pátek 9. února 2024

Tentokrát už jsem našla

Říká se, že kdo hledá, najde. Ne vždycky je to pravda, ať už se hledání týká čehokoli. Já jsem byla odpoledne na procházce, hádejte kde? Jasně na Olšanech. Hledala jsem první známky přicházejícího jara a opravdu jsem je našla. Měla jsem fakt radost i když je pravda, že zima může být ještě nepříjemně dlouhá, je teprve začátek února, přesto mi těch pár kvítků zvedlo náladu. Tak je posílám i vám.







 

32 komentářů:

  1. Evi, děkuji za tyto krásné posly jara. U nás na severu teprve lezou...Přeji ti krásné dny hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,je to milé.Já dnes objevila sněženky u dcery na zahradě.Zatím takové drobounké a hned jsem si je vyfotila.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já ty posly jara většinou nejdřív najdu právě na Olšanských hřbitovech, nezklamaly ani tentokrát, pá 😉

      Vymazat
  3. Evko díky. Je to milé.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc slibné náznaky jara, Evi. Díky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každoročně první kvítky nacházím vždycky tady, pá 😃

      Vymazat
  5. Mně přijde na začátku února na jaro ještě brzo, i když zimu na blátě tedy taky nemiluju. Ale je fakt, že pohled na kytičky oko potěší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, ona se nám zima určitě ještě ukáže, osobně bych dala přece jenom přednost tomu jaru 😉

      Vymazat
  6. Evi, díky, nádhera!
    Hlavně aby nemrzlo v dubnu...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, zima se asi ještě ukáže, ale v dubnu už nééé 😉

      Vymazat
  7. U nás na zahradě sněženky mají zatím jenom lístky, ale myslím, že brzy i ta kvítka budou.
    Pěkný víkend, Evi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, určitě budou, ale přece jenom je ještě čas. Ale samozřejmě je to milé už teď 😉

      Vymazat
  8. Anonymní10/2/24 09:27

    Lezarts
    Také už zdobí naší zimní zahradu. Poslové jara:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to milá změna, ale zima určitě ještě neřekla vše 😉

      Vymazat
  9. Krásné! U nás budou tak nejdřív v březnu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je to milé, ale zima nám ještě může pěkně zatopit. Já osobně bych to jaro brala 😃

      Vymazat
  10. V zahradách ve městě se už ukazují, ale v naší zahrádce, která je více otevřená do krajiny ještě sněženky nejsou. Dnešní kontrola akorát konstatovala, že je tam moc mokro. Ale přeci jen jsou tyto fotky už hodně blízké jaru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I u nás je hodně mokro, včera byl manžel na chatě a moc hezky tam nebylo. Musíme si ještě počkat 😉😃

      Vymazat
  11. Anonymní10/2/24 17:54

    Tetkapernikarka
    Evi je to od Tebe milé, díky 😊
    My máme zahrádku momentálně hodně mokro, ale první náznaky jara už jsem taky objevila. První dva talovíny 👍😊 a i jiné cibuloviny už vykukují.
    Evi, přeji Ti pěkný a pohodový sobotní večer a stejně takovou i neděli 😊🍀🌞
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ještě si asi chvíli na to jaro počkáme, ale je to milé, pá 😉😃

      Vymazat
  12. Krásné, ale měly si holky ještě přispat…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také myslím, že je dost brzo, ale je to milý příslib 😀

      Vymazat
  13. Hnedle je veseleji Evíku, ale myslím si že zima nám ještě ukáže u nás ráno byl mrazík :-( Měj hezký nový týden.😉💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, také si myslím, že nám zima ještě ukáže, co všechno umí. Měj se hezky, moc zdravím 🙋‍♀️😀

      Vymazat
  14. U nás zatím nejsou. Mám tip, kde je hledat, ale zatím nic. Musím si ještě počkat :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Lotty, ještě je celkem brzy, ale při současných teplotách budou za chvíli všude 😊

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné fotky, já jsem ještě na kytičky nenarazila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková milá ukázka toho, že jaro se opravdu blíží. Dnešní počasí bylo jarní, ale uvidíme, co nám zima ještě přichystá. Zdravím, pá 😊

      Vymazat