pátek 25. února 2022

Tyčinka Kofila a modřenín

 Ne, opravdu jsem se v názvu dnešního příspěvku nespletla, ale mouřenín nám v obličeji zmodral. 
Kofila se u nás prodává od roku 1923 a její obal zdobí mouřenín. První kávu u nás totiž nabízel Turek   Achmet a právě ten se stal předlohou výtvarníka Zdenka Rykra pro novou tyčinku čokoládovny Orion. 
Turek, který v rukou svírá šálek horké kávy nám v obličeji  teď opravdu zmodral. V obchodě jsem si to ověřila na vlastní oči. 
Podle tiskové mluvčí ze společnosti Nestlé, která tyčinku v současné době vyrábí, je to prý z těch důvodů, aby modrý obličej více ladil s barvou loga.
Tak já už teda fakt nevím. Rozumíte tomu? 

 


31 komentářů:

  1. To, aby nemohli být nařčeni z rasismu. Holt nové pořádky…🤯

    OdpovědětVymazat
  2. Zvláštní,k tomu není co dodat. Doufám,že kvalita kofily se nezmění. Mám ji docela ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, také si ji občas koupím. Ještě mám jednu a mouřenínem 😄

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Marti, já už snad také ne. Co se to všude děje, někteří lidé snad ani nemají rozum. Měj hezký víkend 😉

      Vymazat
  4. To se musím v obchodě podívat. Někdy ty změny hlava normálního člověka nebere :-).
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mně to také hlava nebere, přes sto let nikomu mouřenín nevadil a najednou je problém 😯

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Majko, také mi to tak občas připadá. Vlastně nejen občas 😯

      Vymazat
  6. To mě pobavilo.Tuhle tyčinku jsem neměla nikdy ráda,tak její obal neznám.
    Evi,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně docela chutná a občas si jí koupím. Doma mám ještě mouřenína 😊

      Vymazat
  7. ??? jako vážně?
    Bože, kde to žijeme...
    Evi, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, zdravím. Turek zmodral, z Achmeta je Avatar. Zdeněk Rykr by se asi divil, jak mu byl jeho obal změněn. Turek modrý, kráva na Milce fialová... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak trochu jako v Kocourkově, pá 😉😊

      Vymazat
  9. Toho jsem si ještě nevšimla. Nechápu. Proč to?
    Hezký den, Evi. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, prostě blázinec, kterému nerozumím 😉😜

      Vymazat
  10. Musím potvrdit, v sobotu jsme byli v Globusu a u pokladny jsem vzala jednu Kofilu a prohlédla si, přítel prý - tak si ji kup, ale odbourala jsem sladké. Kofila je však výborná tyčinka a ten obličej má opravdu modrý, ale je to malé, dá se to přehlédnout. Hlavně, aby se nezměnila chuťově, ale mají nové další druhy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Kofilu ráda, občas si kupuji i Milenu, že by nostalgie? Asi ne, protože mi fakt chutnají. Hanko, zdravím 😀

      Vymazat
  11. ....a že ji to ladění s logem vadí až teď....to hlava nebere.
    Evi, měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  12. oprava...že jim to ladění :-)

    OdpovědětVymazat
  13. To je další smutný případ hledání domnělého rasismu za každou cenu :(

    OdpovědětVymazat
  14. Neumím si představit, kam až to povede. Někdy mám pocit (čím dál větší), že se svět zbláznil. Nikolko, měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  15. Ani jsem si toho nevšimla. Až půjdu do obchodu, podívám se, jestli je opravdu modrý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I dneska v Albertu jsem kofilu kontrolovala a byly tam jen modré. Také ti zůstává rozum stát? 🙃

      Vymazat
  16. To jsou ale blbosti, co proapagují? Nevím proč a tak si říkám, že se zabývají někteří lidé samými zbytečnostmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurko, zřejmě v tom zase někdo vidí nějaký úhel rasismu, ale tomu už fakt nerozumím. Přes sto let to byl Turek s tmavou pletí a najednou zmodral. Kocourkov hadr. Měj se hezky, pá 😀🍀

      Vymazat
  17. Nesnáším tuhle posranou korektní dobu, přitom ten původní obal vyhrál nějakou váženou cenu!

    OdpovědětVymazat
  18. Míšo, všechno je to čím dál horší. Když jsme byly děti, do školy k nám chodili cikáni, doma byl (většinou) táta a máma, existovala dvě pohlaví muž a žena, v práci se chlapi nebáli plácnout ženskou po zadku, ale teď tomu nějak přestávám rozumět 😦

    OdpovědětVymazat