pondělí 15. března 2021

Klavírní koncert B-moll

Na jednom z blogů jsem zaregistrovala Hudební abecedu, na kterou zadávají blogeři své oblíbené zpěváky a kapely vždy od určitého písmene. Na březen je určené písmeno c-č.  Hned mě napadl klavírní koncert P. I. Čajkovského, zvláště jeho začátek. Tuhle skladbu miluju, a to nejen proto, že letos to bude už 48 let, co nám ji hráli na svatbě. Poslechněte si se mnou, jsem si jistá, že se Vám bude líbit. 


 




36 komentářů:

  1. Dobrá volba. Klavírní koncert B-mol jsem si zamilovala už jako mladá holka. Mám dokonce i stařičké LP. Užila jsem si to. Měj se pěkně, Evi.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento nádherný klavírní koncert B-moll mám na LP desce. Musím si ho zase někdy pustit. Je to nádherné a na rozjímání jak dělané. Krásné dny Ti přeji a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se nejvíc líbí právě ten začátek, motiv je hodně známý. Zdravím ☺

      Vymazat
  3. Nádherná skladba, moc hezky se poslouchá.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, tuto hudbu moc neposlouchám, ale pustila jsem si Tvoji nabídku a líbí se mi.
    Přeji hezké dny.D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si občas nějakou vážnou hudbu pustím, většinou jsou to známé skladby. Tento koncert je fakt moc pěkný, zdravím ☺

      Vymazat
  5. Evi, tento klavírní koncert miluju už od mládí. Mívala jsem ho na desce a neustále si ho na intru pouštěla. 💓👍💓
    Dobrý výběr do hudební abecedy. Já ještě nic nevybrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Abecedy to neposílám, to nějak neumím. Chtěla jsem, aby si ho poslechli návštěvníci na mém blogu, hlavně ti, kdo neznají ☺☺☺

      Vymazat
  6. Čajkovského klavírní koncert B moll je můj nejoblíbenější,ráda si ho doma pouštím...Jsem několik roků předplatitelkou koncertů Moravské filharmonie.Každý rok jsme se s kamarádkou cyklů koncertů účastnily,bohužel poslední sezona kvůli pandemii byla zrušena.Chybí mi to....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě takhle moc chybí návštěvy divadel. Chodily jsme s kamarádkou na veřejné generálky, někdy jich bylo za sezónu i přes deset, ale teď šmitec. Snad se ještě dočkáme ☺☺☺

      Vymazat
  7. Evi, B moll koncert znám od dětství - rodiče ho měli na LP a moc rádi si ho pouštěli. Je to krásná hudba a ty na ni máš speciální vzpomínky.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbil se mi vždycky, a tak to na svatební obřad byla jednoduchá volba ☺☺☺

      Vymazat
  8. Evi, nádrherná hudba a taky moje oblíbená,co víc dodat. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je to skladba hodně známá a hodně oblíbená ☺☺☺

      Vymazat
  9. Skladbu znám a mám ji ráda.Vyhledávám si často na Youtube zajímavou hudbu,kterou doma nemáme,poslouchám tam všechno možné.
    Evi,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si kdysi nakoupila CD s vážnou hudbou v prodejnách Levné knihy, stálo to pár korun a teď mám co poslouchat ☺☺☺

      Vymazat
  10. Je to krásná skladba, mám ji taky ráda.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že první část tohoto koncertu se snad musí líbit všem ☺☺☺

      Vymazat
  11. Ano, znám tuto skladbu, ale na tuto hudbu jsem naladěná jednou za čas. I když ráda jsem si ji teď připomněla při poslechu. :-)
    Hezký dny Evi. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelo, jsem ráda, že udělala radost. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní17/3/21 00:05

    Evi,skladbu znám,ale k poslechu zde není. Vyhledání si ji na YouTube.�� Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, proč ti to nejde přehrát. Já to zkoušela i na tabletu a fungovalo to. Měj se krásně, moc zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  14. To je pěkná skladba, úplná lahoda pro uši, a to na tento typ hudby moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti to líbilo. Zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  15. Tuto skladbu mám doma na LP desce a také jsem si ji ráda pouštěla. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám nejvíc ráda právě ten začátek, ten se mi líbí moc. Zdravím ☺

      Vymazat
  16. Klasická hudba je pěkná :-)
    No nevím, jestli bych ke každému písmenu něco našla... nejsem kdovíjaký hudební znalec a písničky si pouštím spíše podle nálady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také nejsem žádný znalec, skladbu jsem do abecedy neposílala, ale na blog jsem jí dala, aby aspoň trochu potěšila v té blbé době. Měj se fajn ☺

      Vymazat
  17. Máš pravdu, líbilo .-) Až mě zarazilo, že už je konec, když to bylo tak pěkně rozehrané :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti to líbilo. Musíme si dělat i malé radosti, zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  18. Ten známy Čajkovského klavírny koncert považujem za geniálny. Hold, klasika je klasika naviac, keď sa dá počúvať kedykoľvek! 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem žádný znalec vážné hudby, ale nějaká CD s oblíbenými skladbami mám. Večer si občas vezmu do postele knížku, pustím hudbu a užívám si. Zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  19. Hudební abeceda je u mě na blogu, klidně tu skladbu pošli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týká zasílání videí jsem tak trochu hlupaňa. I to byl důvod, proč jsem skladbu po delším trápení dala na blog. Renatko, zdravím ☺☺☺

      Vymazat