čtvrtek 4. března 2021

Nádhera

 Ještě než zima definitivně ukončí svou vládu, podělím se s Vámi o nádhernou fotku Karlova mostu. Nevím, kdo je autorem té nádhery, fotka mi přišla mailem, ale za vidění určitě stojí.

Karlův most, 8.2.2021, 05.00 hod.




21 komentářů:

  1. Evi, fotka je to opravdu úžasná. 👍👍 Také neznám jejího autora a stejně jako Tobě, přišla i mně na můj email.
    Měj hezké dny.🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Krása. Fotograf měl obrovské štěstí. Karlův most s bílým kobercem a beze stop.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to je opravdu nádhera. Nikde nikdo, na mostě ani stopa, ... sen každého fotografa.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Starobylý most je ozdobený panenskou plochou sněhu a světelné efekty - nádhera. Bez lidí, se sněhem - to se moc často nevidí ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní4/3/21 14:32

    Evi, úžasné.�� Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásná fotografie.
    Evi,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Je kouzelná, autor musel dlouho ponocovat, nebo si naopak velice brzy přivstat, ale stálo to za to :).

    OdpovědětVymazat
  8. Neskutečná krása!
    Parkrát jsme zažili prázdný Karlův most - bydleli jsme v hotelu na Kampě a školení probíhalo na Novotného lávce. Když jsem si přivstali... Ale s neposkvrněným sněhem nikdy...
    Evičko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná fotografie.
    U nás je dnes bílo.

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasná fotografie. To se opravdu asi hned tak někomu nepovede a díky zákazu vycházení po 21 hodině je toto fakt unikát.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle je něco velkým Ň.

    OdpovědětVymazat
  12. Evi, to je taková nádhera. Ani stopa. Natáhla bych z každé strany špagát a nikoho tam nepustila, jak je to kouzelné !!! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. VŠEM MOC DĚKUJI ZA NÁVŠTĚVU A KOMENTÁŔE. TAK PĚKNOU FOTKU JSEM SI NEMOHLA NECHAT JEN PRO SEBE. MĚJTE KRÁSNÝ VÍKEND ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  14. Evo, tak to je opravdu skvostné foto. Jedinečné. Neopakovatelné. A dá se říci, že bez onoho covidu by asi tato fotka nemohla vzniknout.

    OdpovědětVymazat
  15. To je opravdu krása ♥

    OdpovědětVymazat
  16. TAKOVÁ FOTKA SE OPRAVDU HNED TAK NENAFOTÍ. DÍKY ZA NÁVŠTĚVU ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  17. To je skvost a je nedostižný.
    Zimu já ráda z fotek a musím přiznat, že to kouzlo z ní stříká.

    OdpovědětVymazat
  18. Taková krásně bílá zima se mi líbí, ale v Praze nikdy nevydrží dlouho. Ta fotka je fakt suprová, také jsem z ní byla nadšená. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat