pondělí 12. února 2024

Skvělý pomocník při úklidu

 Představím vám skvělého pomocníka, vlastně pomocnici, při úklidu domácnosti. Používám ji již několik let a jsem s ní spokojená. Jedná se o nanohoubičku, která je vyrobená ze speciálního materiálu melaminu, čistí ekologicky pouze s použitím vody. Žádné chemické přípravky jako třeba jar, ava, tekutý prášek apod.
Houbičku namočte do vody, vyždímejte a nečistoty odstraňujte krouživým pohybem. Během čištění houbičku několikrát propláchněte.
Skvěle vyčistí vanu, umyvadlo, dřez, baterie, obklady, spáry, obklady , šmouhy na podlaze od gumových podrážek nebo mušky ze světlometů u auta, podrážky tenisek. 
Objevila jsem je v drogerii PEMI a od té doby je kupuji právě tam, jejich cena je velice příznivá a mám už je vyzkoušené. 
Výrobců houbiček je celá řada, ale podle recenzí ne všechny vydrží. Dobré recenze mají ty od Viledy, dostanou se v mnoha drogeriích a dokonce i v Datartu nebo v lékárně Dr.MAX.





28 komentářů:

  1. Nanohoubičku žádnou neznám, díky za tip. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Reklamy na nanohoubičku na mne vyskakují dost často, ale ještě jsem ji nekoupila. Oblíbila jsem si tzv zázračný hadr. Mám ho už snad 15 let a je vynikající na mytí všeho. Teda nádobí s ním nemyju, ale jinak na umytí oken, koupelny, zrcadel... je vynikající. odstraňuje vodní kámen. kdysi to byl hit, který jsem koupila od dealera na doporučení kolegyně, stál 500 Kč, ale fakt super. Pak už jsem narazila jen na napodobeniny, které tu funkci už neplní tak dokonale. Ten zázračný hadr jsem koupila tenkrát i mamince a podědila jsem ho. Mám tedy dva jeden na chatu a jeden doma. Má fakt výdrž a myslím, že koupit už se nedá. Nanohoubička mi ale v hlavě vrtá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, ani houbička není na nádobí. O zázračném hadru nevím, jen o tzv. švédské utěrce, ale to asi bude něco jiného. Tu jsem kdysi měla. Měj se hezky, zdravím 😀

      Vymazat
  3. Anonymní12/2/24 20:55

    Lezarts
    Díky za návod, uvědomila jsem si žijí mám doma ještě nevybalenou:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, bude jarní úklid, tak máš po starosti 😂😂😂

      Vymazat
  4. U nás kdysi koupil houbičky manžel, používám je hlavně při úklidu koupelny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tam je také používám často. Měj se, pá 😉

      Vymazat
  5. Určitě dobrý pomocník, kdysi letěly "švédské utěrky". Nano je nový hit. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, švédskou utěrku jsem také kdysi měla, přinesla mi ji kamarádka. Měj se, zdravím 😊

      Vymazat
  6. Evi, taky je používám společně s různými utěrkami - snažím se šetřit vší tou chemií...
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, skvělé je už to, že se opravdu nemusí používat chemie, v koupelně ji používám nejčastěji, zdravím 😀😊

      Vymazat
  7. Evi,používám.Dostala jsem ji k narozeninám a už dříve jsem o ni četla.
    Jak píše Helenka nejsem příznivkyně chemie.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, právě ta absence chemie je skvělá 😀

      Vymazat
  8. O houbiččce vím, ale ještě jsem si ji nekoupila. Kamarádka ta ji používá dávno, já zatím o tom jenom mluvím :-). Tak snad teď po Tvém článku už ten nákup konečně uskutečním.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, kdysi jsem je objevila úplně náhodou a je to fakt dobrý pomocník 😊

      Vymazat
  9. Tak tuto houbičku neznám, ale mám růžové "utěrky" od Viledy a stejným způsobem jimi čistím okna, kachličky, umyvadlo, vodovodní baterie, vanu také jen s pomocí vody a žádné chemie. Výhodou je, že nezůstanou po mytí žádné šmouhy a je to hotové za chvíli. Po houbičce se podívám. Jediné, co mi z nových výrobků nevyhovuje je Sfiffer. Je to drahé a stejně se nezamete ani nevytře do čista. To jsem dostala loni, ale už ho nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, Sffiffer také mám a občas ho používám doma i na chatě, mě docela vyhovuje. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  10. Anonymní13/2/24 14:14

    Tetkapernikarka
    Už jsem o houbičce taky slyšela, sama ji doma ještě nemám. Ale kouknu po ní. Evi a díky i za foto, budu aspoň vědět, že je to ten správný pomocník 😊
    Měj se hezky😊🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jsou různé typy, fotka je tak trochu pro orientaci. Měj se hezky, pá 😊😀

      Vymazat
  11. Díky za dobrý tip.

    OdpovědětVymazat
  12. No, pro mě houbička známá z reklamy,určitě vyzkouším 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já jsem na ní ještě reklamu neviděla, na televizi koukám, ale většinou tam, kde jsou reklamy minimálně. Jasně, že ne vždycky, třeba dnešní Labuť sledovat budu 😀😊

      Vymazat
  13. O této houbičce jsem už toho tolik slyšela, ale pořád nevyzkoušela. Musím to napravit. Krásné dny přeji:)

    OdpovědětVymazat
  14. Šárko, je to šikovná věcička, nejvíc používám v koupelně. Přeji pěkný víkend 😀

    OdpovědětVymazat
  15. Také používám a jsem velmi spokojená 😀Hezké dny Evičko a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  16. Ivetko, také moc zdravím 😀

    OdpovědětVymazat