čtvrtek 16. února 2023

Poradíte?

Jsem už úplně pitomá. Chtěla jsem si včera přidat na svůj blog další blogy, které ráda navštěvuji a dopadlo to tak, že jsem smazala úplně všechno. Dalo mi docela práci najít moje všechny oblíbené adresy, opět je zadat do nového gadgetu a přidat jako Kam ráda chodím. 
Jenže! Chybička se vloudila, seznam sice mám, ale bez úryvků a nových příspěvků. Vím, že jste někteří z vás v této problematice zdatní, a tak prosím o radu, jak na to. Už jsem z toho na palici, ale přesvědčila jsem se, že sama to prostě nedám. Za rady děkuji. 




18 komentářů:

  1. Evi,vzhledem k tomu,že jsem tu první,tak to zkusím ti poradit.Nejsem v tom sice moc zběhlá,protože mě to moc nebaví,ale mám zkušenost jako ty.Většinou si vymažu to,co nechci.Ale v tom gadgetu hned nahoře je Konfigurovat seznam blogů a tam klikni na název nejnovější položky,miniatura a datum poslední aktualizace.Posuneš kolečko a ono zezelená a potom dej uložit.Neumím moc vysvětlovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jste skvělé a já moc děkuju. Ještě nejsem tak marná, ale byla to fuška. Díky, zdravím 😘😘😘

      Vymazat
  2. Evi, já už jsem si toho všimla, a jak jsem četla, že jsem "Kelidoskop", tak se říkám, aha asi někdo neměl brejle ☺. Takže klikni na rozvržení, pak Konfigurovat seznam blogů a tam si dáš ty blogy (už tam byly, nevím, proč jsi s tím ...). Pak myší musíš přesunout ten knoflík doleva - Úryvek nejnovější položky a Miniatura nejnov. položky. To dej doleva. Ovšem to celé musíš "Uložit", jinak to nepůjde. Zdar a sílu. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, ono to jde, ještě tam musíš dát Zobrazit blogy a rozklikni to číslo a vyber. A opět uložit.

      Vymazat
    2. Hani, moc děkuju za spolupráci, jsem ráda, že se dílo nakonec podařilo. Ještě jednou díky 😘😘😘

      Vymazat
    3. Evi, ráda poradím, ale uznej, tohle není nic těžkého. Pokud si v tom nejsi jistá, raději moc úpravy nedělej. Teď to vypadá dobře, ne? ☺

      Vymazat
  3. Evi, vidím, že už ti děvčata přede mou poradila. Tak jen popřeju, aby se vše dalo do pořádku.👍🍀👍
    Mně už se stalo také něco podobného a náprava byla pro mně klopotná. Jako samouk na počítači pracuju stylem pokus-omyl.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já jsem také samouk a technické věci jdou mimo mě. Já jsem styl pokus-omyl zkoušela pořád dokola a byl to pořád jen omyl 😁 Už mi pomalu začalo hrabat. Měj se, pá 😉🍀

      Vymazat
  4. Evi, rad si dostala dost. On blogger je trochu nevypočitatelný, raději do nastavení nesahám, nereaguje standardně.
    Hlavně se nikam neztrať, chyběla by si mi!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, moc děkuji za milý komentář. Do ničeho už se raději pouštět nebudu, kdybych si blog vymazala, tak by mi asi fakt kleplo. Zdravím, pá 😀

      Vymazat
  5. Nastavení je tady něco, co raději moc nezkoumám - všechny blogy, které navštěvvuji, včetně toho vašeho, raději nosím v hlavě. 🙂 Pro jistotu, abych potom u nastavení - až by se něco po..., neseděla celou věčnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, po poslední zkušenosti už se také do ničeho pouštět nebudu. Ztrátu blogu si ani nedovedu představit. Moc zdravím, pá 😉

      Vymazat
  6. Evi v případě, že se Ti něco podobného nebo i jiného ještě přihodí, tak mám na mém blogu stránku, kde jsou vysvětlivky i s obrázky. Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, než jsem veřejně poprosila o pomoc ,na tvých stránkách jsem byla. Zkoušela jsem to, ale nějak jsem nezvládala. Po tvém komentáři, kde byl problém podrobně vysvětlen i pro méně chápavé, tedy pro mne, se dílo podařilo. Ještě jednou díky 😀

      Vymazat
  7. Evko, já myslím, že občas zápasíme s technikou každý. Jen mi přijde, že nás to s tím pokročilejším věkem méně baví .-) Když neumím poradit rodičům s nějakými technickými věcmi v počítači nebo mobilu, ani nehledám a ptám se dcery :-) Hlavně, že se ti podařilo a nevzdala jsi to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, byl to boj. Díky holkám jsem to nakonec zvládla 😀

      Vymazat
  8. Ahoj Evi, koukám, že už Ti holky poradily, já bych Ti stejně nepomohla... Já Tě přišla jen pozdravit a podpořit, já tomu vůbec nerozumím. Tak pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ty jsi tak hodná, díky za podporu 😀😉

      Vymazat