pondělí 13. února 2023

Skvělé představení



Začátek roku je v divadlech hodně bohatý na nový repertoár a my s kamarádkou tak máme druhé Vánoce. Když přišla nabídka na představení Vedlejší účinky v divadle Palace, ve kterém budou hrát Michal Dlouhý a David Novotný, neváhaly jsme ani chvilku. V loňském roce jsme v jejich provedení viděly hru Muž mojí ženy a byly jsme nadšené. Ti dva chlapi si prostě sednou a oba hrají s obrovským elánem a nasazením. To jsme si prostě nemohly nechat ujít a i tentokrát jsme rozhodně zklamané nebyly. 
Jde o výbornou konverzační komedii o partnerských vztazích i o vztazích kamarádských. V recenzi se píše o tom, že existuje láska až za hrob, kde ale ve skutečnosti končí. Dozvíte se o tom, jak reagují vaši partneři a kamarádi v momentě životně důležitého rozhodnutí. Co všechno je člověk ochoten pro partnera riskovat a obětovat. Pokud budete mít možnost, určitě ji nepropásněte. 
Hrají: Michal Dlouhý, David Novotný, Klára Cibulková, Kateřina Březinová (Veronika Svojtková).






                                                                  

29 komentářů:

  1. To musel být moc fajn zážitek. Michala Dlouhého bych taky někdy ráda viděla naživo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba byli fakt dobrý, naživo je to fakt skvělé 😊

      Vymazat
  2. Anonymní13/2/23 21:15

    Lezarts

    Díky za “ ochutnávku”!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, za vidění představení určitě stojí 😉

      Vymazat
  3. Anonymní13/2/23 23:34

    Evi, moc děkuju za tip na divadelní představení.
    Ještě se mi nestalo, aby se mi v Divadle Palace něco nelíbilo. Pokaždé jsem odcházela spokojená a s úsměvem.
    Měj se prima 🍀❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, máš pravdu, tam se člověk opravdu pobaví. V březnu tam jdeme na další generálku, už se těším. Měj se, pá 😉😊

      Vymazat
  4. Evi, děkuji za tip! V Divadle Palace jsem ještě nebyla. O víkendu mě čeká Divadlo Komedie. Těším se.
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to divadlo nás ještě nezklamalo, určitě by se ti představení líbilo. Měj se prima, pá 😉😊

      Vymazat
  5. Z pražských divadel jsem byla jen několikrát v Národním, k tomu asi 3x i na exkurzi s prohlídkou s průvodcem a pak v Divadle v Dlouhé. Do Prahy jsem jezdívala dost často za památkami, na výstavy, do muzeí, na tu dálku kolikrát na otočku, což je náročné. Naštěstí pro vzdálenější - i jinde se dá vybrat.
    Díky za Divadlo Palace, najdu si na mapce a přeji příjemný den. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, pro tebe je to moc daleko, ale kdyby byla možnost, tak by ses určitě bavila. Zdravím 😀

      Vymazat
  6. Michala Dlouhého jsem před asi deseti lety viděla na divadle poprvé, mrzí mě, že si nepamatuji název hry, vím jen, že byla z VFR, bylo to něco neuvěřitelného. Naposled jsem ho viděla ve ve Smrt mu sluší a pobavila jsem se. Ovšem myslím, že pro mě asi nepřekonatelným zážitkem bude jeho Chvála bláznovství, kde hrál se svým bratrem Vladimírem.
    A díky za info :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladimír byl fakt skvělý herec, to představení muselo být parádní. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  7. Davida Novotného mám jako herce moc ráda, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, žádný krasavec, ale herec hodně dobrý, Jeho postavy jsou uvěřitelné, a to se mi u něj líbí. Měj se, pá 😀

      Vymazat
  8. Evi, včera jsem psala komentář, ale nevidím ho tu. Asi jsem skončila ve spamu.

    OdpovědětVymazat
  9. Omlouvám se, je tu. Jako anonymní, já to psala večer z mobilu.
    Takže žádný spam, ale blondýna😂🤣.

    OdpovědětVymazat
  10. Muselo to být fajn, také bych ráda zašla ale bohužel bych nevydržela :-) Jinak moc zdravím a děkuji za komentík, který mě potěšil moc. Já jsem na blogu skoro měsíc nebyla nějako nestíhám.😇

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, občas k tobě zajdu, ale ne vždy nechám komentář. Určitě to napravím. I já děkuji za návštěvu, pá 😉😊

      Vymazat
  11. Evi, díky za tip, jen co budu zdravá a kolegyně ochotná jet navečer nźa kulturou, třeba se nám tvá recenze hodí. Už máme dvoje vstupenky na březen, ale tady u nás, umělci zavítají na venkov, hihi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některá divadla zájezdové představení mají, tohle za vidění určitě stojí. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  12. Hned bych šla do divadla,máme u nás krásný.Tahle hra by mě zaujala už proto,že bych také ráda viděla Michala Dlouhého.
    Evi,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, vzhledem k počtu protagonistů to možná budou hrát i na zájezdech. Stojí to za to. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  13. V patek jdu do divadlavStudio dva, snad to bude take pekne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve Studiu dva bývají také skvělá představení. Často tam bývá vyprodáno. Tak si to užij, zdravím 😊

      Vymazat
  14. Naprosto věřím, že jste měly s kamarádkou pěkný zážitek. Určitě by se mi to líbilo také.
    Měj hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, myslím, že by se ti to líbilo. Měj se hezky, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Evi, to byla taky generálka ? A na ně se kupují vstupenky normálně v pokladně nebo jak ? Michal Dlouhý se mě vždycky líbil jako herec i jako chlap. Pozdravuju, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, lístky se dají koupit i přes internet. V programech divadel si najdeš, kdy bude nějaká generálka a pak už jen objednáš. Programy jsou většinou i několik měsíců dopředu, ale ne všechna divadla generálku mají. Určitě jí mají divadla Fidlovačka, Vinohradské, Palace, Jezerka, Kalich. Měj se hezky, zdravím, pá 😉

      Vymazat
  17. Po posledních zkušenostech z divadla chci chodit už jen na jednoduché konverzačky. Mám ráda Divadlo Verze.

    OdpovědětVymazat