neděle 5. února 2023

Můj oblíbený autor

Mým oblíbeným autorem je Dominik Dán, nejúspěšnější a nejprodávanější slovenský spisovatel detektivek a kriminálních příběhů. Jméno je pseudonym, pravou identitu zná pouze rodina, kolegové a samozřejmě vydavatel. O sobě odhalil pouze to, že pracuje jako kriminalista, vyšetřovatel. 
Děj všech jeho kriminálních případů řeší kriminalisté z tzv. Našeho města. 

Dominik Dán  Kořeny zla 

Drsná realita 90. let přináší další autorův skvělý příběh. Jedna linie románu řeší vraždu mladé studentky, která jako brigádnice pracuje ve volném čase v sexshopu. Druhá linie nás zavede do mafiánského prostředí, do podsvětí a do světa korupce a touhy po rychlém zbohatnutí. 
Autorův styl psaní se mi líbí, hovorová čeština je partě kriminalistů určitě bližší než spisovná čeština, pro čtenáře je to určitě realističtější. Alespoň já to tak mám. 



 Dominik Dána   Sára

V první části knihy se seznámíme s životem porevolučního bankéře a nahlédneme do světa bohatých i zbohatlých. Dozvíme se o vztahu jeho dospělé dcery Sáry se svým otcem, který je hodně poznamenaný spoustou peněz a o kterém se rozhodně nedá říct že je dobrý. 
Vraždou bankéře opět vstupuje do děje parta kriminalistů z Našeho města i se svými hláškami a občas i s tvrdším humorem. 
Setkáme se s korupcí i na těch nejvyšších místech, u prokurátora i soudců i s nedotknutelností papalášů, kteří mají pod palcem snad všechno a všechny. 





14 komentářů:

  1. Koukala jsem Evo,že v předchozím příspěvku spadl můj komentář do spamu.
    Už mě s tím blogger štve.
    Autora vůbec neznám a tudíž jsem od něho nic nečetla.A tak děkuji za představení,určitě se po jeho knihách v knihovně podívám.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jestli čteš ráda detektivky, tak by se ti ty jeho mohly líbit. Zdravím 😀

      Vymazat
  2. Ahoj Evi, autora neznám. Také děkuju za info, pozdravuju a přeju hezký nový týden, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, také přeji hezký týden. Jestli čteš detektivky, tak by se ti mohly líbit 😉

      Vymazat
  3. Evi, musím říct, že autora vůbec neznám, asi proto, že já čtu úplně jiný druh literatury. Jen - samé vraždy, studentky, bankéře, práce v mafiánském prostředí... otevřeně říkám, že nevím, jestli tohle je pro mne.
    Ale i tak díky, aspoň má člověk přehled a snad "dobrý člověk ještě žije". Příjemný nový týden. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, nikoho nenutím tyhle knihy číst, je to jen informace. Měj se 😀😉

      Vymazat
  4. Evi, děkuji za tip. O autorovi okrajově vím, ale nic jsem od něj nečetla.
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já se u jeho knih celkem bavím. Přeji pěkný víkend, pá 😀

      Vymazat
  5. Anonymní6/2/23 10:14

    Lezarts

    Už jsem od tohoto autora slyšela četbu na pokračování, líbilo se mi to. Díky za doplňující informace o autorovi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, dost lidí si oblíbilo jeho audioknihy, já jsem četla sama a obracela list za listem. Měj se 😀😉

      Vymazat
  6. O tomto spisovateli jsem už slyšela, jen jsem se k jeho knihám ještě nedostala, díky za připomenutí! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, já ho objevila díky knihovně. Teda té veřejné, ve vlastní ho nemám 😁😂😁

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní11/2/23 17:19

    Vija
    Mě tohoto autora doporučil pan knihovník, poslechla jsem a nelituji. Četla jsem Nevíš dne, nevíš hodiny. Přeji hezké dny. Jana
    https://vijanavi.blogspot.com/?m=0

    OdpovědětVymazat
  9. I já jsem se s autorem seznámila díky knihovně a jsem za to ráda. Díky za návštěvu blogu, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat