středa 4. října 2023

Čas dýní

 Čas dýní je tady a jsou všude, kam se podíváš. Tentokrát to nebude o vaření, ale tak trochu o mém tvoření. Podzimní výzdobu mám jen malou ani jsem ještě nedala věnec na dveře, ale protože mnohé blogerky už tvoří dýně z různých materiálů, chtěla jsem si to také vyzkoušet. Materiálů na jejich výrobu se nabízí hodně, od starých svetrů a triček až třeba po ty háčkované. Já jsem zvolila dětská trička, která kupuji za 10,- Kč v jednom mimi bazárku. 















32 komentářů:

  1. Anonymní4/10/23 19:22

    Lezarts
    Kdo by myslel, že druhý život triček, bude dýňový😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokus v mém tvoření, snad vyšel. Měj se hezky, pá 😉😀

      Vymazat
  2. Máš hezkou výzdobu.Mám ji také skrovnou.Já vytáhla dýně háčkované,ty tvoje jsou moc hezké.
    Evi,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý nápad. Také mám dýně z hadříků už několik let. Hortenzie je vděčná kytička. Dobře se suší. Přeji pohodové babí léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, když je dobrý nápad, tak jde tvoření celkem rychle. Také ti přeji krásní babí léto, pá 😉😀

      Vymazat
  4. Hezká výzdoba. Já miluji z těch pravých dýní "ananasový kompot". Je s tím trochu víc práce, ale u nás byl vždycky první pryč. Jen sehnat ananasovou tresť je teď docela složité. Všechny možné příchutě mají, ananasovou ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tenhle kompot dělala moje tchýně a byl fakt hodně dobrý 😉😀

      Vymazat
  5. Moc hezká výzdoba. Podzim mám ráda, takže se moc těším na podzimní výzdobu u nás doma. 🙂
    Přeji vám hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to hezká výzdoba, hortenzii pěstuji pod balkonem. Nejvíc se mi líbí ta poslední - svíčka na tácku. Já jsem si donesla bukvice a třeba vypěstuji strom. To by byla výzdoba! 😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, tak s pěstováním stromů přeji hodně úspěchů. Třeba se to povede, pá 😁😉

      Vymazat
  7. Evi, dýně se ti fakt povedly. S nějakých sekáčových svetrů jsem je už dělala, z triček ještě nee! Jsou super!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo ,moc děkuji, Pochvalu, tu můžu, pá 😀😋

      Vymazat
  8. Dýničky se Ti povedly !!! A moc jim to ve společnosti hortenzií sluší.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, hortenzie jsou na výzdobu skvělé, vydrží hodně dlouho. Mám je od sestřenice, moje červená letos měla jen dva malé květy. Moc děkuji za pochvalu, pá 😀😉

      Vymazat
  9. Moc pěkné dekorace. Evi, hortenzie se také suší a tak nevím, zda se do vázy dávají s vodou nebo bez. Já mám nyní ve váze hlavně milované jiřinky.

    OdpovědětVymazat
  10. Majko, hortenzie ve džbánu jsou bez vody. Usušené vydrží hodně dlouho, ty s velkými květy i několik let, ale ty nemám. Jiřiny jsou krásné pro svojí obrovskou škálu barev. Měj se hezky a užívej si zahrádku, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní5/10/23 20:11

    Dýně jsou krásné a povedené. Já si zrovna dneska 3 koupila.
    Díky za virtuální návštěvu na mém blogu.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také děkuji za návštěvu i pochvalu mého tvoření, mám radost, že se dýně líbí. Přeji pěkný a snad ještě trochu sluneční víkend, zdravím 😉😃

      Vymazat
  12. Nádhera, mně se urodily tří obří, šetřím je na Památku zesnulých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zahradě je nemám, tak jsem si je musela udělat, zdravím 😉😃

      Vymazat
  13. Ty dýně vypadají hezky :)) jakožto učitelka z mateřské školy jsem myslela, že jsem kreativní a tvořivá, ale nikdy mě nenapadlo vyrobit dýně z dětských triček :D
    Podzimní výzdobu jinak mám... chci akorát pořídit pár těch dýní avšak opravdových.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama moc kreativní nejsem, využívám nápady jiných třeba Pinterest je skvělý zdroj. Moc děkuji za návštěvu, zdravím 🙋‍♀️😉

      Vymazat
  14. Evi dýničky máš parádní, k podzimu to patří a taky je mám moc ráda. Přeju hezké dny, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni i u tebe jsem inspiraci našla, jen jsem použila dětská trička. Barevná dýně má šťopku z baterie z ovladače, pá 😃🙋‍♀️

      Vymazat
  15. Dýně se mi líbí, sama nic takového nedělám, ale u jiných to obdivuji.Výzdobu dělám jen z těch malých a bradavičnatých, různobarevných kupovaných - čím divnější tvary, tím lépe. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  16. Jiřinko, také jsem kdysi tyhle malé ozdobné dýně k výzdobě používala. Dávala mi je sousedka ze své zahrady, ale tyhle vyráběné se mi líbily, tak jsem to chtěla vyzkoušet. Měj se hezky, pá 😘

    OdpovědětVymazat
  17. Miluji dýně, sice sama nevyrábím, zato okupuji obchody. Ale ty ručně vyrobené mají něco do sebe :) Krásný podzim přeji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, díky za pochvalu i návštěvu mého blogu. Zdravím 😉😀

      Vymazat