pondělí 12. října 2020

Hodně nejistá sezona

Letošní divadelní sezona je tak trochu nic moc, spíš nic než moc. Na jaře se divadla zavřela a většina z nich kvůli koronaviru dala náhradní termíny, případně představení úplně zrušila. 
Situace se opakuje. Plánovaná hra v divadle na Jezerce byla zrušena z důvodu onemocnění v souboru a teď už je s divadlem opět totální konec.
Přiznám se, že za současné situace v Praze ani nemám zájem divadla navštěvovat. Chodíme s kamarádkou na dopolední veřejné generálky, tam jsou většinou důchodci a studenti středních škol. Bojím se, taková je pravda, ale teď je na delší dobu stejně rozhodnuto.
Přesto jsme na začátku září, kdy situace nebyla ještě tak zoufalá, byly v divadle Palace na komedii Neperte se, prosím vás!
Jedná se o současnou komedii izraelského autora. Po smrti svého otce se scházejí tři sourozenci u advokáta, aby se seznámili s otcovou závětí. Téma ne zrovna veselé, ale život už takový je a autor hry to pojal skvěle. V hlavních rolích sourozenců hrají M. Etzler, Z. Slavíková (M. Hudečková), L. Hampl a naprosto skvělá, ale fakt skvělá L. Holánová v roli sekretářky advokátní kanceláře, dvojčete.
Pokud někdy příště budete  mít možnost shlédnout toto představení, neváhejte. My jsme se bavily.



.

20 komentářů:

  1. Je mě líto, ale kultura je pro nás bohužel tabu. Tak jsme se rozhodli s manželem,koncerty a divadla budeme sledovat v televizi. Věřím však, že bude líp.☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona teď bude tabu pro všechny, ale nedá se nic jiného dělat a jenom doufat, že fakt bude líp. Moc zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  2. Tak ještě že jste toto skvělé představení stihla shlédnout, po zbytek roku to s návštěvou divadel nevypadá moc dobře :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře to nevypadá, ale beru to jako fakt. Hůř na tom budou herci, když se nebude hrát ani natáčet, pro některé to bude likvidační.

      Vymazat
  3. Naposledy jsem na divadle byla v srpnu. Bylo to odložené představení z března. Nyní asi dlouho nic nebude. Musíme to nějak vydržet. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydržíme určitě, jsou mnohem důležitější věci, zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  4. Kulturní představení teď rozhodně navštěvovat nebudeme, i kdyby se to uvolnilo. Pokud není bezpečno, žádný požitek z takové akce není, aspoň pro nás. Chodíme tam, kam musíme, co se dá odložit a nehoří to, to počká. Začali jsme sledovat filmy v TV, určitě se nenudíme. Jde o překonání nákazy a o naše zdraví ... jestli divadlo hraje je věc druhotná. Bohužel, tak to vidím Hanka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to dobře, divadla ani kina nejsou pro nás tak důležitá, teď je třeba chránit si zdraví, zdravím ☺

      Vymazat
  5. Taky jsem nebyla už dlouho na nějakém divadelním představení. A i my loutkáři našeho města nevíme, kdy v našem divadélku malé diváky uvidíme. Doba je jaká je, musíme věřit,že se vše časem k lepšímu obráti.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V lepší časy věříme a doufáme asi všichni, není to dobrá doba, ale my to můžeme trochu ovlivnit pouze tím, že budeme dodržovat všechna opatření. Nic jiného nám nezbývá. Zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  6. Evi, představení vypadá zajímavě. 👍😊 Láďa Hampl je synem mé spolužačky.
    Přiznám se, že já se také bojím. Mám spoustu problémů, jsem astmatik, kardiak, mám nadváhu a navíc i věk. Na jaře jsme měli koupené lístky na tři divadelní představení. Koncem května jsme lístky na dvě vyměnili za termín na konci září. Na jedno ještě máme předplatné, které je prodlouženo do konce roku.
    Čím víc se blížil konec září, tím víc jsem měla špatné pocity a věděla jsem, že si to tentokrát neužiju. Nakonec na jedno z těch představení šla dcera se zetěm a na druhé jejich přátelé. Všem se to moc líbilo. A pak zeť dostal horečky a byl odeslán na testy na koronavirus. A v mé hlavě se odehrával scénář, že to mohl chytit v divadle. Naštěstí měl negativní výsledek.
    Ano, bojím se, jsem srab.
    Měj hezké a klidné dny

    OdpovědětVymazat
  7. My s kamarádkou máme dokonce vstupenky i na rok 2021. Teď jsem se dost těšila na představení se S. Stašovou a L. Frejem, ale kdo ví, jak to bude. Také se bojím, čas na hrdinství opravdu není. Také přeji klidné dny, zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, já dokonce vyhrála 10 poukázek na lístky do divadla 1+1 zdarma. Těšila jsem se, jak na podzimu začneme zase chodit. Ale strach je bohužel silnější. My měli lístky do ABC na hru Ondřeje Havelky, kde účinkují i Melody Makers. Premiéra měla být v dubnu, konala se v září a my měli jít na první reprízu.
    Opatruj se 🌹💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda, ale zdraví je teď důležitější, pá ☺

      Vymazat
  9. Ačkoliv do divadla nechodím, toto by bylo zajímavé.. A zase něco nového :) Ale s tím co se dnes a všude děje je docela smutné. Všem ať jsou brzo zdraví a hlavně se snažme myslet pozitivně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc veselá doba teď opravdu není, ale musíme to zvládnout a já doufám, že to zvládneme ☺

      Vymazat
  10. Příjemné herecké obsazení, věřím, že bych si dala říct.
    Jen si skutečně další měsíce kultury neužijeme, já jsem třeba strašně ráda, že jsem za léto stihla nakoukat v kině nádherné filmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mě právě mrzí, také jsem se chystala do kina a teď nic. Nedá se nic dělat, počkám. Simčo, moc zdravím a opatruj se ☺☺☺

      Vymazat
  11. Ten korona všechno obrátil naruby. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi si budeme muset chvíli počkat, než se zase všechno vrátí do normálu. Teda aspoň doufám, naděje umírá poslední.

      Vymazat