čtvrtek 2. února 2023

Recyklace obalů

 Neříkám, že pořád, ale občas mě popadne chuť na nějaké to tvořeníčko. Doma mám spoustu menších i větších kartonových krabic, různých skleniček od svíček, plechovek od kompotů i plastových kelímků různých velikostí. Podle množství zásob bych mohla tvořit každý den možná i měsíc, ale taková včelička zase nejsem. Musí na to být správný čas a hlavně chuť a ta zase každý den nepřichází. 
Něco jsem rozdala a zapomněla vyfotit, ale pár kousků vám představím.

plechovky od zeleniny bonduelle



skleničky od svíček 



a jedna upravená kartonová krabice na papírové kapesníčky 



18 komentářů:

  1. Evi, je to moc hezké. 👍👍 Vdechla jsi nový život věcem, které by jinak skončily ve sběru, či tříděném odpadu. Dobrý nápad, který se cení.
    Plechovky od bonduelle si bere muž do garáže a využívá je na míchání barev nebo lepidel.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, na internetu je takového tvoření, že si stačí jen vybrat. Navíc to není nijak složité a když přijde chuť, jdu do toho. Měj se hezky, pá 😉

      Vymazat
  2. Evko, a já zrovna vyhodila nepotřebné krabice... To jsem ale udělala chybu :-) Máš to moc krásné. Vůbec není poznat, že se jedná o recyklaci. Zvlášť tou krabicí se kochám. Moc dobrý nápad a šikovné ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ono to vypadá složitě, ale složité to opravdu není. Hlavně mně to baví, teda někdy náladu nemám, a to raději sáhnu po knížce. Měj se moc hezky, zdravím 😘

      Vymazat
  3. Evi to je opravdu moc pěkné tvoření...Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní2/2/23 23:44

    Lezarts

    Když je venku pošmourno, je to čas stvořený pro tvoření👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, hlavně musí být chuť a ta mi někdy chybí. Zdravím, pá 😉

      Vymazat
  5. Evi, moc hezky si hraješ. Já se k takovém tvoření už dlouho nedostala a přitom to mám tak ráda...
    Přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, ty jsi aktivní v jiných směrech a hlavně ještě pracuješ. Na takové blbůstky mám jako penzistka čas. Hlavně nesmí chybět chuť, nápady kradu na internetu. Měj se hezky, zdravím 😊😉

      Vymazat
  6. Povedené tvořeníčko. Takové krásně hravé.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné. . Nápadů je všude tolik a já jen obdivuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, díky moc. Já bych řekla ,že tvoje fraktály jsou podstatně složitější záležitost. Měj se hezky, zdravím 😀😉

      Vymazat
  8. Líbí se mi využití sklenic👍

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Evi, já mám takovéhle recyklace moc ráda ! Mám z toho vždycky takový dobrý pocit, u sebe i u ostatních... Máš to hezké, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat