní3/7/24 17:20

    Lezarts
    Nádherně ti kvetou, to dělá radost. Hezky si to vše užívej! Já se také vždy těším k Sázavě☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, musím počkat až se voda trochu ohřeje. Teda trochu, pro mě raději víc, pá 🌞😀

      Vymazat
  10. Krása, já jsem totiž zatížená na hrnce a kameny👍

    OdpovědětVymazat
  11. Máte prostě statečnou květenu na vaší zahradě :-). U nás tak moc neprší. Většinou musím zalévat.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat