neděle 26. února 2023

Co mě momentálně baví

 To, že hodně ráda čtu od dětství, o tom jsem tady už psala několikrát. Je to momentálně i teď asi můj největší koníček a navíc se přidalo tvoření, vlastně taková recyklace použitých věcí. 
Do knihovny chodím moc ráda, je to takový příjemný balzám na nervy, když si pěkně v klidu listujete v knihách a vybíráte, která bude ta pravá. Někdy jdu za konkrétní knihou, většinou to je na náhodě nebo na doporučení paní knihovnice. Také využívám vaše tipy na zajímavé knihy a v případě, že zrovna nejsou k mání, zajistím si jejich rezervaci. Za rezervaci zaplatím 10,- za knihu, ale právě teď mám k dispozici 12 rezervací zdarma. Teď čekám na dvě knihy. Šikmý kostel 2 a na knihu Niny Špitálníkové Svědectví o životě v KLDR. Je to rozhovor se sedmi severokorejskými uprchlíky o skutečném životě v této podivné zemi. Moc se na ní těším, reakce v databázi knih jsou hodně zajímavé.
V pátek jsem byla za moji mamkou, její stav je hodně špatný, a tak jsem tentokrát byla za návštěvu knihovny obzvláště ráda. Opět jsem si domů přinesla slušnou dávku čtiva a zase jsem v tom až po uši. 
Na fotce s knihami je další moje tvoření, tentokrát s pomocí dřevěných kolíčků na prádlo. 










22 komentářů:

  1. Evi, krabička a kulatá dózička se ti moc povedly. 👍👍
    Šikmý kostel od Karin Lednické se čte moc hezky. Někde jsem se dočetla, že autorka pracuje už na třetím díle. Už se na něj těším.
    Tvé mamince držím pěsti. 🍀✊🍀✊
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, o třetím díle už jsem také slyšela, ale já ještě čekám právě na ten druhý. Doufám, že to bude také tak pěkné jako ten první. Pěkný a klidný nový týden, zdravím 😀😊

      Vymazat
  2. Také jsou pro mě návštěvy knihovny balzámem na duši ♥♥ Mamince přeji hodně zdravíčka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, díky za mamču, ale tam už to, bohužel, dobré pravděpodobně nebude. Uklidňuji se tím, že ona svět kolem nevnímá a nemá bolesti, víc chtít ani nemůžu. Měj se, pá 😟

      Vymazat
  3. Taky jsem druhý díl Šikmého kostela už četla, ale až vyjde ten třetí, budu si muset ty první díly asi znovu přečíst. Nepamatuju si nic :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já teda po přečtení knih rychle zapomenu o čem kniha byla, ale v době čtení si to užívám. Přečtu jich dost, na to bych musela mít paměť tak o 50 let mladší 😀😂

      Vymazat
  4. Anonymní26/2/23 20:19

    Lezarts

    Únik s knihou a tvoření, je nejrychlejší únik k načerpání sil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, snažím se. Je pravda, že při obou činnostech žiju jen tím a starosti si vůbec nepřipouštím 😊

      Vymazat
  5. Evi, napsala si to přesně - knihovna je takový vstup do jiného světa. Bohužel, ta naše hlavní se natolik zdigitalizovala, že nějak vyprchalo to kouzlo. Chodili jsem do jedné malé, kde zůstal ten osobní přístup.
    Chválím tvoření, přeji hezké dny a hlavně mamince ať je lépe.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, díky. S mamčou to už moc dobře nevidím, ale tak to prostě je. Ještě před třemi měsíci byla vzhledem ke své nemoci docela dobrá a já myslím, že se na ní podepsal i covid, který měla v listopadu.
      Helo, přeji pěkný nadcházející týden, zdravím 😉😊

      Vymazat
  6. Evi,dokážeš hezky a smysluplně naplnit volný čas.
    Mám to podobně.Sem tam nějaká ruční práce a potom knížky.Teď jsem zrovna začetlá do Slepé uličky od mé oblíbené Joy Fieldingové.Ráda se nechávám strhnout dějem knih.Do knihovny chodím od doby,co jsem se naučila číst.V dětství jsme ji měli přes ulici.
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, Fieldingovou čtu také moc ráda, ale tuhle knížku jsem ještě nečetla. Byla vydaná v loňském roce, tak o ní bude asi dost zájem. Zadám si rezervaci, díky za tip. Také přeji klidný týden, pá 😉

      Vymazat
  7. Do knihovny jsem začala chodit v pěti letech- to už jsem uměla dobře číst.
    Takže jsem toho za ta léta přečetla dost :-) .Šikmý kostel jsem četla a těším se na třetí díl. Z knížek, které máš na fotce jsem četla jen Sedm sester. U nás v knihovně se za rezervaci knížky neplatí nic. Chodím tam ráda. Bývají tam i besedy se zajímavými lidmi.
    Mamince přeji, aby se její stav zlepšil a Ty jsi mohla být v relativním klidu.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky moc za mamču, ale obávám se, že tam už žádné zlepšení čekat nelze. Takový je život a jsem ráda, že si svůj stav (doufám) ani neuvědomuje. Měj se fajn, přeji klidný týden 😉

      Vymazat
  8. Knížky miluji již od dětství a doma jich mám pěkných řad v knihovnách. Jako dítě jsem do knihovny chodila moc ráda, ta kombinace vůně knih a dřeva byla omamující (to byla ještě hodně stará knihovna, teď už je ve městě jiná). A jakmile jsem si začala vydělávat, už jsem si knihy kupovala a mám to dosud. Avšak nyní se již držím a nové si kupuji velmi střídmě. Sedm sester je úžasná sága, mám všechny díly i všechny knihy ostatní, které L. Riley napsala. Bohužel zemřela, což je mi moc líto.

    OdpovědětVymazat
  9. Já chodím do knihovny od dětství a občas jsem knihy také kupovala. I teď se někdy nechám zlákat, ale problém je místo. Také jsem se dočetla o smrti autorky ságy Sedm sester. Údajně by měl vyjít ještě poslední díl, tak uvidíme. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  10. Evko, výtvory zas krásné, a tipy na knihy zajímavé. Většinou v knihovně vybírám náhodou, kam mě nohy zanesou a co oči upoutá. Ale občas dám i na tipy a zas jsi mě zaujala. Jsem zvědavá na názor, až knihy budeš mít a přečteš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, o některých určitě podám zprávičku. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  11. Krásná dóza i ta krabička líbí se mi moc. Já miluji knížky od Danielle Steelové, Betty Mahmoodyové, Colleen McCulloughové 😊 Děkuji, za návštěvu a ohledně banánových slupek je dobrý lektvar. Jinak co mám opravdu vyzkoušené tak lektvar z česneku ten opravdu mé Orchidejky všechny zachránil. Teď zkouším z rýže a také je fajn. Vyzkoušela jsem i lektvar ze skořápek ten se používá na zažloutlá poupátka no nevěřila jsem ,ale opravdu se vzpamatovali.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, těch návodů je spousta, budeme zkoušet a možná nějaké orchidejové zázraky uvidíme. Měj se hezky, za návštěvu díky, zdravím 😉😊

      Vymazat
    2. Evíku, já si Tě přidala mezi přátelé tak snad nevadí :-) Já stále zkouším a už po měsíci vidím zázrak lektvar z rýže a z vajíčkových skořápek mám udělaný lektvar na odumřelá poupátka a opravdu se vzpamatovali. Měj se hezky a opatruj se.😉😊

      Vymazat
    3. Ivetko, jsem ráda, že jsem mezi tvými přáteli, také si tě přidám. Na ten lektvar z rýže se určitě podívám. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat