čtvrtek 25. července 2024

Ještě jednou ze zahrady

Ještě jednou pár fotek z naší zahrady. Už se tam zase těším, momentálně jsme doma, bylo potřeba zařídit pár věcí, Barča byla včera u kadeřníka (což bych potřebovala i já) a samozřejmě nechyběla ani návštěva knihovny. S vypůjčenými knihami vás seznámím příště, teď jdeme na zahradu.

1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

3. Evi, srdečně zdravím a hned se omlouvám za smazání prvního i druhého komentáře, protože ty mobilni úpravy.. To je děs.
    Tedy hortenzii máš nádhernou i ostatní ruthbekie a echinacey jsou nádherné. Mám je moc ráda. Jsou nejen krásné, ale i léčivé. Fotky s babočkou paví oko, jsou fakt TOP. Přeji vám všem. Moc hezké dny. Jara

1. Járo, fotím jen mobilem a proto mě tvoje pochvala obzvláště těší. Také ořeji tobě i manželovi klidné letní dny, opatrujte se, pá 😉😊

4. Moc pěknou zahrádku máš :)
    Zdraví Marie

5. Anonymní25/7/24 11:47

Lezarts
    Na takovou zahrádku není divu, že se těšíš a ještě se zásobou knih:-)

1. Renato, občas i něco udělám a mám manžela, který chce obědy, tak jenom nečtu, pá 😉

6. Já myslím, že na zahradu nás pozveš ještě víckrát ☺. Hortenzii se tam skvěle daří, ale musím říct, že i té mé ve městě, stejně jako rudbekie, ty vlastně rostou samy a nepotřebují žádnou péči. Vyfotit takové paví oko je skvělá náhoda, nedávno jsem viděla krásného motýla, jenže v každé ruce tašku a na focení ani pomyšlení. 👍

1. Hanko, zahrada je v podstatě osazená jako park a květiny tam jsou většinou ty, které moc péče nepotřebují. Některé ano, ale to se dá zvládnout. Zeleninu nepěstujeme. Ten motýl byla trochu náhoda, naštěstí přilétl dvakrát, tak to vyšlo. Měj se hezky, pá 😉😊

7. Hezky rozkvetlá zahrada, asi dá dost práce.

1. Mirku, zahrada je osázena spíše jako park a většina kytiček se o sebe dokáže postarat. Těch, které potřebují trochu péče zase až tak moc není. Díky za návštěvu, zdravím 😉😊

8. Evi, kocham se podobně se svým osazeným balkónem. Věřím, že dáš na knihy dobré tipy
    Nemám Barunku a tak musím ke kadeřnici sama už příští týden,to aby po ránu jak mě manžel spatří nevolal AAA strašidlo.🥰🙈🥰

1. Marti, také bych kadeřnici potřebovala jako sůl, ale má dovolenou. Budu muset počkat, ale mohla jsem se poptat v tom psím salonu, Barče to sluší 😂🤣

9. Evi,máš krásnou zahrádku.Ty žluté květy,snad to jsou třapatky jsem měla na zahradě nejraději.Motýli u nás snad nejsou,jezdím ráno na kole a pátrám po nich a neúspěšně.Na knihy se těším.Hezké dny

1. Jitko, u nás je motýlů docela dost, ale s mým focením je to už slabší. Tenhle byl vstřícný, přiletěl dvakrát, zdravím 😄

10. Pěkně ti to kvete. Rubékie máme taky a chtěla bych i echinaceu... Hortenziím by se u nás asi moc nedařilo - mám pocit, že chtějí stín a my máme zahrádku na jihozápad a v podstatě bez zastínění.
    Hezký den

1. Stáňo, tahle hortenzie je nezmar, na jaře jí ostříhám a každoročně bohatě kvete. Je fakt, že je ve stínu. Na sluníčku, mám jiný druh a to je dost bída, měj se hezky, pá 😄

11. Nádherné letní fotky! Jsi skvělá zahradnice!
    Evi, přeji příjemný den. Helena

1. Helo, kdysi hodně dávno mi u plotu krásně kvetly frézie. Obdivovala je i jedna stará paní a nakonec povídá, ono se vlastně říká, že nejblbější sedlák má největší brambory, tak nevím 🤣😂

12. Podívat se na květenu, která obklopuje vaši chatičku, je moc pěkné. Kvete Ti to všechno jedna báseň !
    Užívej si léta. Přeji pěkné dny !
    Hanka

13. Anonymní26/7/24 13:52

Tetkapernikarka
    Evi, krásné to máte kolem chaty. Nedivím se, že tam jezdíš rada relaxovat.
    I když to všechno i nějakou práci chce, je to radost 😊 Tak užívej si letní chvíle, faunu, i flóru 😄😄 Fotka s motýlem je supr 👍 Alena

1. Alenko, nějakou práci to chce ale já si na to dávám pozor 🤣😂

14. Ty fialové jsou nejhezčí :-)

15. Děkuji za pochvalu i za návštěvu, zdravim 😄😉.

16. Evi, to je krásná zahrádka u chaty, máš to oázu klidu. Umím si představit číst si a občas se jen tak zadívat na tu přírodu kolem - případně, jak píšeš, smočit se v Sázavě.Jiřina z N.

1. Jiřinko, rozhodně je tady příjemněji než v rozpálené Praze. Tam vždycky zajedeme tak na dva dny a hned zase zpátky na chatu. Včera u nás konečně pršelo, tak je zahrada zalitá a trochu se ochladilo, což je po těch vedrech docela fajn. Měj se hezky, pá 😊😉