úterý 13. října 2020

Využijte tuto příležitost

Minulý týden dostal můj muž nabídku od firmy NaturaMed na celoroční balení vitamínu D pouze za 49,- Kč. Prošli jsme si veškeré informace a vzhledem k tomu, že většina z nás trpí nedostatkem tohoto vitamínu, přípravek jsme si objednali oba. Na webových stránkách 

                                       www.vitaminzdrarma.cz 

se dozvíte další informace, Nejsem žádný agent firmy, ale myslím, že by se někomu z vás nabídka mohla hodit, dokud ještě akce probíhá. Dneska jsme si zásilku vyzvedli na poště.
Ještě upozornění: 
Při převzetí zásilky nic nezaplatíte,  a l e  uvnitř balíčku je složenka, kterou je třeba uhradit. Jinak se vystavíte problému a platíte penále. Mnozí si složenky mezi ostatními letáčky nemusí všimnout, tak  pozor, aby se vám tato nabídka neprodražila.







               



29 komentářů:

  1. Haha a vraj vitamín zdarma! Ja si dávam pravidelne Omega3, nie je síce zadarmo ale je potrebný - hlavne na jeseň a na jar. 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si toho dávám víc, Omega je mezi nimi také. Asi zhynu na předávkování vitamíny ☺☺☺

      Vymazat
  2. Tak to je tedy zajímavé. Viděla jsem tu reklamu. Naštěstí mi vitamíny píše mi je gynekoložka ( Vigantol) a na předpis zaplatím jen doplatek. Stejně je nejlepší získávat vitamin D pobytem v přírodě, hlavně ze sluníčka. Přeji vám oběma hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluníčko je nejlepším zdrojem, ale toho teď bude čím dál méně. Přes léto jsme byli často na chatě, tak jsme přísun měli v dostatečném množství. Ale za ty prachy, no, nekup to ☺☺☺

      Vymazat
  3. Můj muž užívá pravidelně Vigantol a já si ke všem lékům, které brát musím, přidávám dobrovolně vitamíny. Je tam i "déčko". Pokud to jde, snažím se ho čerpat z pobytu na slunci. 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluníčko je nejlepším zdrojem, to nám ale teď bude svítit čím dál méně. Já beru jednou to a podruhé ono, ale věřím Betaglukanu, který mne pravděpodobně zbavil i alergie na sluníčko. Letos jsem se po dlouhé době nemusela sluníčku vyhýbat a pupínky byly pryč ☺

      Vymazat
    2. Také od této firmy odebírám NaturaMed a FlexiMed a jsem s tí spokojená...

      Vymazat
  4. Tak jsem si Vitamin D objednala. Dík za info.

    OdpovědětVymazat
  5. Kluci dostávají Vigantol a já už to nějak přežiju. Hlavně teď pořád nosím roušku, takže přeci nic chytnou nemůžu, no ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, posílení imunity se hodí nejen v době korony. To dlouhodobé denní nošení roušky je dost otravné, to ti nezávidím. Ale když jsi takhle zahalená, tak buď v klidu ☺☺☺ Tak mě napadlo, jak jsou na tom s kovidem arabské ženy? ☺

      Vymazat
    2. To netuším, ale třeba Saúdská Arábie je na tom hůř, než my. Ale jakého pohlaví jsou nakažení, ví Bůh :D.

      Vymazat
  6. Tak tedy zdarma a pak zaplať.Pokud to je jen možné chytáme sluníčko a vitamín přírodní cestou, nyní jsme zahájili kůru - zázvor, med, citrónová šťáva, mimo jiný přísun vitamínů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaplatíš jenom těch 49,- jinak nic. To déčko nám teď v zimě chybět bude, jinak zázvor s medem a citronem mám také moc ráda. Zdravím ☺

      Vymazat
  7. S NaturaMed mám osobní a dobrou zkušenost, používám více než rok FlexiMed na klouby a k balení - které je na půl roku, ale platím je postupně každý měsíc - jsem dostala roční zásobu vítamínu C, který je v hodnotě 900Kč, jak jsem koukala na jejich stránky. Žádné závazky, možné kdykoliv zrušit, jsem s nimi opravdu spokojená, což se dnes nedá říct zase tak často. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také spokojená, už jsem od nich kdysi také měla nějaký přípravek, ale už nevím, co to bylo. Asi na paměť ☺☺☺

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  8. Jakékoliv tabletky používám co nejméně. Léky beru jen dva a to poloviční dávky, vitamíny moc ne, raději přírodní. Už to nezachráním v těch mých letech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurko, ty budeš mít po mamince tuhý kořínek a určitě by ti vitamíny neuškodily, měj se krásně ☺

      Vymazat
  9. Evičko,tento vitamín máme doma,objednala nám ho dcera na NaturaMed.Sluníčko skoro není a tak D musíme nějak doplnit.Zrovna tak bereme i vitamín C.Paní doktorka mi říkala,že z citronu ho nevymačkám.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přes podzim a zimu je třeba ho doplňovat, tahle nabídka se nám zdála skvělá, tak už ho také máme doma. Také přeji pěkný víkend ☺

      Vymazat
  10. Dlouhodobě užívám Vigantol (mám předepsaný od lékařky).
    V létě, když bylo slunce až moc, jsem nevystrčila ven ani nos. Vedra mi nesvědčí. Doháněla jsem to za teplých podzimních dnů na zahrádce.
    Vitamin D je pro naše těla velmi potřebný, jak jsem se dočetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sluníčku také neležím, ale nos jsem vystrčila i když příliš velká vedra také nemusím. Na chatě se to snáší lépe, dost jsme využívali i bazén. O tom, že je déčko až tolik důležité, jsem se také dočetla. Zdravím ☺

      Vymazat
  11. Také teď jím raději D... Snad to pomůže .-) I když ze sluníčka by byl asi v lepší kvalitě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, sluníčka teď bude málo, tak si musíme vypomáhat tabletkama ☺

      Vymazat
  12. Vitamín D je hodně dobrá volba. Udělali jste moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. D je potřebné a tady byla velice přijatelná i cena ☺

      Vymazat
  13. Take jsme koupili vítamin D v lékárně, ale asi jsou lepší kapsle třeba rybího tuku, protože se vždy koupi třeba vítamin D3, nikdy celý mix "decrk"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možné, až tak dalece jsem to nezkoumala, ale díky za upozornění ☺

      Vymazat