středa 22. února 2023

A zase tvoření

V poslední době mě tvoření docela baví. Tentokrát jsem zvolila sklenice. Skleničky od svíček opět poslouží jako svícínky. U mojí kadeřnice si obě děvčata na pálení svíček celoročně potrpí, a tak jsem jim dva svícínky udělala. Byla jsem na dnešek objednaná, dárečky jsem předala a měly úspěch, což mi udělalo velkou radost. 

 


Další úpravou prošly sklenice od kompotů a protože už jsem hodně dlouho nic neháčkovala, rozhodla jsem se háček trochu oprášit. Sklenice lze využít jako dekoraci nebo vázičku. Narcisům se ve sklenici líbí a já mám pocit, že je jaro už hodně blizoučko. 






24 komentářů:

  1. Evi, to je krásná recyklace ! Líbí se mi, jak vše využiješ a dáš věcem druhou šanci, to je mi sympatické. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, když je nápad, tak mne to baví. Díky internetu mám teď nápadů docela dost, tak uvidím, jak dlouho vydrží ta chuť. Měj se a díky, pá 😀

      Vymazat
  2. Evi, jsi šikulka. 👍👍 Tleskám a chválím za prima nápad, který starým věcem vdechuje nový život. A navíc jako bonus, udělají dárky radost.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, nápady nejsou až tak z mojí hlavy, ale když někde něco zajímavého objevím, opisuji a někdy i něco vlastního přidám. Měj se hezky a moc děkuji za pochvalu, pá 😀😊

      Vymazat
  3. Evi,moc se mi líbí tvoje tvoření.Kdysi jsem s vnoučatama omotávala skleničky provázkem a lepila tavnou pistolí.Teď bych mohla skleničky obháčkovat.Mám tolik zbytků příze.Ono je dobře se pořád něčím zabývat,
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, také používám provázky různé šířky i tavnou pistoli. Zbytky příze můžeš použít třeba na skleničky-svícínky. Díky za pochvalu, měj se, pá 😀

      Vymazat
  4. Anonymní22/2/23 21:37

    Lezarts

    Když není práce na zahradě, tvoření je dobrou zábavou. Povedlo se Ti to!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, ty tedy jedeš! Parádní kousky! jeden čas jsem sklenice taky obháčkovávala, když použiješ řidší "vzor", dají se použít jako svícínky.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, díky moc. Nápadů mám ještě celkem dost, ale jestli na to tvoření bude trvat i chuť, to se uvidí. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  6. Líbí se mi Tvoje tvořeníčko. Takový dárek vždycky potěší.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, jsem ráda, že se dárečky líbí. Díky tomu mě to i baví, jinak bych je skladovala doma a co dál? Díky z pochvalu, pá 😊😀

      Vymazat
  7. Moc pěkné, Evi, jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou krásný! Prima recyklace :).

    OdpovědětVymazat
  9. Velmi se mi líbí nápad na svícny, stále přemýšlím, co s tím sklem podosvícení svíčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také do skleniček po svíčkách sázím netřesky a teď na jaře i cibulky krokusů, modřenců nebo hyacintů. Myslím, že mám fotky z minulého roku na stránkách Moje tvořeni. Měj se hezky, zdravím 😉😀

      Vymazat
  10. Mně se líbí ty obháčkované. Evko, dáváš nový život starým věcem, moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky moc, mám radost, když se moje tvoření líbí 😉😘

      Vymazat
  11. Evičko, svícinky jsou krásné. Věřím, že měly děvčata radost. Mám ráda takovou recyklaci. Přeji ti hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mě to docela dost baví, ale vím, že pak zase přijde doba kde nic, tu nic. Díky za návštěvu, zdravím, pá 😀

      Vymazat