čtvrtek 1. února 2024

Pravda, trochu to trvalo

 Konečně se můžu pochlubit dvěma háčkovanými polštářky. Fakt to trochu trvalo, ale to je prostě můj problém. Uháčkováno mám docela rychle, ale to sešívání, to je děs. K tomu se přinutit nedokážu a když není chuť a nálada, tak to prostě nejde. 
Tenhle týden se to trochu zvrhlo na tu lepší stranu a každému polštářku jsem věnovala část odpoledne. Jsem ráda, že se dílo docela podařilo a nepřipadám si tolik marná. 








24 komentářů:

  1. Evi polštářky jsou opravdu luxusní. Moc se Ti povedly. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,polštářky jsou nádherné,máš je i pěkně barevně sladěné.A plyšák uprostřed je super.Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní1/2/24 18:46

    Stejně jsi šikulka, naše babi by řekla - "co se vleče, neuteče"☺ Evi, měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, trochu se to fakt vleklo, ale neuteklo. Měla jsem je na očích a už mně to štvalo, tak jsem se do toho pustila. Měj se hezky, pá 😀

      Vymazat
  4. Anonymní1/2/24 20:03

    Tetkapernikarka
    Evi, polštářky máš moc pěkné a i moje barvy😊 Fešák je i méďa 👍😊
    Chválím a přeji pohodové dny🍀😊 Alena

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní1/2/24 21:36

    Lezarts
    Výsledek je hodně pohledný! Na těch se bude snít, jak na krásném, modrém Dunaji:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Povedly se Ti. Kdysi jsem měla vše hned hotové, teď mi to taky s těmi dokončovacími pracemi trvá :-).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já jehlu moc nemusím, a tak se na to dokončování musím vždycky přemlouvat 😀

      Vymazat
  7. Hezká barevná kombinace. Jinak ti rozumím, když jsem ještě pletla, tak jsem taky sešívání nenáviděla a dlouho mi trvalo, než jsem se do něj pustila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě ten problém, mě to dokončování nebaví 😀😉

      Vymazat
  8. Jsou krásné! Já momentálně bojuji s jehlicemi a další čepicí :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, čepice jsem pletla kdysi dětem, jen jednoduché kulichy, teď pletu občas už jen na medvědy 😉😀

    OdpovědětVymazat
  10. No páni ty jsou krásný i ten méďa se mi líbí já jsem na plyšáky ujetá hlavně na mimoně😀Plést já nemůžu jelikož levá ruka není funkční ale háčkovat bych možná mohla jelikož mě babička naučila na pravou ruku jenom asi postup bych neuměla. Jsi Evíku šikulka♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, díky za pochvalu. Plyšových medvědů mám také docela dost, a to už jsem těch nejmenších docela dost odnesla do bazárku. Měj se hezky, pá 😃

      Vymazat
  11. Evi moc hezké polštářky, barevně vyladěné ! Tenhle cik cak vzor háčkuju moc ráda. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, také už jsem pár polštářků uháčkovala, ale už je to docela dlouho. Musela jsem pátrat po návodu a nakonec našla. Barvy si domů na sedačku vybral synek. Pá 😊

      Vymazat
  12. To je nádhera! Moc se ti povedly, jsi šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Evi, polštářky jsou krásné. Já bych něco takového nedokázala, nejsem na ruční práce šikovná. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Loty, díky za pochvalu 😄😊

    OdpovědětVymazat