sobota 14. října 2023

Tentokrát vás zavedu do Libně

 Libeň je jednou z městských částí Prahy, která má také určitě co nabídnout. V jejím středu, nedaleko Thomayerových sadů je nádherný rokokový zámeček. Patří Městskému úřadu Prahy 8 a slouží k významným událostem jako jsou svatby, vítání občánků, výstavy a jiné kulturní akce. Zámeček je nejoblíbenější svatební síní v Praze. 




Jen několik metrů za zámečkem jsou Thomayerovy sady a v nich se nachází Velký mlýn, kulturní středisko s restaurací, knihovnou a příjemným posezením uvnitř i venku. 










Příjemnou procházkou kolem malé říčky Rokytky jsem došla k libeňskému přístavu. Cesty jsou tady krásně upravené pro pěší i pro cyklisty a bylo znát, že jsou hojně využívané zvlášť, když je tak pěkné počasí, jako bylo v posledních dnech. Potkáte tu spoustu lidí, především hodně maminek s kočárky, pejskařů se svými mazlíčky, cyklistů a mnoho dalších jen tak na procházce příjemným místem. 







14 komentářů:

  1. Evi, hezky jsi to popsala a nafotila, na zámečku se vdávala moje dcera. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tam byla před sedmi lety na vítání občánků. Dneska už je vnučka mojí kamarádky ve druhé třídě 😁😉

      Vymazat
  2. Evi, sama jsem tem nebyla, ale Adam byl v kapli nedávno na svatbě, tak mi poslal pár fotek - moc krásné místo! U Rokytky jsem tedy s Aaronem několikrát byla, ale v jiném místě :o)
    Přeji krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, u Rokytky je krásně, i když v současnosti, díky nedostatku vody, je říčka spíše takový potůček. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  3. Evi, to jsou nádherné fotografie z opravdu moc krásného místa. Na procházky opravdu super , zámeček je nádherný a moc hezky jsi vše nafotila. Krásnou neděli ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji za pochvalu. Měj se a opatruj se, zdravím 😉

      Vymazat
  4. Evi,do Libně jsme vozili na nádraží vnučku,když jezdila do Ostravy.Nikdy jsme si to tam více neprohlédli a to byla velká škoda.Moc se mi ta místa líbí,pořídila jsi krásné fotografie.Tak třeba někdy příště se tam porozhlédnem.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JItko, některá místa ve staré Libni tak fotogenická nejsou, ale tady bylo opravdu krásně. Zdravím 😀😊

      Vymazat
  5. Tak jsem zase nakoukla do pěkného místa našeho hlavního města.
    Bezva fotky!
    Klidnou pohodovou neděli, Evi !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, za nakouknutí díky moc. Měj se hezky, zdravím 😀

      Vymazat
  6. Ahoj Evi, hezká místa jsi nám ukázala. Líbí se mě přístav a říčka, já mám ráda vodu. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, teď je v Rokytce hodně málo vody, tak vypadá jen jako potůček. Jinak já mám vodu také ráda, ale v koleni by mi asi vadila 😁😂 Měj se hezky, pá 😉😊

      Vymazat
  7. Děkuji moc za další krásný výlet :)

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, procházka byla moc fajn a počasí ten den také přálo. Měj se hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat