středa 28. dubna 2021

Trochu málo tvoření

 Už minulý rok jsem začala ze zbytků vlny háčkovat různobarevné čtverce a jasně jsem viděla hřejivou deku, pod kterou se bude parádně relaxovat třeba s pěknou knížkou. Čtverců na deku bylo pořád málo, musela jsem nějaké to klubíčko dokoupit a háčkovala a háčkovala, až se ucho utrhlo. Najednou mě to přestalo bavit, deka v nedohlednu, tak j sem si řekla dost. Začala jsem přemýšlet, co s těmi uháčkovanými čtverci budu dělat. 
Jako první mě napadlo udělat obaly na knihy a něčím je dozdobit. Zvolila jsem kousek krajky a knoflíky, kterých mám opravdu hodně. Dalším nápadem byly a vlastně pořád ještě jsou potahy na polštářky. Čtverečků je pořád ještě dost, takže i těch polštářků nebude málo.  Určitě je využijeme nejen doma, ale i na chatě nebo potěší jako dárek. No, já se můžu přikrýt třeba larysou.








  

29 komentářů:

  1. Evi,myslím,že jsi vymyslela hezky,co se čtverečkama.Deka by se mi také líbila,ale je to velká plocha a těch čtverečků musí být hodně.Já jsem háčkovala čtverečky na polštář.Myslím,že polštářky jsou nejlepší varianta,ale i ty obaly na knihy.Já háčkuji pořád i když jsem si to už zakázala,protože potom nevím,co s tím.Takových deček.Jenže já musím pořád něco dělat,něco co je za mnou vidět.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, kdybych dokázala těch čtverečků uháčkovat na celou deku, tak by byl problém sešít všechny dohromady. To šití už mě zas tak nebaví. Právě jsem se vrátila z tvého blogu, ty nádherné fotky, nemám slov ☺☺☺

      Vymazat
  2. Krásně jsi zase tvořila Evi. Jsi moc šikovná a ty polštářky se mi moc líbí. Asi také něco takového udělám, abych se zbavila různých zbytků příze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, čtverečky jsou jednoduché a jde to docela rychle. Kdysi jsem háčkovala na polštářky trochu složitější vzory, ale teď jsem musela vymyslet náhradu za tu deku. Zdravím ☺

      Vymazat
  3. Evi,háčkované polštářky máš pěkné. Jak já říkám - polštářů není nikdy dost. Také je teď háčkuju, bude to dárek. Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, každý polštářek najde svoji hlavičku. Zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  4. Evi, polštářky jsou dobrá volba, ty se hodí pořád. A co víš, třeba přijde jednou i na tu deku :-))
    Měj se moc hezky a zdravě :-)Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deka už nebude, ale určitě zase nějaké háčkování vymyslím. Baví mne to, ale chuť musí přijít sama, jinak to pak nestojí za nic. Měj se fajn ☺☺☺

      Vymazat
  5. Evi, je vidět, že jsi nejen zručná, ale i nápaditá. Kdysi jsem také háčkovala deku, kde skončila vůbec nevím. Polštářky jsou výborné a určitě zase něco vymyslíš. Měj pěkné dny. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až bude ta správná chvíle, tak se chuť na háčkování sama přihlásí. Poručit si jde, ale pak to tolik nebaví. Hezký den ☺☺☺

      Vymazat
  6. Anonymní29/4/21 00:09

    Poslední dobou mám chuť něco tvořit,ale za chvilku mě Brno prsty. Takové čtverečky to bych mohla zkusit, dobrý nápad Evi. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle čtverečky jsou hodně jednoduché a na polštářek jich moc potřeba není. Z rubu dávám látku. Přeji hezké dny, zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  7. Evi, čtverce si využila parádně! Polštářků není nikdy dost!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla by škoda je někam založit, když nějakou tu práci daly. Myslím, že polštáře se opravdu vždycky hodí. Měj se krásně ☺☺☺

      Vymazat
  8. To jsou nádherné polštářky :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, díky za pochvalu, tu můžu ☺☺☺
      Doufám, že už jsi v pořádku, zdravím ☺

      Vymazat
  9. Evičko, to jsou krásné polštářky i obaly. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOc děkuji. Právě prohlížím tvůj blog, na jaké knížky se mohu těšit. Zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  10. Evi, moc se mi líbí obaly na knihy i polštářky z háčkovanych čtverečků. Přiznám se, že bych také neměla trpělivost háčkovat deku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžo, deku už nikdy. Momentálně relaxuji raději s knížkou, moc zdravím ☺☺☺


      Vymazat
  11. Evi, také mám stoh háčkovaných čtverečků a čekají na dokončení. Kdy to asi bude? Toť otázka. Ráda tvořím, ale nerada dokončuji. Ty jsi to vyřešila dobře. Také momentálně raději relaxuji s knížkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To dokončování nemám fakt ráda, ale ty polštářky nejsou ještě tak hrozné. Ale stejně musí přijít ta správná chuť. Zdravím ☺☺☺

      Vymazat
  12. Evko, to je parádní. Hezky jsi využila uháčkované čtverečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. Té deky bych se stejně nedožila ☺☺☺

      Vymazat
  13. To mi připomíná mě, jak se pro něco nadchnu a pak to trvá strašně dlouho, než nápad realizuji, jestli vůbec někdy :D. Myslím, že jsi to vymyslela skvěle :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to tak je nejlepší, deky bych se stejně nedočkala a čtverečky by přibývaly, ale možná už také ne 😜

      Vymazat
  14. Deka by byla nádherná, ale vymyslela jsi to parádně. Polštářky i obaly na knihy jsou velmi pěkné. Ty barvičky se mi moc líbí. A medvídkovi se určitě líbí také. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  15. Hezká by možná byla, ale zřejmě bych se jí nedožila 😄😄

    OdpovědětVymazat
  16. Evi, polštářky i obaly na knihy se ti moc povedly 👍. Výborný nápad 😍🖤

    OdpovědětVymazat