středa 7. února 2024

Napínavé čtení

Tentokrát jsem vybrala dvě knihy, které mohu doporučit těm, kteří čtou rádi detektivní příběhy, krimi a thrillery. Autorkami jsou dvě ženy, které se na tato témata specializují a ve čtenářských žebříčcích se umísťují na vysokých místech. 

Angela Marsonsová   Ďábelské hry 

Vyšetřovatelka Kim Stoneová tentokrát vyšetřuje případ, kdy proti ní stojí těžký kalibr. Sociopat, který absolutně postrádá svědomí a manipuluje se zranitelnými lidmi v těžkých životních situacích.
Kim je přivolána k případu ubodaného muže a současně vyšetřuje případ zneužívaných holčiček v jiné rodině. Ne vždycky musí v detektivce téct potoky krve, i bez ní je kniha napínavá od samého začátku až do posledních stránek. Psycho, které doporučuji. 





Lisa Reganová   Pohřbené kosti 

Další kniha, kde vyšetřovatelkou je opět žena, Josie Quinnová. 
Právě ona se těší na večeři se svým přítelem Noahem a jeho matkou. Po příjezdu do jejího domu ji ale najdou zavražděnou za domem na zahradě s ústy plnými hlíny. 
Rozjíždí se vyšetřování, při kterém se objevují záhady, se kterými si vyšetřovací tým zpočátku nedokáže poradit. Pokračuje v pátrání, ale unikající vrah je stále o krok před nimi a obětí přibývá. 
Příběh sahá hodně do minulosti, a to opravdu znamená mravenčí práci. 
Přestože je kniha 5. dílem série, vůbec není nutné číst jednotlivé díly postupně. 








26 komentářů:

  1. Já mám ráda napětí, píšu si.

    OdpovědětVymazat
  2. Heleno, obě autorky napsaly knih už několik, určitě si vybereš. Měj se hezky, zdravím 😊🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  3. Četba pro mě.Také si píšu.
    Evi,hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní7/2/24 20:51

    Evi, píši si, trochu větší napětí nezaškodí. Nyní dočítám čtvrtý díl Sedmi sester. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, po Sedmi sestrách to bude změna, doufám, že se ti knihy budou líbit, pá 😊

      Vymazat
  5. Evi, obě autorky znám a mám ráda. Knížku Ďábelské hry mám doma nachystanou k přečtení, Zlámané kosti si chci někde půjčit (nebo je zas koupím na Knihobootu jako už dvě - na jednu jsem dávala recenzi zrovna dneska).
    hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, recenzi jsem četla a určitě si v knihovně objednám. Zdravím, pá 😊

      Vymazat
  6. Evi, děkuji za zajímavé tipy, snad na ně jednou dojde...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, při intenzivní práci na čtení moc času nezbývá, ale třeba někdy ....
      Měj se hezky, pá 😃

      Vymazat
  7. Evi, píšu si. Mrknu na stránky knihovny, jestli tituly mají a když tak objednám. Už jsem dlouho nic nečetla. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, také mám knihy půjčené z knihovny, občas si na některou také musím počkat. Měj se hezky, pá

      Vymazat
  8. Anonymní8/2/24 08:57

    Lezarts
    Momentálně mám detektivky na indexu, pro tohle počasí sahám po klidnější četbě. Ale i tak si znamenám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, mlha, déšť a vítr, to samo stačí k blbé náladě, veselejší čtení je určitě dobrá volba. Také mám připravené i jiné čtení, měj se hezky 😃

      Vymazat
  9. První sérii neznám, ale ta druhá je má oblíbená. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na obě jsem v knihovně narazila náhodou, něco už jsem od nich také četla a knihy se mi líbí 😊

      Vymazat
  10. Evi, báječné tipy na knihy. Angelu Marsons jsem kdysi "objevila" v knižním klubu a dnes mám všechny její knihy, které u nás vyšly. Je to můj oblíbený žánr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, také se ráda bojím, ještě tu mám z knihovny Němý křik a pak budu muset sáhnout do jiných vod. Měj se hezky, pá 😊😃

      Vymazat
  11. Neznám ani jednu knihu, ale znějí dost dobře! Píši si je na seznam :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, při tvém tempu moc času na čtení nezbývá, ale pokud máš ráda krimi a psychothrillery, tak se ti knihy budou líbit. Měj se hezky, pá 😊

    OdpovědětVymazat
  13. Od Lisy Reganové jsem už četla 4 tituly. Tento ještě ne, takže se v knihovně poptám. A i po té druhé od A, Marsonové.
    Díky za tipy ( mám takové knihy ráda).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Hanko, jestli je to tvůj šálek, tak A. Marsonsová se ti určitě líbit bude. Přeji pěkný víkend 😃😊

    OdpovědětVymazat
  15. Ďábelské hry jsem četla - tuhle sérii mám moc ráda. S tou druhou jsem se ještě neseznámila. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, teď mám u postele další thriller, Němý křik a opět spokojenost. Měj se hezky, pá 😊

      Vymazat
  16. Angelu Marsons mám už přečtenou celou, je to vynikající série:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ní našla tip u někoho na blogu, už ani nevím u koho, ale jsem za to moc ráda. Její knihy také hltám. Zdravím, pá 😀

      Vymazat